Inhoan lihavan mieheni kosketusta.
Hänellä on ainakin 15 kg liikaa, tullut kuuden avioliittovuoden aikana. Kun tavattiin, hän harrasti juoksua ja oli loistavassa kunnossa, upea peppu ym. Pidän urheilullisista miehistä ja koen itseni petetyksi, kun kaikki liikunta on jhäneltä jäänyt. Oma yritys vie ajan ja ruokailut ovat mitä sattuu. Tätä menoa hän on kuuden vuoden päästä kaksinkertainen siitä, kun tavattiin.
Turhaa kai edes sanoa, että seksi ei paljon kiinnosta. Pehmeä, kalpea mies on todellinen turn off. Niin, ja olen itse hyvässä kunnossa.
Kommentit (77)
"nallemainen" ja jenkkakahvoilla varustettu huohottaen kulkeva raskausarpinen mies on kyllä kaksi eri asiaa.
se on jokaisen oma asia, jos tykkää juuri tuollaisista läskimahoista, jotka tosiaan läähättävät kävellessään ja jopa syödessään. Kiva, että heillekin löytyy puolustajia ja ihailijoita.
Itse olen AP:n kanssa ihan samaa mieltä. Onhan se mies sama siellä läskien alla, mutta jos makaa sohvalla entisen juoksuharrastuksen sijaan, se muuttaa ihmisen luonnettakin ihan varmasti: urheilullisesta, terveydestään välittävästä miehestä muumioon, jolle täysi vatsa ja ruualla itsensä tyydyttäminen (vaikkei ole nälkäkään)on pääasia. joku tuossa sanoi miehensä sanovan, että "häneltä kielletään kaikki hyvä". Itsensä ja kehonsa rääkkääminen jatkuvalla makean ja rasvaisen syömisellä ei todellakaan ole tervettä, hyvästä puhumattakaan!
Mutta eri ihmisiin 15kg läskiä voi kertyä eri tavalla. Joillakin kaikki läski kertyy vyötärölle (ns. kaljamaha), toisille tasaisemmin ympäri kehoa. Minä muuten tunnen molemman kaltaiset tyypit. Tällä kaljamaha-tyypillä on vähemmän ylipainoa kuin sillä toisella mutta hän itse asiassa näyttää huomattavasti lihavemmalta koska se kaikki läski on kertynyt pienelle alalle.
Vaikutuksensa on myös sillä jos on lopettanut liikunnan kokonaan. Tällöin lihasmassa pienenee. Samaan aikaan istuu sohvalla mässyttämässä herkkuja. Oikeasti sitä rasvaa onkin kertynyt enemmän kuin 15kg. Suuri määrä rasvaa harvemmin kertyy kauniisti kehoon.
Puolisosi olisi kuitenkin hyvä kiinnittää huomiota elintapoihinsa, tai muutaman vuoden kuluttua ylipainoa voi olla 50kg.
Minun ex on lihonut eromme jälkeen paljon. Ylipainoa ainakin 60kg. Rehellisesti sanottuna en ymmärrä miten hänen vaimonsa (normaalipainoinen) pystyy harrastamaan seksiä miehen kanssa. Itse en kykenisi siihen, varsinkin kun tiedän että kilot ovat tulleet puhtaasti syömällä.
Sairauden aiheuttama ylipaino on eri asia.
Saunassa istuminen on kärsimys, kun mies pesee läskejään pesuhuoneessa lasioven takana. Sitä ei voi olla näkemättä, kun itse yrittää nauttia löylyistä. Yritän siirtää saunaan menoa, että mies lähtisi sieltä aikaisemmin pois, mutta harvoin onnistun. Sitten mies kehuu minun vartaloani, kuinka olen hyvin säilynyt ikäisekseni. En todellakaan voi sanoa siihen mitään, vaikka hän ilmiselvästi odottaa, että kehuisin häntä. Omasta mielestään hän näyttää tosi "äijältä" ja hyvältä, etenkin, kun hänen äitinsä jaksaa ihastella pojan läskimahaa tyyliin: "kyllä nyt meidän Mikko näyttää oikealta mieheltä ihan kuin isänsä!" Isänsä kuoli 52-vuotiaana infarktiin valtavan ylipainon seurauksena.
Saunassa istuminen on kärsimys, kun mies pesee läskejään pesuhuoneessa lasioven takana. Sitä ei voi olla näkemättä, kun itse yrittää nauttia löylyistä. Yritän siirtää saunaan menoa, että mies lähtisi sieltä aikaisemmin pois, mutta harvoin onnistun. Sitten mies kehuu minun vartaloani, kuinka olen hyvin säilynyt ikäisekseni. En todellakaan voi sanoa siihen mitään, vaikka hän ilmiselvästi odottaa, että kehuisin häntä. Omasta mielestään hän näyttää tosi "äijältä" ja hyvältä, etenkin, kun hänen äitinsä jaksaa ihastella pojan läskimahaa tyyliin: "kyllä nyt meidän Mikko näyttää oikealta mieheltä ihan kuin isänsä!" Isänsä kuoli 52-vuotiaana infarktiin valtavan ylipainon seurauksena.
Voiks tää olla totta??
Miehesi on todellakin ansainnut paremman naisen rinnalleen.
Oletko ajatellut, jos SINUN ulkonäkösi muuttuu sairauden tai trauman takia? Kelpaatko kenellekään?
Kuulostat ihmishirviöltä.
Miehesi on todellakin ansainnut paremman naisen rinnalleen. Oletko ajatellut, jos SINUN ulkonäkösi muuttuu sairauden tai trauman takia? Kelpaatko kenellekään? Kuulostat ihmishirviöltä.
jos osaat lukea, miehen ulkonäkö EI ole muuttunut sairauden tai trauman takia, ainoastaan saamattomuuden. Se nyt on vähän eri asia.
T. Ei AP
kyllä mä luulen, että suurin osa aviomiehistä eroaisi, jos naisella palaisi vaikka onnettomuudessä suurin osa kropasta arville. Siis että luultavasti suurimmalle osalle ihmisistä puolison ulkonäkö on hyvinkin tärkeä asia, jollekin raja on 15 kg ja jollekin 50 kg mutta raja on.
mutta seksi menee helposti sääliseksiksi kun toisen keho ei kiihota enää yhtään.
Toki tyydyttävän seksin puutekin voi vähitellen nakertaa rakkautta.
Ja kuinka moni oikeasti tykkää ajatuksesta että puoliso suostuu velvollisuudentunnosta seksiin vaikka se on vastenmielistä?
Sellainen hikinen työntöjen tahtiin lätisevä löllömaha ja raskausarpiset reidet lerppupepun kanssa vaan on jotain niin luotaantyöntävää että pitää olla helkkarinmoinen tahdonlujuus että saa tuollaisen kehon ääressä itsensä himokkaaksi.
Saunassa istuminen on kärsimys, kun mies pesee läskejään pesuhuoneessa lasioven takana. Sitä ei voi olla näkemättä, kun itse yrittää nauttia löylyistä. Yritän siirtää saunaan menoa, että mies lähtisi sieltä aikaisemmin pois, mutta harvoin onnistun. Sitten mies kehuu minun vartaloani, kuinka olen hyvin säilynyt ikäisekseni. En todellakaan voi sanoa siihen mitään, vaikka hän ilmiselvästi odottaa, että kehuisin häntä. Omasta mielestään hän näyttää tosi "äijältä" ja hyvältä, etenkin, kun hänen äitinsä jaksaa ihastella pojan läskimahaa tyyliin: "kyllä nyt meidän Mikko näyttää oikealta mieheltä ihan kuin isänsä!" Isänsä kuoli 52-vuotiaana infarktiin valtavan ylipainon seurauksena.
Kuinka paljon miehesi on ylipainoinen? Pitäisikö sinun yrittää jotenkin puhua hänen kanssaa. Ikävä tilanne.
Ne todelliset parisuhdeongelmien syyt hyvin harvoin juontuvat puolison rasvakudoksesta.
Nyt voisikin olla hyvä hetki käydä parisuhdeterapeutilla tutkimassa parisuhteen tilaa. Luulisin, että jo ekan kymmenen minuutin aikana terapeutti saa sinutkin vakuuttuneeksi, että parisuhteen toimivuudella ja puolison rasvakudoksella on hyvin vähän tekemistä keskenään.
Yhteiset mielenkiinnon kohteet, kosketus arkena, suudelmat, yhteiset suunnitelmat, aktiivinen seksielämä, puolison arvostus ja kehuminen, luottamus ja uskollisuus, kommunikaatio puolisoiden välillä...
...näillä saattaisikin jo olla jotain tekemistä yhteiselon kanssa.
Paras tapa pysyä laihana on vaihtaa kumppania vähintään kahden vuoden välein. Tällöin jokaisen kumppanin haluavan pitää olla pornonäyttelijän näköinen. Mikäli ei halua vaihtaa kumppania kahden vuoden välein, on syytä varautua rupsahtamiseen, lihomiseen, sairauksiin ja ties mihin, jota normaaliin elämään kuuluu.
miesmieltymykseni onkin erilainen kuin sulla. Mun mieheni on pitkä ja tavatessamme hän oli hieman vanttera, nallemainen - oikein hyvä mielestäni! Kukkakeppimäisyys ja toisaalta liika liikunnallisuus eivät minua viehättäisikään. Mutta nyt on sitten menty ihan toiseen suuntaan: vuosien kuluessa miehelleni on ilmestynyt valtava plösömaha, jenkkakahvat, rinnat ja jopa punaiset raskausarvet :(( Joten miehekkyys on kärsinyt tuosta lihomisesta huomattavasti enkä voi pitää häntä erityisen haluttavana, etenkin kun seksikin on nykyään sellaista puuskutusta, hikoilua ja äheltämistä. Jos yritän varovasti toppuutella tai keventää miehen syömisiä, hän syyttää minua ilkeäksi. En kuulemma sallisi hänelle mitään hyvää. Minusta ylipaino on sellainen piirre ihmisessä, johon useimmissa tapauksissa (kuten mieheni kohdalla) voi itse vaikuttaa, joten kyllä siitä pitäisi voida hienovaraisesti huomauttaakin.