Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä nyt liian tiukkis vanhempi kun en anna teinin päivärytmin kääntyä ihan päälaelleen

Vierailija
05.01.2012 |

Nukkuisi varmaan päivän ja valvoisi yöt koneella mutta vedän töpselin irti viimeistään klo 1 yöllä.

Vaikka KAIKKI muut jääkin vielä sinne virtuaalimaailmaan

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo. 11.00? Mielestäni tämä on sun velvollisuus, koska on kyse koululaisesta. Erikoisesti myös siksi kun on tästä iltaunentarpeesta puhuttu ajankohtaisissa niin paljon.

Terv. tiukkisäiti, jota lapset kiittivät myöhemmin.:) Tosin kyllä se voimia vaati olla tiukkis on niin paljon helpompaa olla se jooookaveri!

Vierailija
2/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoululainen saa mielestäni olla koneella myöhempään, mutta ei kyllä tarvii 1 aikaan enää yöllä. Et ole tiukkis lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä valvovat hieman nuoremmatkin niin kauan kuin haluavat ja nukutaan kaikki oikein pitkään. Mä olen tarkastanut sen netin ja siellä olivat niidenkin lapset joiden olen kuvitellut olevan tosi tiukkapipoja.

Vierailija
4/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 15v poika ja viikolla menee kone kiinni klo 22. Valvoa saa myöhempään jos tahtoo. Viikonloppuna ei ole aikarajaa kunhan pysyy edes jossain kohtuudessa koneella olo. Yleensä sulkee koneen joskus klo 24-01. (siis ihan käskemättä) Tosin on sanottu että jos homma menee siihen että neljään viiteen asti alkaa koneella istumaan viikonloppuisin niin sitten pannaan aikaraja sinnekin. Hyvin on toiminut meillä.

Vierailija
5/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä kun tulee teiniksi-nuoreksi aikuiseksi.

Olin matkoilla ja 23v poikani soitti minulle klo 3.00 yöllä asiaa joka ei ollut mielestäni niin tärkeä että vanha äiti piti herättää keskellä yötä.

Poika ei edes mitenkään pahoitellut miksi soitti siihen aikaan, kun sitten matkoilta palattuani soitin hänelle klo 11.30 hän oli vihainen kun herätin hänet.

Vierailija
6/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kääntyy itsellänikin. Olen aina ollut ilta- ja yöihminen ja virkeimmilläni silloin. Loman jälkeen se palautuu kyllä takaisin, kun on pakko.

Vierailija
7/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin tietokoneella ollaan max 22 asti. Älytöntä antaa olla 01 asti.

Vierailija
8/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 21 asti, viikonloppuisin teini-ikäinen saa olla 22 asti, nuoremmat edelleen 21. Lomalla luistan säännöistä, siellä on oikeasti tosi paljon porukka ja ihan saman ikäisiä eikä vain ns. huonojen perheiden lapsia.

Vierailija
9/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkena kouluaikaan yhteys katkeaa klo 23.

ap.

Vierailija
10/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jo sen takia, että häbellä kai on velvollisuuksia (esim. kotitöitä) lomallakin ja ne on hoidettava silloin kun muutkin on hereillä.

Kovasti toivon, että oman mieheni (25v) vanhemmat olisvat rajoittaneet hänen teiniaikaista yökukkumistaan. Siitä on vaikea päästä eroon näin vanhempana, kun pitäisi käydä töissä jne. Mies valvoo nykyään iltaisin koneella aina liian myöhään ja nukkuu n. 5 tuntia yössä. Viikonloppuisin on sitten niin väsynyt, että nukkuu 12 tuntisia yöunia (toki valvottuaan perjantain 03-05 asti) eikä ikinä ehditä tehdä vapaapäivinä muuta kuin nukkua. Alkaa hermo mennä!

Vierailija
11/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnan mukaan! Aamulla ylös ja illalla nukkumaan!! Tässä välissä tehdään opiskelut sekä kotityöt! Muista opettaa ja vaatia teinisi tekemään myös ne kotityöt. SE kasvattaa vastuuseen työelämässä jo nyt. Siis jo nyt oltava paljon kotitöitä, joista ei livetä!

Usko tai älä tämä kasvattaa itsetuntoa ja tuo onnistumisesta johtuvaa onnellisuutta!

Vierailija
12/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sain teininä valvoa rauhassa omassa huoneessani tasan niin kauan kuin huvitti.

Ei 15+ -ikäistä voi enää pakottaa vanhempien muottiin, niin se vain on.

Ja ihan vastuullisia minusta ja miehestäni on tullut vaikka molemmat oltiin nettikukkujia öiseen aikaan nuorina.

Vierailija
13/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä annan valvoa niin kauan kuin haluaa, onhan loma. 16-vuotias poika minulla.....

Vierailija
14/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meinaan ihan fysiologin fakta, että teinien rytmi myöhäistyy. Nyt on loma, anna sen lomailla.

Vierailija
15/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää mulla on 39v. Kaikki vaan ei ole aamuvirkkuja

Vierailija
16/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en antanut teinin edes lomalla datailla koko yötä. Sillä on läppäri omassa huoneessa, mutta otin akun siitä pois klo. 24.00 jos ei ollut jo itse tajunnut sitä mulle tuoda.

Meillä on ollut joskus ongelmana teinin koneen käyttö ja vähäinen uni, joten ollaan tehty nyt näin.

Vierailija
17/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon tiukempi kuin muut vanhemmat, mutta en käsitä sitä miksi lomalla pitää mennä aikaisin nukkumaan. Siellä ne on muutkin netissä yökaudet. Monet tuon ikäiset ovat ulkona vaikka kuinka myöhään. Kannattaa miettiä tarkkaan mitä vaatii ja mihin taisteluihin haluaa ryhtyä. Tiukkana oikeasti tärkeissä asioissa ja antaa vähän löysää ei niin tärkeissä.

Vierailija
18/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jo sen takia, että häbellä kai on velvollisuuksia (esim. kotitöitä) lomallakin ja ne on hoidettava silloin kun muutkin on hereillä.

Kovasti toivon, että oman mieheni (25v) vanhemmat olisvat rajoittaneet hänen teiniaikaista yökukkumistaan. Siitä on vaikea päästä eroon näin vanhempana, kun pitäisi käydä töissä jne. Mies valvoo nykyään iltaisin koneella aina liian myöhään ja nukkuu n. 5 tuntia yössä. Viikonloppuisin on sitten niin väsynyt, että nukkuu 12 tuntisia yöunia (toki valvottuaan perjantain 03-05 asti) eikä ikinä ehditä tehdä vapaapäivinä muuta kuin nukkua. Alkaa hermo mennä!

Tosin mun mies jo yli 30v ja sama teinimeininki jatkuu meillä!! Helvetin rasittavaa, kun herra vaan nukkuu päivisin, eikä voi siten osallistua muun perheen elämään. Vittu.

Vierailija
19/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkisin klo 21 ja pe&la klo 23, lomilla klo 24. Tyttö 15 v.

Tosin tyttö saattaa valvoa muuten vaan koko yön, en pysty sitä vahtimaan, koska pakko itse saada nukkua. Mielellään pakottaisin nukkumaan, mutta eihän sitä kukaan pysty tekemään, yritän puhua järkeä ettei valvoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme