VOI JUMALAUTA!!! Tupakka-automaateissa on vaan harmaat numerot????ov
jos mulla saatana on viiden euron seteli kun menen röökiä ostamaan, niin mistä vitusta mää tiiän mitä helvetin harmaata nappia painan?
Ja kohina käy vittu mummoilla kun kassaneitikin miettii ja pähkäilee..
Kommentit (66)
koskea alkoholia, voita, epäterveellisiä eineksiä, karkkeja, sipsejä jne. Tällainen holhous ei ikinä tule toimimaan. Enkä edes itse tupakoi, en ole koskaan tupakoinut, mutta tämä laki on näpertelyä, vähän niinkuin puheet ampuma-aseluvista kouluampumisten jälkeen.t.5
Ja jos kustannuksia katsotaan, niin kyllä alkoholin käytön kustannukset taitaa voittaa mennen tullen tupakan aiheuttamat. Mä olen sitä mieltä, että nyt sitten alkon käyttö vaikeaksi.
Mua itseäni haittaa enemmän humalaiset, kuin sauhuttelu. Alkoholi on mun mielestäni aina ollut paljon pahempaa. Suuri osa ihmisistä kun juo liikaa. Humalainen on paljon ällöttävämpi ja haittaavampi kuin tupakoitsija. Tyhmempiä känniset ihmiset on kuin tupakoitsevat.
tällä hetkellä nouseva trendi on sähkötupakka ja eduskunnalle tulee täystyö keksiä syitä ja keinoja sen kieltämiseen, koska lopultakin tupakasta tulee melko hyvin veroa.
on varsin viihdyttävää seurata tupakan ostamista samalla kun jonottaa kassalle :D
Aika harvoin vaan sattuu tupakan ostajia samaan kassajonoon, joten melko harvinaista hupia se on :p
vittuilu auttaa apua tarvitsevaa aina!
sanoa mitään. Itse pitää vihkosta etsiä mitä haluaa.
Joten nyt vielä yksi syy lisää lopettaa toi sauhuttelu jos järki ei ole tähän mennessä voittanut.
Kyllä kassaneidillä on velvollisuus katsoa askin numero mitä tuotetta pyydät.Sitä varten siinä istuu,että palvelee asiakasta.En ole koskaan tarvinnut itse klatsoa vihkoja,eivät edes katsottavana,vaan kassan omalla hyllyllä.
voitaisi ottaa käyttöön jo kerran historiassa hyväksikoetut merkit eri ihmisryhmien välille.
Vaikkapa punainen nauha käteen röökaajille, keltainen nauha juopoille, sininen nauha ylipainoisille, valkoinen nauha alipainoisille, ruskea mielenterveysongelmallisille.
Sitten voitaisiin myös miettiä ihan vaan omituisia höpöttäjiä, bessewissereitä, himovalittajia, jotka myös kallisarvoista aikaa syövät kassoilla, lääkäreissä, ravintoloissa jne. Yksinäisistä puhumattakaan...
Ja ei kun kaikille OMAT jonot, toimipaikat- ja pisteet, ravintolat... Kyllä maar maailma parantuu!
Terveisiä vaan Marialle Espooseen!
PS. Värimaailmaa ja merkkien toteutusta voisi pohtia vaikka avoimella kilpailulla!!! Voittaja saa kullasta valmistetun sädekehän ja tietysti maallista mammonaa ja sen KULTAISEN merkin (yhden ja ainoan koko perheelle).