VOI JUMALAUTA!!! Tupakka-automaateissa on vaan harmaat numerot????ov
jos mulla saatana on viiden euron seteli kun menen röökiä ostamaan, niin mistä vitusta mää tiiän mitä helvetin harmaata nappia painan?
Ja kohina käy vittu mummoilla kun kassaneitikin miettii ja pähkäilee..
Kommentit (66)
jotka nyt tulevat tupakkaverosta? Uusi autovero ja kalliimpaa bensaa?
Sama pitää
mielestä olisi voitu vielä säätää, että tupakkamerkkien paikkoja pitäisi vaihtaa joka viikko. On se niin ihanaa, kun ihan eduskunnasta asti huolehditaan etteivät kansalaiset tupakoisi.
t.5
tupakanpoltosta johtuvat terveydenhuoltokulut on meidän kaikkien maksettava, niin mielestäni eduskunnalla on täysi oikeus tehdä kaikkensa etteivät tollot tupakoisi.koskea alkoholia, voita, epäterveellisiä eineksiä, karkkeja, sipsejä jne. Tällainen holhous ei ikinä tule toimimaan. Enkä edes itse tupakoi, en ole koskaan tupakoinut, mutta tämä laki on näpertelyä, vähän niinkuin puheet ampuma-aseluvista kouluampumisten jälkeen.
t.5
eivät aiheuta samalla tavalla terveydellisiä ongelmia JOS NIITÄ KÄYTTÄÄ KOHTUUDELLA. Tupakoinnissa tällaista kohtuullisuuden rajaa ei ole, vaan joka ikinen hönkäys tekee hallaa. Tupakoinnissa ei ole yhtä ainoa hyvää puolta, terveydelliseltä kannalta katsottuna.
tämä laki on nyt kuitenkin voimassa ja sillä sipuli. Live with it.
Mutta voi sitä silti kritisoida.. Ja huonoja lakeja on tarpeenkin kritisoida.
t.5
mutta kyllä tämä alkaa mennä typeryyden puolelle. Meillä lähiprismassa on rulokaapit myyjän yläpuolella. Ainoa mitä tässä saadaan aikaiseksi seuraavien kuukausien aikana on pahat krampit ja lihasvammat näille myyjäparoille, jotka kurkottelevat askeja kaapeista. Ilmeisesti fysioterapeutti ei ole ollut kokouksessa, jossa kaappien sijoittelu on päätetty.
Voidaan sitten asentaa samat rulokaapit pitkin kauppaa, johon sitten laitetaan kaikki ihmiselle huono:alkoholi , karkit, suolaiset naposteltavat..
Sama idiootti eu-väki päätti että kengissä pitää olla vesiliukoinen liima. No mitä helvettiä tapahtuu pojalle joka goretexeissään viuhtoo lammikoitten halki??pohjat sen reppanan kengistä irtosi..prkle
Mutta voi sitä silti kritisoida.. Ja huonoja lakeja on tarpeenkin kritisoida. t.5
Sama pitää
mielestä olisi voitu vielä säätää, että tupakkamerkkien paikkoja pitäisi vaihtaa joka viikko. On se niin ihanaa, kun ihan eduskunnasta asti huolehditaan etteivät kansalaiset tupakoisi. t.5
tupakanpoltosta johtuvat terveydenhuoltokulut on meidän kaikkien maksettava, niin mielestäni eduskunnalla on täysi oikeus tehdä kaikkensa etteivät tollot tupakoisi.
koskea alkoholia, voita, epäterveellisiä eineksiä, karkkeja, sipsejä jne. Tällainen holhous ei ikinä tule toimimaan. Enkä edes itse tupakoi, en ole koskaan tupakoinut, mutta tämä laki on näpertelyä, vähän niinkuin puheet ampuma-aseluvista kouluampumisten jälkeen. t.5
eivät aiheuta samalla tavalla terveydellisiä ongelmia JOS NIITÄ KÄYTTÄÄ KOHTUUDELLA. Tupakoinnissa tällaista kohtuullisuuden rajaa ei ole, vaan joka ikinen hönkäys tekee hallaa. Tupakoinnissa ei ole yhtä ainoa hyvää puolta, terveydelliseltä kannalta katsottuna.
Tappaa nopeammin ja myos sivullisia. Tutulleni laakari sanoi etta lopeta juominen, tupakasta ei ole niin paljon vaaraa.
Alkoholi on paljon vaarallisempaa. Tappaa nopeammin ja myos sivullisia. Tutulleni laakari sanoi etta lopeta juominen, tupakasta ei ole niin paljon vaaraa.
Tuttusi ei vissiin osannut. Tupakassa ei ole olemassa kohtuutta, se on joka ikiselle ihmiselle (ja ympäristölle) aina haitallista. Tässä on vissi ero. AP
etta asiakkaan pitaa myos osata pyytaa askia sen oikealla nimella, eli mita askissa lukee. Pyytamalla punasta Marlboroa ei tupakkaa tipu. Eika myyja saa kertoa oikeaa nimea.
Valvookohan myyja myos sita etta asiakas lausuu englantilaisen nimen oikein? Jos lausuu niinkuin kirjoitetaan niin ei tipu...
Alkoholi on paljon vaarallisempaa. Tappaa nopeammin ja myos sivullisia. Tutulleni laakari sanoi etta lopeta juominen, tupakasta ei ole niin paljon vaaraa.
Tuttusi ei vissiin osannut. Tupakassa ei ole olemassa kohtuutta, se on joka ikiselle ihmiselle (ja ympäristölle) aina haitallista. Tässä on vissi ero. AP
on kohtuukayttajia? Salli mun nauraa. Milloin olet
lukenut uutisen etta joku nikotiininhoyryissaan puukotti kaveria tai ajoi lapsen paalle?
etta asiakkaan pitaa myos osata pyytaa askia sen oikealla nimella, eli mita askissa lukee. Pyytamalla punasta Marlboroa ei tupakkaa tipu. Eika myyja saa kertoa oikeaa nimea. Valvookohan myyja myos sita etta asiakas lausuu englantilaisen nimen oikein? Jos lausuu niinkuin kirjoitetaan niin ei tipu...
Minulle tämä uusi laki on se ja sama. Ainoa harmituksen aihe tässä uudessa numerosysteemissä on että näkyvät olevan kauppakohtaisia, joten joutuu sitten sitä numeroa aina uudestaan kyselemään. Lainsäätäjät hierovat tietysti tyytyväisinä karvaisia käsiään yhteen.
Kiusa se on pienikin kiusa. Pitää ärsyttää ihmisä tälläisillä pienillä riesoilla, kun ei löydy selkärankaa mihinkään oikeasti hyödylliseen, kuten vaikka täyskieltoon.
Ja suurin osa suomalaisista
on kohtuukayttajia? Salli mun nauraa. Milloin olet
lukenut uutisen etta joku nikotiininhoyryissaan puukotti kaveria tai ajoi lapsen paalle?
Ne jotka eivät ole, päätyvät valitettavasti lööppeihin. Ja heidän alkoholinkäyttöön tulisi puuttua tiukemmin. Ei kohtuukäyttäjien. Tupakoinnissa ei ole kohtuukäyttöä.
Tupakoinnissa ei ole kohtuukäyttöä.
Ei naapurin setäkään juo kuin kerran vuodessa, mutta silti vaan tuiskasahti alakerran porttikongista juovuspäissään läpi.
että tupakoitsijoiden elämään haluttaisiin vaikuttaa. Kyse on ennemminkin siitä, että potentiaalisten tulevien tupakoitsijoiden aloittamiskynnystä halutaan nostaa.
Kuka voi rehellisesti sanoa, että olisi parempi, että oma lapsi aloittaa tupakanpolton kuin se, ettei aloittaisi!?
Mä olen polttanut 15 vuotta tupakkaa ja opin todennäköisesti tilaamaan tupakkani nopeammin lähiviikkoina (kuten myös myyjät oppivat myymään). Olen kuitenkin onnellinen siitä, että yhteiskunta yrittää tehdä tupakoinnin aloittamisen lapsilleni vaikeaksi.
että tupakoitsijoiden elämään haluttaisiin vaikuttaa. Kyse on ennemminkin siitä, että potentiaalisten tulevien tupakoitsijoiden aloittamiskynnystä halutaan nostaa.
Kuka voi rehellisesti sanoa, että olisi parempi, että oma lapsi aloittaa tupakanpolton kuin se, ettei aloittaisi!?
Mä olen polttanut 15 vuotta tupakkaa ja opin todennäköisesti tilaamaan tupakkani nopeammin lähiviikkoina (kuten myös myyjät oppivat myymään). Olen kuitenkin onnellinen siitä, että yhteiskunta yrittää tehdä tupakoinnin aloittamisen lapsilleni vaikeaksi.
ja kielletään tupakointi kokonaan 5-10 vuoden siirtymäajalla. Kyllä keinot löytyy jos vaan halutaan..
Ei tarvita tällaisia pilipali-lakeja.
t.5
ja kielletään tupakointi kokonaan 5-10 vuoden siirtymäajalla. Kyllä keinot löytyy jos vaan halutaan..
Ei tarvita tällaisia pilipali-lakeja.
t.5
Kieltolaeilla ruokitaan pimeää eli rikollista myyntiä, kuten kävi aikoinaan alkoholin kieltolain ollessa voimassa. Nykyään pimeät markkinat ovat myös paljon laajemmat kuin 30-luvun kieltolain aikaan. Kovasti poliisi yrittää saada kuriin vaikkapa huumeiden myyntiä. Onko onnistunut?
Ihmisethän eivät saa lain mukaan ostaa aseita (ilman aseenkantolupaa) tai huumeita, mutta aseita ja huumeita on markkinoilla rikollisten toimesta yllin kyllin. Erittäin helposti saatavilla.
mielestä olisi voitu vielä säätää, että tupakkamerkkien paikkoja pitäisi vaihtaa joka viikko. On se niin ihanaa, kun ihan eduskunnasta asti huolehditaan etteivät kansalaiset tupakoisi. t.5
tupakanpoltosta johtuvat terveydenhuoltokulut on meidän kaikkien maksettava, niin mielestäni eduskunnalla on täysi oikeus tehdä kaikkensa etteivät tollot tupakoisi.