Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI JUMALAUTA!!! Tupakka-automaateissa on vaan harmaat numerot????ov

Vierailija
04.01.2012 |

jos mulla saatana on viiden euron seteli kun menen röökiä ostamaan, niin mistä vitusta mää tiiän mitä helvetin harmaata nappia painan?

Ja kohina käy vittu mummoilla kun kassaneitikin miettii ja pähkäilee..

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomassa ku pahalta haiseva keltasormi menettää tupakantuskassaan hermonsa. Jos siinä hikoillessaan vaikka heräisi ajattelemaan miksi olen niin heikko ihminen, että vedän kallista myrkkyä keuhkoihini ja pilaan kaikkien läsnäolijoidenkin ilman. Minulla ei ole koskaan niin kiire ettenkö jaksaisi pysähtyä ihmettelemään idioottia.

Tupakassa ei ole yhtään hyvää asiaa ja se tervakeuhko tietää sen itsekin. On vain liian heikko ihminen lopettamaan.

Mene tupakoitsija haistamaan sitä kastunutta tumppikuppia siellä partsilla. Siltä sinä haiset. Uskallatko katsella kuvia nikotiinin ja tervan täyttämistä keuhkoista? Haluatko todella hengästyä jokaisissa rappusissa? Herää jo, olet huumekoukussa. Myönnä se ja tee kerrankin miehen työ, lopeta.

Vierailija
42/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomassa ku pahalta haiseva keltasormi menettää tupakantuskassaan hermonsa. Jos siinä hikoillessaan vaikka heräisi ajattelemaan miksi olen niin heikko ihminen, että vedän kallista myrkkyä keuhkoihini ja pilaan kaikkien läsnäolijoidenkin ilman. Minulla ei ole koskaan niin kiire ettenkö jaksaisi pysähtyä ihmettelemään idioottia.

Tupakassa ei ole yhtään hyvää asiaa ja se tervakeuhko tietää sen itsekin. On vain liian heikko ihminen lopettamaan.

Mene tupakoitsija haistamaan sitä kastunutta tumppikuppia siellä partsilla. Siltä sinä haiset. Uskallatko katsella kuvia nikotiinin ja tervan täyttämistä keuhkoista? Haluatko todella hengästyä jokaisissa rappusissa? Herää jo, olet huumekoukussa. Myönnä se ja tee kerrankin miehen työ, lopeta.

Ilkeys on pahempi vika kuin tupakointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.

Vierailija
44/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoo, mistä numerosta asiakkaan haluama tupakka-aski löytyy. S-marketista kyse.

Vierailija
45/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri osa polttaa jo nyt verovapaata tupakkaa ja tulee vain lisääntymään. Valtio ei saa verotulotuloja mutta haitat joutuu yhteiskunta maksamaan.

Lain mukaanhan kassaneiti ei saisi itse vihkoa selata vaan pitäisi antaa asiakkaalle. On ilmeisesti jo muutamassa päivässä huomattu ettei asiasta käytännössä tule mitään. Aika kauan meni ainakin eräällä ihmisellä kun edessäni selasi listaa ja etsi oikeaa tuotetta. Sama kun toistuu aluksi kymmeniä kertoja päivittäin niin näkyyhän se lisääntyvinä jonoina.

Itse en tupakoi mutta nyt on tämä laki mennyt jo naurettavuuden puolelle.

Vierailija
46/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltolaeilla ruokitaan pimeää eli rikollista myyntiä, kuten kävi aikoinaan alkoholin kieltolain ollessa voimassa. Nykyään pimeät markkinat ovat myös paljon laajemmat kuin 30-luvun kieltolain aikaan. Kovasti poliisi yrittää saada kuriin vaikkapa huumeiden myyntiä. Onko onnistunut?

Ihmisethän eivät saa lain mukaan ostaa aseita (ilman aseenkantolupaa) tai huumeita, mutta aseita ja huumeita on markkinoilla rikollisten toimesta yllin kyllin. Erittäin helposti saatavilla.

mutta eiköhän se tupakoinnin aloittavien määrä ja tupakoitsijoiden määrä kuitenkin laske. Suuret massat eivät rupea sitä laitonta tupakkaa hamstraamaan, toki ne jotka väkisin haluavat polttaa tekisivät näin. Nettovaikutus jäisi kuitenkin reilusti voiton puolelle.

Vierailija
47/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on niin kännissä ettei pysy pystyssä. Ihan sama, tekeekö sen kerran vai 29 kertaa vuodessa, kohtuukäyttöä se ei ole.

Ei naapurin setäkään juo kuin kerran vuodessa, mutta silti vaan tuiskasahti alakerran porttikongista juovuspäissään läpi.

Vierailija
48/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsija löyhkää niin että on vaikea hengittää.

katsomassa ku pahalta haiseva keltasormi menettää tupakantuskassaan hermonsa. Jos siinä hikoillessaan vaikka heräisi ajattelemaan miksi olen niin heikko ihminen, että vedän kallista myrkkyä keuhkoihini ja pilaan kaikkien läsnäolijoidenkin ilman. Minulla ei ole koskaan niin kiire ettenkö jaksaisi pysähtyä ihmettelemään idioottia. Tupakassa ei ole yhtään hyvää asiaa ja se tervakeuhko tietää sen itsekin. On vain liian heikko ihminen lopettamaan. Mene tupakoitsija haistamaan sitä kastunutta tumppikuppia siellä partsilla. Siltä sinä haiset. Uskallatko katsella kuvia nikotiinin ja tervan täyttämistä keuhkoista? Haluatko todella hengästyä jokaisissa rappusissa? Herää jo, olet huumekoukussa. Myönnä se ja tee kerrankin miehen työ, lopeta.

Vierailija
49/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eiköhän se tupakoinnin aloittavien määrä ja tupakoitsijoiden määrä kuitenkin laske. Suuret massat eivät rupea sitä laitonta tupakkaa hamstraamaan, toki ne jotka väkisin haluavat polttaa tekisivät näin. Nettovaikutus jäisi kuitenkin reilusti voiton puolelle.

t.5

Vierailija
50/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pitää

mielestä olisi voitu vielä säätää, että tupakkamerkkien paikkoja pitäisi vaihtaa joka viikko. On se niin ihanaa, kun ihan eduskunnasta asti huolehditaan etteivät kansalaiset tupakoisi.

t.5

tupakanpoltosta johtuvat terveydenhuoltokulut on meidän kaikkien maksettava, niin mielestäni eduskunnalla on täysi oikeus tehdä kaikkensa etteivät tollot tupakoisi.

koskea alkoholia, voita, epäterveellisiä eineksiä, karkkeja, sipsejä jne. Tällainen holhous ei ikinä tule toimimaan. Enkä edes itse tupakoi, en ole koskaan tupakoinut, mutta tämä laki on näpertelyä, vähän niinkuin puheet ampuma-aseluvista kouluampumisten jälkeen.

t.5

eivät aiheuta samalla tavalla terveydellisiä ongelmia JOS NIITÄ KÄYTTÄÄ KOHTUUDELLA. Tupakoinnissa tällaista kohtuullisuuden rajaa ei ole, vaan joka ikinen hönkäys tekee hallaa. Tupakoinnissa ei ole yhtä ainoa hyvää puolta, terveydelliseltä kannalta katsottuna.

tupakan poltto myös aiheuttaa pahaa muille ovat ns. pasiivisia tupakoitsevia kuten esim. lapset joiden vanhemmat tupakoivat sisätiloissa ja autoissa...

Jos joku typerä ihminen haluaa tupakoida niin ihan vapaasti, mutta tupakoisi niin ettei se aiheuttaisi muille vaaraa!!!!

nim. lapsena vanhempiensa sisätila tupakoinnista traumoja saanut!

Vierailija
51/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seison mielelläni jonossa katsomassa ku pahalta haiseva keltasormi menettää tupakantuskassaan hermonsa.

Perkele hermonsa siinä menettää ihan jokainen, sellainenkin joka ei polta kun se uusi tupakkasysteemi HIDASTAA KASSOJA IHAN PERKELEESTI

Vierailija
52/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomassa ku pahalta haiseva keltasormi menettää tupakantuskassaan hermonsa. Jos siinä hikoillessaan vaikka heräisi ajattelemaan miksi olen niin heikko ihminen, että vedän kallista myrkkyä keuhkoihini ja pilaan kaikkien läsnäolijoidenkin ilman. Minulla ei ole koskaan niin kiire ettenkö jaksaisi pysähtyä ihmettelemään idioottia. Tupakassa ei ole yhtään hyvää asiaa ja se tervakeuhko tietää sen itsekin. On vain liian heikko ihminen lopettamaan. Mene tupakoitsija haistamaan sitä kastunutta tumppikuppia siellä partsilla. Siltä sinä haiset. Uskallatko katsella kuvia nikotiinin ja tervan täyttämistä keuhkoista? Haluatko todella hengästyä jokaisissa rappusissa? Herää jo, olet huumekoukussa. Myönnä se ja tee kerrankin miehen työ, lopeta.

vahingossa.. no ei siinä paljon menetä;-) rikkaaksi tulisin linnassa koska siellä on tupakka isokin bisnes 10v ilman menoja ja pelkkiä tuloja:DDDDDD

Vierailija
53/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa.. no ei siinä paljon menetä;-) rikkaaksi tulisin linnassa koska siellä on tupakka isokin bisnes 10v ilman menoja ja pelkkiä tuloja:DDDDDD

ennen kun housuus lasket.

Vierailija
54/66 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama idiootti eu-väki

EU:lla ei ole mitään tekemistä tämän tupakkalain kanssa.

Vierailija
55/66 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakanpoltosta johtuvat terveydenhuoltokulut on meidän kaikkien maksettava, niin mielestäni eduskunnalla on täysi oikeus tehdä kaikkensa etteivät tollot tupakoisi.

Tupakointia puolustelematta, kumpikohan henkilö maksaa yhteiskunnalle enemmän

A) viherpiiperö. Elää satavuotiaaksi eläkettä nauttien. Käyttää rahansa matkusteluun ja ajaa pienellä Toyotalta.

B) Hampuusi. Polttaa ja juo rahansa, ne mitkä jää V8 audin tankkausten jälkeen. Kuolee 69-vuotiaana, vuosi eläköitymisensä jälkeen. Kävi lääkärissä kolme kertaa, vasta tosi hädän tullen.

Vierailija
56/66 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä automaatissa voisi mekin nimi ihan tilkkukirjamilla jossei nyt logoa voida laittaa. Ei ne tupakkamerkit nyt mitään valtiosalaisuuksia ole!

saada markkinoille. Eli vanhoilla mennään tästälähin. Tupakkayhtiöt hierovat käsiään..

Olisi hauska tietää paljonko rahaa ne yhtiöt on pistäny menemään tän lain lobbaukseen? Se on suoraan pelattu isojen firmojen pussiin, ja tästälähin niillä on käytännössä monopoli.

Vierailija
57/66 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on l&m punaisen max-askin numero siinä automaatissa? Yleensä oon Ärrällä käyny niin et tarvi kysellä ja viivyttää jonoa! Nopeuttaisi jos joku tietäisi

Vierailija
58/66 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaupasta.jokainen kauppa saa itse laittaa miten haluavat numerot...

Vierailija
59/66 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on l&m punaisen max-askin numero siinä automaatissa? Yleensä oon Ärrällä käyny niin et tarvi kysellä ja viivyttää jonoa! Nopeuttaisi jos joku tietäisi

useimmat niistä puhuu suomea ja ymmärtää kyllä

Vierailija
60/66 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä olisi voitu vielä säätää, että tupakkamerkkien paikkoja pitäisi vaihtaa joka viikko. On se niin ihanaa, kun ihan eduskunnasta asti huolehditaan etteivät kansalaiset tupakoisi.

t.5

että vuosittain tulee aikamoinen lasku valtiolle ja kunnille tupakoitsijoiden takia.. Näitä tupakan aiheuttamia haittoja me sitten verorahoin maksamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän