nyt saa ukko tuntea miltä se saamattomuus jumalauta tuntuu muista!
Meidän pitäisi laittaa asunto myyntiin ja mies lupaa ja lupaa asentaa loput listat ja tehdä muuman muun pikku jutun.
Olen nyt puolivuotta odottanut ja ei mitään!
Itse olen tehnyt sovitut asiat, jotka sovimme minun tekevän. Seinien/katon maalaus, kaappien ovien asentaminen yms.
Lisäksi huolehdin kodista yksin ja mies ei oikeasti tajua, että kodin siistinä pitämiseen menee aikaa. Pyykit, kauppakäynnit, ruoanlaitto KAIKKI on minulla.
Nyt se on työmatkalla 9 päivää joista 5 on lomapäiviä!
Me ollaan lasten kanssa tilattu kotiin pitsaa ja kiinalaista jä olen jättänyt kaikki hujanhajan. En pyyhkinyt tiskipöytiä, en vienyt roskia, en imuroinut ja sitä rataa. miehelleä on kaksi korillista likpyykkiä odottamassa että pesen, mutta paskat!
Vaihdon itseni nukkumaan vierashuoneeseen, koska lakanat olisi pitänyt vaihtaa sänkyymme. Pesköön itse, sehän se hikoileekin kuin mikäkin porsas!
Anteeksi, mutta vituttaa vain niin rankasti!
Voin kuvitella sen ilmeen kun saapuu kotiin. Paskaista kun missäkin slumissa ja kertalaagista täällä vaihtui nyt roolit. Ja jos se hanaa vastaan, niin minähän en sille ruokaa tee tai pese pyykkejään. Tehköön seuraavat puolivuotta kaiken yksin minkö minä olen tehnyt yksin jos haluaa vielä katsoa naamaani : ) Sen jälkeen voin neuvotella mitkä kotityöt voisin alkaa tekemään!
Helpompi olisi tietenkin vaan kävellä menemään!
Kommentit (6)
esim. meillä ei mies pese koskaan vessaa (lavuaaria, lattiaa, pönttöä). Päätinpä tuon jättää tekemättä. Meni varmaan 4 kk eikä kumpikaan siivonnu noita ja näky oli karmea.
Mies kyllä imuroi, tekee ruokaa, vie roskia, huoltaa autot, ja tekee kaikkea muuta, mutta tuo vessa on nähtävästi aina mun kontolla.
se siivoaa, ketä häiritsee. Katsotaan kauan jaksat olla likaisessa kämpässä. tule sit kertomaan
maltat olla huutamatta! Ole vain normaali lastesi kanssa ja muista puhua normaalisti ukollesi:))
Mies tulee kotiin, tuskin huomaa mitään erikoista tai ei viitsi mainita (koska sinä teet kaiken, hän ei viitsi alkaa huomauttelemaan, ettet loukkannu). Hetken kuluttua ihmettelee miksi olet naama norsunveellä, jolloin alat messuamaan koko viikon aikana patoutuneen raivosi. Miehesi ei pidä purkausta oikeutettuna, koska on ollut työmatkalla (minkäs sille mahtaa) eikä koe, että hänellä olisi ollut edes mahdollisuutta osallistua. Haukkuu sinut lapselliseksi, mikä on ihan totta, kun ajattelee tarkemmin. Sitten molemmat mököttää, ilta on pilalla, eikä mikään muutu ainakaan tämän riidan ansioista.
Mutta toivon sinulle silti parempaa onnea kuin itselleni vastaavissa tilanteissa ;)
tai siis mieheni ei ollut työmatkalla.. Mutta valitti aina siitä, että hän aina siivoaa (kerää lasten lelut ja imuroi) ja minä en tee mitään.
No, päätin sitten oikeasti olla tekemättä mitään, niin johan ihmetteli! Jääkaappi tyhjeni, astiat lojuivat tiskipöydällä, pyykkikaappi täyttyi, kukat kuolivat, vessa muuttui tosi törkyiseksi. Pakkohan se oli omat ja lapsen pyykit pestä ja sitten lähdimme mummolaan.. Oli se sillä aikaa saanut siivotuksi.
Ei enää valittanut, mutta ei silti ole oppinut oma-aloitteisesti mitään tekemäänkään.
Kumminkin kohta nöyränä laahustat siivoamaan, kun ei kerta kaikkiaan kantti kestä katsoa paskaista kämppää.
Lisäksi vieraita tulee muuten huomenna.