Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni saa 4 ateriaa päivässä.

Vierailija
03.01.2012 |

2 lämmintä ruokaa ja välipalan ja iltapalan.

mitä mieltä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa mahdutettua välipalaa päivään millään, joten neljällä aterialla meilläkin mennään. Aamupala 10, lounas 13 (päikkärit), päivällinen 16.30/17, iltapala 20.30.

Vierailija
2/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala (joka on tosin aika olematon useimmiten), lounas, päivällinen, mahd. välipala ja iltapala. Eli 4-5 ateriaa päivässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväruoka 12.30 välipala 15.00 iltaruoka 18.00 ja iltapala 20.00

Vierailija
4/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei syö aamupalaa?

en edes tarjoa sitä, kun sitten ei maistu päiväruoka..

Vierailija
5/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en mitään mieltä. Minun lapsuudenkodissani syötiin aamupala, päiväruoka ja iltakahvilla jotain makeaa. Välipalaa sai ottaa jos halusi ja joskus ehkä iltapalaa. Jos kasvaa normaalisti niin ihan jees.

Vierailija
6/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vauva saa vielä rintaa ja se usein korvaa välipalan.

Aamupalan tarjoan aina, vaikka se ei läheskään aina uppoa, mutta on se muutamakin lusikallinen tyhjää parempi. Illemmalla sitten kyllä ruoka maistuu ihan hyvin.

Vierailija
7/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän syö aamupalan jos tarjotaan. mutta sitten ei maistu päiväruoka.. ja itse aamuisin usein makoilen tuonne kahteentoista asti ja sitten laitan samantien ruuan.

Vierailija
8/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiainen on erittäin tärkeä lapselle.

Vierailija
9/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiainen on erittäin tärkeä lapselle.

tarvitsee energiansa juuri aamupalasta jos saa muuten riittävästi ruokaa?kyllä hän todella energinen lapsi on.

Vierailija
10/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän syö aamupalan jos tarjotaan. mutta sitten ei maistu päiväruoka.. ja itse aamuisin usein makoilen tuonne kahteentoista asti ja sitten laitan samantien ruuan.

Vierailija
11/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin ulkoilette

Vierailija
13/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se aamupalaa syö jos ei ole tottunut siihen. Jos sinä kerran makaat klo12 asti.

Vierailija
14/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota taaperona käskettiin syöttämään tiheämmin - mieluusti 6-8krt/vrk. Lopputuloksena oli yhä vähemmän syövä lapsi ja stressaantuneet vanhemmat. Lopulta "uskalsin" toimia kuten parhaaksi näin ja ruokailut vähennettiin neljään: aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Lapsen ruokahalu kasvoi ja muutenkin kasvu parani/paino nousi. Jouduimme jatkuvasti käymään kasvukontrolleissa; en siellä koskaan kertonut että lapsi syö vain 4rkt/vrk, kun kerran olivat kasvuun tyytyväisiä. Eli summa summarum - lapset ovat erilaisia. Pienikasvuinenkaan ei välttämättä tarvitse useammin ruokaa - tärkeämpää on se mitä saa menemään ja se, että lapsi oppii tunnistamaan myös nälän tunteen. Nykyään em. lapsi on kaikkiruokainen ja syö erittäin hyvin - mutta on edelleen pienikokoinen.

Vierailija
15/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala, lounas, välipala ja päivällinen. Päivällisen syömme niin myöhään (18.30), että iltapala on turha.

Vierailija
16/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilla!

Säälittävää!

Vierailija
17/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounas 11

välipala 14

päivällinen 17

iltapala 20

Lapsi syö kovalla ruokahalulla ja aina on nälkä. Tosin olen huomannut että ruokahalu vaihtelee kasvupyrähdysten mukaan.

Vierailija
18/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti maistuu sitten lounaskin.

Vierailija
19/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin ulkoilette

lounaan jälkeen on ulkoilua 1-2h sen jälkeen välipala ja päiväunet.

Vierailija
20/36 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se aamupalaa syö jos ei ole tottunut siihen. Jos sinä kerran makaat klo12 asti.

lapsi herää vaihtelevasti, joskus klo 8 joskus klo 10. riippuu vähän onko nukkunut päiväunet edellisenä päivänä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan