Mies mokaa aina :(
Mieheni on selvänä hyväkäytöksinen ja mukava kaveri. Silti vähän jännitti kun meidät kutsuttiin "uuteen" kylään uudeksi vuodeksi, eli ihmisille, joiden luona emme ole ennen vierailleet. Paikalla oli toinenkin pariskunta, sekä teini-ikäisiä lapsia. Istuimme iltaa ja kahden maissa aamulla mieheni alkoi pinkkiä kesken trivial pursuitin. Pysyi kuitenkin hereillä kunnes meni vessaan. Meni joitakin minuutteja ja sitten alkoi kuulua kuorsausta. Mies nukahti vessaan! Pidin voinut kuolla häpeästä. Eihän kuitenkaan ollut mitenkään änkyrähumalassa. Loputon oveen ja mies heräsi. Soitin taksin ja sitä odotellessa mies meni uudestaan vessaan ja oksensi.
Mua hävettää, nolottaa ja vihastuttaa. Pitäisikö mun pahoitella miehen käytöstä emännälle vai kiittää vaan mukavasta illasta? En ole puhunut miehelle eilen mitään. Olen niin vihainen etten voi!
Onko mulla palstan urpoin mies?
Kommentit (37)
Mies alkoi pinkkiä kesken trivialin.. Mulle tuli heti mieleen pinkki pylpyrä kysisestä pelistä ja takerruin siihen:) Joo, olen erikonen. Ja ap, ei tuo nyt niin katastrofaalista ole.
Niin mullakin!
Ei mies mun mielestä mitään mokannut. Taidat olla niitä onnellisia ihmisiä, joilla ei ole oikeita ongelmia.
ja lisäisin, että toivottavasti perhe ei saanut teistä vatsatautia - miehesi kun alkoi oksentaa silloin yöllä ja jatkoi vielä seuraavana päivänä, itse pääsit onneksi vähän helpommalla. Pieni valhe sallitaan, kun on maineesta kyse :)
Onko ruokamyrkytys tms. poissuljettu vaihtoehto? En oikein ymmärrä, miten aikuinen ihminen voisi (pelkästään) alkoholin vuoksi tuosta vaan "sammua" ja oksentaa. Kyllä siinä vaiheessa ollaan jo muutenkin niin laitamyötäisessä, että varmasti käytös on muutenkin örveltämistä, puhe sammaltaa, tulee tasapainohäiriöitä jne. ja tästä käsittääkseni ei kuitenkaan ollut nyt kyse.
Eikä tuossa näin yleisesti ottaen mitään kunnollista mokaa käynyt.
Ei tullut sotkua, ei riitaa,ei tappelua, ketään ei puristeltu tissistä ja miehesi sait nätisti taksiin.
Väsähtämisen ymmärtää kellonaika huomioonottaen.
Ajatteles mun miestä, joka ryyppäsi kerran talvella mökillä ittensä änkyrään. Oli jo pikku hiprakassa, kun naapuri soitti sen kylään, ja jatkoivat ryyppäämistä siellä. No paluumatkalla mies oli kaatunut ja sammunut lumihankeen. Ja sinne olisi hankeen kuollut, jos en olisi lasten nukuttamisen jälkeen lähtenyt naapuriin käppäilemään, että mitähän siellä on menossa...Ambulanssilla vietiin lämmitykseen.
Nykyisin ei juo, kun uhkasi toisella kertaa kännissä kuristaa mut, noin 10 minuuttia ennen sammumistaan. Tilanne oli tosi pelottava. Mä lähdin lasten kanssa mökiltä yön selkään autolla, ja herra sai selvitä kaupunkiin, miten itse taisi. Sen jälkeen mies teki päätelmän, että juominen saa tosiaan loppua, kun menee joko jonkun henki tai akka. Kotikaljaa kummempaa ei enää kulu.
Niin että ihan ok toi kyläreissu meni. Ja mahatautia on muuten liikenteessä!
Mitä pokku kirotuisvarheita sun tekestiässä:)
OEn oikein ymmärrä, miten aikuinen ihminen voisi (pelkästään) alkoholin vuoksi tuosta vaan "sammua" ja oksentaa. Kyllä siinä vaiheessa ollaan jo muutenkin niin laitamyötäisessä, että varmasti käytös on muutenkin örveltämistä, puhe sammaltaa, tulee tasapainohäiriöitä jne. ja tästä käsittääkseni ei kuitenkaan ollut nyt kyse.
kyllä vaan kuule voi. Mun miehelle tulee tuo tila tosi usein, ei tarvi kuin muutaman oluen - ei ole mitenkään kännissä, poistuu vaan oksentamaan. Ja jatkaa iltaa sitten ihan normaalisti. Ilman humalaa tai örveltämistä.
OEn oikein ymmärrä, miten aikuinen ihminen voisi (pelkästään) alkoholin vuoksi tuosta vaan "sammua" ja oksentaa. Kyllä siinä vaiheessa ollaan jo muutenkin niin laitamyötäisessä, että varmasti käytös on muutenkin örveltämistä, puhe sammaltaa, tulee tasapainohäiriöitä jne. ja tästä käsittääkseni ei kuitenkaan ollut nyt kyse.
kyllä vaan kuule voi. Mun miehelle tulee tuo tila tosi usein, ei tarvi kuin muutaman oluen - ei ole mitenkään kännissä, poistuu vaan oksentamaan. Ja jatkaa iltaa sitten ihan normaalisti. Ilman humalaa tai örveltämistä.
"Mies mokaa aina"
Ja naiset ei ikinä mokaa ? :D Nainen, haistas paska :D jätkäs ei varmaa kovin ylpee susta ole, NAISET
Ei ihme, että nukahti. Silloinhan olisi kuulunut tanssia tai hoilata karaokea.
Jos kaapeissa lojuu vanhoja pilleripurkkeja, ne kannattaa vieda apteekkiin havitettaviksi. Mieshan voi vahingossa kannissa ottaa vaarasta purkista. Hanki kaappiin lukko ja pida avain itellas.
Mieheni on selvänä hyväkäytöksinen ja mukava kaveri. Silti vähän jännitti kun meidät kutsuttiin "uuteen" kylään uudeksi vuodeksi, eli ihmisille, joiden luona emme ole ennen vierailleet. Paikalla oli toinenkin pariskunta, sekä teini-ikäisiä lapsia. Istuimme iltaa ja kahden maissa aamulla mieheni alkoi pinkkiä kesken trivial pursuitin. Pysyi kuitenkin hereillä kunnes meni vessaan. Meni joitakin minuutteja ja sitten alkoi kuulua kuorsausta. Mies nukahti vessaan! Pidin voinut kuolla häpeästä. Eihän kuitenkaan ollut mitenkään änkyrähumalassa. Loputon oveen ja mies heräsi. Soitin taksin ja sitä odotellessa mies meni uudestaan vessaan ja oksensi.
Mua hävettää, nolottaa ja vihastuttaa. Pitäisikö mun pahoitella miehen käytöstä emännälle vai kiittää vaan mukavasta illasta? En ole puhunut miehelle eilen mitään. Olen niin vihainen etten voi!
Onko mulla palstan urpoin mies?
kylässä olla, että väsy tulee!
Vioista voidaan alkaa puhua sitten, kun äijä vetäää sua turpaan sen takia, että kyläpaikan mies on katsonut sua liian pitkään...
Mietin tätä aloitusta jälkeenpäin.
Myönnän, olen jo korppu, muuta en nuorempanakaan olisi häpeämättä selvinnyt,jos mies olisi kaverille yrjönnyt.
En kyllä myöskään pyytele toisen puolesta anteeksi: kaverille voi sanoa, että suututtaa, ärsyttää ja hävettää. Toivoisin, että mies hoitaisi itse anteeksipyynnön.
Montaa tuollaista sekoilua en katsoisi läpi, sitten olettaisin, että on alko-ongelmia.
Minä kusin eräänä uutena vuotena kyläpaikassa lastenhuoneen taululle.
En ollut ilmeisesti kyennyt mennä yöllä vessaan, vaan ottanut taulun seinältä ja kussut siihen.
Oli sitten mukava aamulla herätä lastenhuoneesta ja huomata mitä on tullut tehtyä. Vielä kun yön muistikuvat alkoivat palautua mieleen niin KYLLÄ NOLOTTI!
Että ihan kesy moka miehelläsi.
Ai ei mies juonut itseään änkyräkänniin? Mielestäni sammuminen ja oksentaminen kertovat hieman toista...