Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joitakin vuosia sitten meidän raha-asiat on ihan sekaisin.
02.01.2012 |
Velkaa oli sinne sun tänne ja aina eräpäivät meni ennen kuin maksettiin.
Otimme itseämme niskasta kiinni ja haimme lainan jolla maksettiin kaikki pois (lainaa lyhennämme vielä). Uutta velkaa ei olla tehty mutta säästämällä saimme uuden keittiön. Vaikka joulu oli juuri niin lähdemme tässä kuussa 2 viikoksi Thaimaahan (velattomasti). Elämästä voi nauttia kun laskun eivät paina mielessä!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa