Noniin mammat! Nyt pääsette ruotimaan plösön kroppaa oikein kuvien kera!
Tästä siis alkaa elämäntapamuutos, jolla pääsen 10 vuoden takaisiin mittoihini. Olen 170 cm pitkä ja painoin 10 vuotta sitten 66 kg. Olin simpsakka!
Nyt, 2 lasta myöhemmin, kroppa on kuvien mukainen.
Arvatkaas ikäni, painoni ja kokoni! Olen jo pitkään harrastanut säännöllistä juoksua ja kuntosalia (6-10 km lenkkejä 2-3 kertaa viikossa ja 1-2 kuntosalia päälle) mutta näköjään täytyy myös syömisiä karsia rajusti, jotta kroppa muuttuisi.
Tässä siis lähtökuvat:
http://aijaa.com/003929278325.jpg
http://aijaa.com/008029278323.jpg
Kommentit (68)
Hyvä kroppa, panisin jo nykykunnossa!
t. mies
Olen saman pituinen kuin sinä, mutta paljon isompi ja painan 80kg
Ja tavoite mulla 58kg (nyt 65). Liikuntaa en harrasta YHTÄÄN joten sen aloittaminen ja ruokavalio tekevät tehtävänsä eli min 7kg!
aiot aloittaa niin älä TUIJOTA painoon vaan kroppaan! Liikuntaa (paljon) harrastava 65 kg/170 cm (et kyllä kertonut painoosi) näyttää varmasti hyvältä!
olen ihan samannäköinen. painan 60kg ja olen 170cm pitkä. minulla on 3 raskautta takana ja vatsanahka on ryppyinen. minulla on vain enemmän jenkkakahvoja kuin sinulla.
Ja sama juttu, että sellua löytyy perheemme naisista, vaikka toiset on suorastaan laihoja. Taipumus on kai aika periytyvää?
Mä en niin sellusta enää välitä, pääasia, et vaatteet päällä on ok. Mullakin alkaa nyt tehostartti, paljon liikuntaa, vettä, kasviksia, maitotuotteita ja hyvää lihaa :)
Tsemppiä!
kun katselet noita kuvia viiden vuoden päästä totetat, että olinpa silloin hyvän näköinen ;-)
Ovatko kaikki tehneet uuden vuoden lupauksen karsia ilkeilyä ;) ?
No KIITOS!
Pidän itseäni aika sotanorsuna, koska vertaan siihen hääkuvan neitoon...
Olen 34 v ja noissa kuvissa painan n. 82 kg.
Vaatekoko 42, housuissa joskus 44.
Nyt täytyy tunnustaa että sen verran huiputin, että nuo kuvat on viime kesältä.
Nyt painan 78 kg ja suunta alaspäin edelleen, tosiaan ruokavaliota muuttamalla ja liikuntaa jatkamalla!
Laitan kohta vielä kuvat tältä päivältä, mutta itse en huomaa 4 kg tuoneen kovin paljoa eroa :/
AP
Ja tavoite mulla 58kg (nyt 65). Liikuntaa en harrasta YHTÄÄN joten sen aloittaminen ja ruokavalio tekevät tehtävänsä eli min 7kg!
aiot aloittaa niin älä TUIJOTA painoon vaan kroppaan! Liikuntaa (paljon) harrastava 65 kg/170 cm (et kyllä kertonut painoosi) näyttää varmasti hyvältä!
65 kg/165 cm on ihan eri asia kuin sellaisella joka ei harrasta...60-62 kg/165 cm voisi olla tosi hyvännäköinen (riippuen tietty siitäkin miten paljon sitä urheilua harrastetaan ja minkälaista..)
niin mulla on sit joku kaveri, joka käy salaa aktiivisesti AV-palstalla ;)
Ja hyi, nyt tiedät painoni! Aagh :D
ap
Sulla on tosi samanmallinen kroppa kuin mulla! Itse olen vaan 158cm ja nyt painan ihan liikaa eli jotain yli 70kg (10v sitten minäkin olin alle 60kg). Voisin ehkä arvata että olet suunnilleen samanpainoinen koska olet kuitenkin minua reilusti pidempi ja näytät paremmalta kuin minä. :) Mulla kans leviää eniten reidet ja takamus, ja myös kuppikoko kasvaa painon noustessa.
Veikkaukseni on 78kg, koska olet kuitenkin aika pitkä (pelkän huonon kuvan perusteella et näytä pitkältä joten se vaikeuttaa arviota). Iäksesi arvaan samaa kuin itsellä eli 27, ja vaatekoko housuissa 42 ja topissa M.
Toivottavasti pääset tavoitteisiisi! :)
Ps. Minusta tämä päärynänmallinen vartalotyyppi on kuitenkin se kaikkein kaunein. En todellakaan haluaisi olla niitä, jotka lihovat pelkästään vatsasta, tai laatikkomallisesti joka puolelta. Sinäkin olet vielä sen kokoinen, että hyvin istuvat vaatteet päällä näytät varmasti upealta!
Ovatko kaikki tehneet uuden vuoden lupauksen karsia ilkeilyä ;) ?
No KIITOS!
Pidän itseäni aika sotanorsuna, koska vertaan siihen hääkuvan neitoon...
Olen 34 v ja noissa kuvissa painan n. 82 kg.
Vaatekoko 42, housuissa joskus 44.Nyt täytyy tunnustaa että sen verran huiputin, että nuo kuvat on viime kesältä.
Nyt painan 78 kg ja suunta alaspäin edelleen, tosiaan ruokavaliota muuttamalla ja liikuntaa jatkamalla!
Laitan kohta vielä kuvat tältä päivältä, mutta itse en huomaa 4 kg tuoneen kovin paljoa eroa :/
AP
melkein oikein kun sanoin 83 kg.. ja sanoit että ei kukaan ole vielä arvannut oikein! tuo oli kyllä melkein oikein eli tuntui että sumutit...(Sen viestin nähtyäni arvasin sitten reilusti enemmän kiloja sinulle..) Minä tiesin... Kerroin muistaakseni myös sen että tuosta näkee että harrastat liikuntaa! Eli lihasta näkyy olevan läskin alla. Vaatekoonkin muuten arvasin aika lailla oikein.
Mutta tästä asiasta näkee, miten liikunta vaikuttaa asiaan. Joku sanoi olevansa 60 kg/170 cm ja näyttävänsä samanlaiselta. Joku taas näyttävänsä paljon lihavammalta, vaikka painoi 80 kg ja arvasi sun painoksi 70 kg
En yleensä katso mitään kuva-arviointijuttuja. Mutta nyt näin uuden vuoden kunniaksi avasin ketjun.
Minun silmissäni kroppasi näyttää ihan kohtuullisen hyvältä! Lantion ja reiden välillä on ylimääräistä, mutta ei mitenkään katastrofaalisesti. Ihan hyvä. Tuosta jos haluat vähän painoa pudottaa ja kiinteyttää niin ei siitä haittaa missään nimessä ole. Mutta ihan hyvä on vielä sun kroppa joten no worries.
Itse olen vähän samanmallinen paitsi mulla hieman enemmän keskivartalossa. Mulla pituutta 165, painoa nyt 71 ja ikää 37. Minäkin olen tuollainen hieman latinomaisesti muodokas perusrakenteeltani joten kroppani näyttää paremmalta kuin miltä mitat kuulostavat.
Mulla ihan sama tilanne. 10v sitten paino 63kg ja lasten jälkeen +80. Liikun paljon,mutta ei auta. Painoa kertyy koko ajan. Varsinaisesti ap ei ole lihava,mut tiedän tunteen,kun oma kroppa tuntuu ihan vieraalta ja kamalan isolta. Ruokaremontti siis meillä edessä, ap!
En tainnut huomata arvaustasi. Niin, kyllä kaikki joille kehtaan sanoa oikean painoni, ovat ihmeissään kun kuulemma veikkaisivat 10 kg vähemmän, mutta minkäs teet. Onneksi siis pystyn hämäämään vaatteilla ;)
ap
on mun kroppa, olen vaan melkein 10 cm pidempi, painan 83 kg. Välillä vähemmän mut nyt jouluna tullut taas pari kiloa. Ollaan vähän ylipainoisia, mulla tais painoindeksi olla 26 ennen joulua. itse en syytä lapsia, ekan lapsen jälkeen painoin 67 kg heti synnytettyäni. ihan omista syömisistä johtuu.
mutta äidiksi tulon myötä nuo kilot on kertyneet, ihan itse syömällä tosiaan.
Tässä on tilanne nyt, vaikka eipä noissa tosiaan eroa oikein ole edelliseen. Vielä! Ja nyt kiitos ja pois!
AP
http://aijaa.com/004909278521.jpg
http://aijaa.com/003989278520.jpg
oma kaukana tuosta
Tsemppiä kuitenkin!
En ala arvailemaan, mutta hyvältä näytät joka tapauksessa! Kyllä naisessa saa muotoja olla, ei se fitness-sali-tiukkis ole kuin yksi versio;)
Jos nyt välttämättä haluat tiukkuutta, niin aamuinen kävely reippaalla 115-120 sykkeellä 60-90 min ennen aamupalaa polttaa kivasti rasvaa. Tuloksia tosin tulee vasta jos ruokavalio on kunnossa; liiat hiilarit pois, karkit ja alkoholi tietysti ensimmäisenä.. Juoksulla en ole itsekään laihtunut, sauvakävelyllä kylläkin.
Tsemppiä!
t.mies 44
Et tietenkään omaa synnyttämättömän parikymppisen naisen vartaloa, eikä sun tarvitsekaan!
Ole ylpeä kropastasi, äläkä laihduta liikaa!!!
Hyvää uutta vuotta! :)
yhdistin tuon laukun ja hiukset:D ja 2lasta.