Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin mammat! Nyt pääsette ruotimaan plösön kroppaa oikein kuvien kera!

Vierailija
01.01.2012 |

Tästä siis alkaa elämäntapamuutos, jolla pääsen 10 vuoden takaisiin mittoihini. Olen 170 cm pitkä ja painoin 10 vuotta sitten 66 kg. Olin simpsakka!

Nyt, 2 lasta myöhemmin, kroppa on kuvien mukainen.

Arvatkaas ikäni, painoni ja kokoni! Olen jo pitkään harrastanut säännöllistä juoksua ja kuntosalia (6-10 km lenkkejä 2-3 kertaa viikossa ja 1-2 kuntosalia päälle) mutta näköjään täytyy myös syömisiä karsia rajusti, jotta kroppa muuttuisi.

Tässä siis lähtökuvat:

http://aijaa.com/003929278325.jpg

http://aijaa.com/008029278323.jpg

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuisen rassaa nämä hyväkroppaiset emännät, jotka laittelee tänne kuviaan valittaen, millainen läski sitä onkaan. Kuvista paljastuu poikkeuksetta normaalimitoissa oleva inehmo, joka kerjää vain kohteliaisuuksia. Plääh, sanon minä sulle ap, hanki oikeita ongelmia!

Vierailija
22/68 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, missä ap:lla on ylimääräistä? Minä näen normaalin sopusuhtaisen naisen vartalon.

Hanki lasit!

En tarkoita, että AP olisi hirvittävän lihava, mutta täytyy olla sokea jos ei huomaa, että ylimääräistä on.

Niin kuin joku taisi jo kommentoidakin niin kertoo aika paljon suomalais naisten suhtautumijsesta "normaaliin" jos on normaalia, että on muhkuraista selluliittiä.

Noh, toisaalta suomessa on myös lastensuojeluilmoituksen paikka jos haluaa sen lisäksi, että syö itse terveellisesti myös lastensa syövän terveellisesti (viitaten karppauskeskusteluihin), mutta on täysin ok käydä joka viikko lasten kanssa hampurilaisilla ja täyttää lapsesta asti keho kaiken maailman lääkkeillä, lisäaineilla ja muulla shaipella.

AP:lle:

Tsemppiä projektiin!

Kertoisitko vielä millainen ruokavalio sinulla on?

p.s. selluliitti ei ole sukuvika, vaikka se sen piikkiin olis kiva laittaakin.. ruokailutottumukset puolestaan periytyy ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahalli auttoi mua vähentämään selluliittiä ja myös laihduttamaan, helpompaa ja nopea efekti, suosin sitä kuin muuta urheilua, mutta en nähnyt sinun kuvassa pahaa selluliittia tai plösöä, hieman liikuntaa säännöllisesti vaan antaa varmuutta että ei mene plösöksi mutta olet nyt jo tosi kaunis etkä yhtään ylipainoinen mitä iloa on miehelle luisesta tytöstä kun ei ole kauniita kurveja ja tiimalasivartaloa

Vierailija
24/68 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällä hetkellä menee? Paljonko paino?

Vierailija
25/68 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sä olet ihanannäköinen :) Ei pidä tuijottaa sitä vaakaa, höpö höpö!!

Jos mä tekisin jotain niin jaloille ehkä, tunnustan, että omani aika samanmoiset, mutta maha isompi.

Oot nätti

Vierailija
26/68 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on tosi nätti vartalo. Vyötärökin niin kapoinen! Mä olisin veikannut painoksi max 65kg. Mä olen 159 pitkä ja painan noin 60 kg ja mä olen plösö. Vaa'an lukemat kestäisin, mutta peili ja sopimattomat vaatteet on jotain karseeta.

Vierailija
27/68 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla pyöreät reidet, hanuri ja masu. Muutama kilo olis tarkoitus saada pois aktiivisella liikunnalla ja pienellä ruokavalioviilauksella.

Eihän ap tosiaan mikään läski ole, mutta tietty parantamisen varaa on. Tsemppiä meille molemmille tälle keväälle! Minusta näkyy jo muutosta noissa sun viime kesän kuvissa ja sen jälkeen otetuissa!

Vierailija
28/68 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaunis peppu, älä pienennä sitä. Tee vaan reisilles jotain ja sulla on kympin kurvikas kroppa.

Vierailija
29/68 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkroppa näyttää hyvältä, mutta reidet on selluliittia täynnä. Enempi siis päärynävartalo.

Vierailija
30/68 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavoite mulla 58kg (nyt 65). Liikuntaa en harrasta YHTÄÄN joten sen aloittaminen ja ruokavalio tekevät tehtävänsä eli min 7kg!

Vierailija
31/68 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painat 70-75kg, vaatekoko 40.

Vierailija
32/68 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

plösöhän sä et ole.. Ylimääräistä toki on hieman, mutta sen ylimääräisen alla on selvästi hyvä lihasmassa. Jatka samaan malliin ja tarkkaile syömisiäsi, niin olet takaisin simpsakoissa mitoissasi nopeammin kuin huomaatkaan! Tsemppiä!!

Vierailija
33/68 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mikään paha tilanne oo mielestäni.

Vierailija
34/68 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä 33 v.

Hyvä tulee, jos saat lihasmassan pidettyä! Huomaa jaloista ja ehkä perseestä, että on läskin alla myös lihasta...Vaatekoko vois olla joku 44?

Vierailija
35/68 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahempiakin ON NÄHTY!!!

Vierailija
36/68 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavoite mulla 58kg (nyt 65). Liikuntaa en harrasta YHTÄÄN joten sen aloittaminen ja ruokavalio tekevät tehtävänsä eli min 7kg!

aiot aloittaa niin älä TUIJOTA painoon vaan kroppaan! Liikuntaa (paljon) harrastava 65 kg/170 cm (et kyllä kertonut painoosi) näyttää varmasti hyvältä!

Vierailija
37/68 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paha sukuvika, äidillänikin oli sitä jo nuorena alavartalossa, vaikka harrasti aktiivisesti voimistelua ja oli kokoa 34 :/

Eipa mullakaan juokseminen ole muhkuraisuutta vähentänyt, ja ihmehoitoihin en oikein usko. Mutta jos laihtuis ja sitten menis vielä johonkin ihmekäsittelyyn ;)

Kiitos kannustavista kommenteista. Paino ei ole osunut vielä ihan kohdalleen kellään.

ap

Vierailija
38/68 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paha sukuvika, äidillänikin oli sitä jo nuorena alavartalossa, vaikka harrasti aktiivisesti voimistelua ja oli kokoa 34 :/

Eipa mullakaan juokseminen ole muhkuraisuutta vähentänyt, ja ihmehoitoihin en oikein usko. Mutta jos laihtuis ja sitten menis vielä johonkin ihmekäsittelyyn ;)

Kiitos kannustavista kommenteista. Paino ei ole osunut vielä ihan kohdalleen kellään.

ap

sano jo

!

Vierailija
39/68 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohtaa sä olet plösö??? Mun silmiin sä näytät juuri sopivalta, jopa hoikalta. Olet juuri sopivan naisellisen näköinen. :O

Sulla on kaunis vartalo.

Ja siis en ole mikään läski ite, 164/60.

Vierailija
40/68 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihas painaa enemmän kuin läski. sulla on aika vahvat reidet vaikka muuten et näytä mitenkään sotanorsulta! :D tsemppiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä