Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä maassa et ole käynyt, etkä mene?

Vierailija
01.01.2012 |

Minua ei kiinnosta jostain syystä Romania eikä Bulgaria.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa USA:ssa on? Tiedät varmaan maasta paljon, kun olet päättänyt olla menemättä sinne.

Entä nämä 'ählämimaat' ? On se hyvä luokitella maita tällä tavalla, kyllähän mekin niin tykkäämme kun meidät luokitellaan samaksi kansaksi kaikkien naapurimaidemme kanssa. Irak, Egypti, Saudi-Arabia, Marokko jne. ovat kaikki eri maita samalla tavalla kuin vaikka Suomi ja Ruotsi tai Suomi ja Venäjä.

Olen asunut myös arabimaassa, käynyt USAssa lukemattomia kertoja, eikä minulla ole mitään maata, johon en voisi matkustaa vaikka se ei kaikkialle olekaan mahdollista esim sotien takia.

Vierailija
2/46 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tosi kivoja maita kuten Puola ja Bulgaria. Olen reissannut molemmissa muutamaan otteeseen ja aina on ikävä uudelleen. Krakova on aivan ihana kaupunki ja Bulgariasta löytyy kaunista luontoa.

Mulla ei ole mitään inhotusta mitään maata kohtaan, mutta ihan turvallisuuden vuoksi jättäisi Kongon, Etelä-Afrikan, Sudanin ym. väliin. Etelä-Amerikka ja latinokulttuuri eivät minua ole koskaan kauheasti kiinnostaneet mutta voisin kyllä kuvitella matkustavani sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa istua sellaista aikaa koneessa päästäkseni rannalle makaamaan.

Lisäksi halpuus houkuttelee reissuille väkeä, joita en tod.mäk. kestäisi.

Myöskään joku Dubai ei kiinnosta.

Vierailija
4/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käynyt ja se riitti. Islam ja loma eivät vaan kuulu yhteen, työ ja islam nyt vielä vähemmän :)

Vierailija
5/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Ruotsissa, enkä mene. Ja tuskin sinnekään enää.

Vierailija
6/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tsekkoslovakia..

Vierailija
7/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käynyt ja se riitti. Islam ja loma eivät vaan kuulu yhteen, työ ja islam nyt vielä vähemmän :)

Ei sitten kannata mennä lomalle Martinlaakson uimahalliin...

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/uimahalli_hankki_uima…

Vierailija
8/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Jamaica, maailman rasistisimpiin kuuluva valtio. Ja sitten malaria-alueille en kovin mielelläni lähtisi. Pohjois-Korea nyt kuitenkin ensimmäisenä, mutta sinne nyt ei pääsekään :)

Jostain syystä Thaimaa ei oikein myöskään kiinnosta. Eikä riitaisimmat lähi-idän valtiot. Muslimivaltioista oikeastaan vain Egypti kiinnostaisi enemmän, toisaalta historiasta kovin kiinnostuneena olisi häpeä sanoa etteikö Turkin Hagia Sofia olisi hieno nähdä.

Vierailija
9/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkään Lähi-idän maat eivät oikeen kiehdo..

Vierailija
10/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kannata mennä lomalle Martinlaakson uimahalliin...

<a href="http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/uimahalli_hankki_uima…" alt="http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/uimahalli_hankki_uima…">http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/uimahalli_hankki_uima…;

TAASKO SÄ Jatkat tota lapsellista juttuu.respec pliis

Vierailija
11/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mihinkään Afrikan maahankaan mielelläni menisi paitsi Egyptiin

Vierailija
12/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan noi uimaverhot kyllä aika lapselliset. Valitettavasti ei ole vitsi.

Vierailija
13/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta jostain syystä Romania eikä Bulgaria.

kun menee jonnekin muualle kuin Sunny Beachille

Kaliakra, seitsemän Rila-järveä ja vuoriseutu, Veliko Tarnovo, luostarit, Plovdiv.... Ja ruoka, nam

Vierailija
14/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan noi uimaverhot kyllä aika lapselliset. Valitettavasti ei ole vitsi.

mitä välii sil on jos ihmidiä on 1tunnin altaassa.ensinäkin se ei meit liikuta ku se on sulkemis ajan jälkeen.yksi kysymys miten se sua haitaa

Vierailija
15/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikka

Tsekki

Venäjä

Puola ja muut vastaavat!

Vierailija
16/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ählämimaat

Vierailija
17/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaupungeista Helsinki. En ole koskaan ollut enkä koskaan mene, koska työporukoissa on helsinkiläisiä ihan liikaa ja olen saanut heistä todella vastenmielisen kuvan.

Vierailija
18/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään maa missä on muslimeja. Olen kerran käynyt ja se riitti. Islam ja loma eivät vaan kuulu yhteen, työ ja islam nyt vielä vähemmän :)

Vierailija
19/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään muuta maata, jossa

a) suuri osa miehistä pelkää housuihinsa paskoen muutamaa somalia - ja uskoo naistensa olevan niiden iskettävissä

b) keski-ikäiset naiset kaakattavat kännissä keskiolutkuppilassa ("Tuutsä mun pöytään, vittu, mikset tuu? Ootsä homo olevinas joku parempi ihminen"?)

c) ihmiset uhoavat kymmeniä vuosia Mika Häkkisen formulamestaruuksista ja kahdesta lätkän MM -kullasta

d) ihmiset uhoavat olevansa maksamatta uusia veroja, vaikka maksavat kuitenkin

e) turpaanveto nähdään "miehen mittana"

f) kännissä sekoilu nähdään hauskana, hyväksyttynä ja lähes toivottuna ilmiönä

Vierailija
20/46 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) puolalaisia ja nigerialaisia (jotka lisäksi vie kaikki niiden työpaikat)

b) kaikenikäiset naiset ihan tyttösistä mummoihin kaakattavat kuppiloissa, ei vain keski-ikäiset niin kuin Suomessa

c) ihmiset uhoavat kymmeniä vuosia siitä kuinka Ray Houghton upotti Englannin jalkapallon em-kisoissa -88, ja jostain pirun kaakeista ja vinttikoirista, katsoen samalla horse and hound betting -kanavaa lähes ympäri vuorokauden

d) ihmiset uhoavat olevansa maksamatta uusia veroja, vaikka maksavat kuitenkin, mutta marisevat siitä vielä pubissa uhaten räjäyttää poliitikkojen talon

e) protestantin tai ulkomaalaisen turpaanveto nähdään miehen mittana, mutta kaveritkin saavat osallistua maassa makaavan potkimiseen "take dis ya twat"

f) kännissä sekoilu nähdään hauskana, hyväksyttynä ja erittäin toivottuna ilmiönä, sammuminen pubiin, kadulle tai autoon on hieno suoritus ja useamman päivän rännit on normaalia jokaisessa sosiaaliluokassa raksaäijästä it-nousukkaaseen ja vanhan rahan bisnestitaaniin...

Ei me suomalaiset niin erikoisia olla, on muitakin kansoja, joissa tyhmyys tiivistyy.

Meillä sitä häpeillään, irlantilaiset ovat samoista asioista ylpeitä, ne kokee että se on osa "paddy"mäisyyttä.

En tiedä mitään muuta maata, jossa

a) suuri osa miehistä pelkää housuihinsa paskoen muutamaa somalia - ja uskoo naistensa olevan niiden iskettävissä

b) keski-ikäiset naiset kaakattavat kännissä keskiolutkuppilassa ("Tuutsä mun pöytään, vittu, mikset tuu? Ootsä homo olevinas joku parempi ihminen"?)

c) ihmiset uhoavat kymmeniä vuosia Mika Häkkisen formulamestaruuksista ja kahdesta lätkän MM -kullasta

d) ihmiset uhoavat olevansa maksamatta uusia veroja, vaikka maksavat kuitenkin

e) turpaanveto nähdään "miehen mittana"

f) kännissä sekoilu nähdään hauskana, hyväksyttynä ja lähes toivottuna ilmiönä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi