mä inhoan näitä läskejäni ja se vaikuttaa sosiaaliseen
elämääni niin paljon,etten enää halua olla ystävieni kanssa tekemisissä :(
Kommentit (11)
kokoajan kelaan elämäntaparemonttia,mutta en onnistu siinä
ap
Täysin toivoton olo. Ei tässä pari lenkkiä viikossa auta.
että itseinho ei auta laihtumaan päin vastoin. Itseään pitää rakastaa laihtuakseen.
Ja kun sorrut, aloita taas uudestaan. Ja taas uudestaan. Kun saat tuloksia, saat myös lisämotivaatiota jatkaa. Tärkeintä on itsensä psyykkaaminen siihen että herkkujen mussutus vaan ällöttää.
yli sata kiloa jokatapauksessa koska vaatekoko on ISO ja näytän myös siltä
ap
itselläni sama tilanne, mutta aiheuttajana todella paha akne. Kaikki maholliset hoidot testattu ja ei tunnu mikään auttavan.
Koita EXUVIANCEN tuotteita!!Niistä on moni saanut avun,aloituspakkaus akneen maksaa 44 e!Älä anna periksi!Googlaa lähin kauneushoitola ja kato netistä tietoa!
t.kosmetologi
itselläni sama tilanne, mutta aiheuttajana todella paha akne. Kaikki maholliset hoidot testattu ja ei tunnu mikään auttavan.
Ellet ole, suosittelen! Menin 32-vuotiaana ihotautilääkärille, istuin tuoliin ja purskahdin itkuun ja siinä tyrskiessäni sain sanottua, että haluan roaccutan-kuurin. Elämäni paras päätös, kuurin päättymisestä nyt 4 vuotta.
Mulla on sama ongelma kuin ap:lla. Mitat 163cm/110 kg, joten jotain pitäisi tehdä. Nyt tosin tuntuu siltä, että motivaatiota pysyvään elämänmuutokseen on. Koskaan ennen ei ole tuntunut tältä, joten enköhän mä vitä uudenvuodenaattoa 2012 aika paljon kevyempänä :)
herkut pois...? Auttaisiko?