5kk sitten painoin 89,5 kg, nyt 69,5 :)
ENpä ois uskonut, että dieetti puree näin hyvin :) Vaikka ihanaa olla pikku hiljaa taas omissa mitoissani.
Kiitos kun sain jakaa tämän.
Kommentit (13)
Minulla painoa juuri tuo 89 kg.
Kertoisitko miten onnistuit?
Tuliko lisää ryppyjä? Vai oletko vielä alle 30-vuotias, jollin niitä ei vielä ole. Mä voisin laihduttaa kymmenisen kiloa mutta ryppyjä tulisi sitten lisää. Ikää mulla siis 35.
ENpä ois uskonut, että dieetti puree näin hyvin :) Vaikka ihanaa olla pikku hiljaa taas omissa mitoissani.
Kiitos kun sain jakaa tämän.
Samaan suuntaan ollaan menossa. Itselläni tavoite 60kg.
Hyvä hyvä! Onneksi olkoon, hatunnoston arvoinen suoritus.
äloitin vaan pikku hiljaa, ihan perinteisesti: enemmän liikuntaa, vähemmän ruokaa. En siis karpannut tms. tai nähnyt nälkää missään vaiheessa. Söin kaikkea mitä ennekin, mutta pienempinä annoksina ja toki koitin valita kevyemmin (esim. pitsoja, ranskiksia jne. en ole syönyt) Herkutteluhetkiäkin on tähän 5kk aikaan mahtunut useita, mutta toisin kuin ennen, ne eivät koskaan jääneet päälle, vaan seuraavana päivänä taas palasin ruotuun.
Olen zumbannut 2 krt/viikossa ja ajanut työmatkat pyörällä.
Ja heh, viime synnytyksestä yli 2v. eli tässä välissä en synnyttänyt
tosi hieno suoritus!!!
itsellä sama meininki. puoli vuotta sitten vaaka näytti 92,5 ja tänään 70,8!!! vielä jäljellä tavoitteeseen mutta loppusuoralla jo. =)
Hienosti tehty, ja tuolla tahdilla terveyskin pysyy mukana.
en ole ehtinyt ryppyjä seurata, kaippa sitä aika rupsahtanut olen, mutta syytän siitä valvomista
69 --> 58 kg, nyt on lähtenyt vielä puolisen kiloa tuon jälkeen :-)
mun kaveri laihdutti kymmeniä kiloja ja naama laihtui ja ryppyyntyi.
en ole ehtinyt ryppyjä seurata, kaippa sitä aika rupsahtanut olen, mutta syytän siitä valvomista
Onneksi olkoon!
Haaveilen samasta, mutta lähtötilanne reilut viisi kiloa kevyempi, tavoite suunnilleen sama.
Miten onnistuit? Mistä löysit motivaation?