Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä umpikännissä! Toi juuri lapsen kotiin

Vierailija
31.12.2011 |

Lapsi reilu vuoden ikäinen. Uusi naisystävä ajoi ja ilmeisesti on (toivottavasti) hoitanutkin lastani.

Otin lapsen syliin ja paiskasin ulko-oven kiinni toivottaen isän helvettiin.

Mitäs nyt? Soitanko lastenvalvojalla? Saanko vaatia tiukempaa tapaamissopimusta, kun en näköjään voi luottaa lapsen isään yhtään.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lakimies on asiaa hoitamassa on sossukin mukana avittamassa! Saat myös päteviä neuvoja!

Vierailija
22/36 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soitan lastenvalvojalle ja kysyn neuvoa sieltä.

Tänään vietän mukavan illan lapseni kanssa mummolassa ja unohdan koko kusipää-isän hetkeksi, jos pystyn.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset menee ihan normaalisti siinä sivussa. Eron jälkeen siitä täysin normaalista perjantaipullosta tai olutlaatikosta vaan tulee elämääkin suurempi ongelma.

Anna olla lapsesi isä on juoppo, kyllä lapsi oppii sen kanssa elämään. Ja sunkin pitää oppia, koska et voi asialle mitään. Ja muista että juoppokin isä joka suostuu tapaamaan lastaan on parempi kuin ei isää ollenkaan.

Vierailija
24/36 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ihan hyvin siinä sivussa, kun isä on niin kovaa humalassa, että tuskin pysyy pystyssä?

Lapsi varmaan oppii elämään asian kanssa, joo, mutta mitäs sitten jos sen lapsen elämä loppuu sen takia, kun isä ajaa kännissä kolarin rekan kanssa lapsi kyydissään?

Tämän pelon kanssako minun tulisi elää ihan mukisematta seuraavat 17 vuotta? En nyt taida kuitenkaan antaa olla...

Ap

Vierailija
25/36 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että monissa perheissä juodaan ja vielä ikävämpää on se että sr on ihmisistä nykyään ihan ok. Ei ole ok, ei ole normaalia.

Ap, sinun ei tarvitse elää pelossa seuraavia 17 vuotta. Hienoa, että teet asialle jotakin. Kenenkään lapsen ei tarvitse nähdä juopottelevaa vanhempaa.

Vierailija
26/36 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset menee ihan normaalisti siinä sivussa. Eron jälkeen siitä täysin normaalista perjantaipullosta tai olutlaatikosta vaan tulee elämääkin suurempi ongelma.

Anna olla lapsesi isä on juoppo, kyllä lapsi oppii sen kanssa elämään. Ja sunkin pitää oppia, koska et voi asialle mitään. Ja muista että juoppokin isä joka suostuu tapaamaan lastaan on parempi kuin ei isää ollenkaan.

Se että osassa lapsiperheitä juopotellaan ja lapset joutuvat sellaisessa paskassa elämään, ei todellakaan tarkoita että se on hyväksyttävää ja oikein.Taidat itse olla sellainen juopottelija, heillä kyllä aina riittää selityksiä sille, kuinka lapset suorastaan nauttivat vanhempien juopottelusta, eivätkä ainakaan kärsi siitä.

AP:lle: ota yhteys lastenvalvojaan ja vie asia eteenpäin. Parempi vaikka ilman isää kuin juopon sellaisen armoilla.

Ja minä tiedän mistä puhun.Oma isäni on juoppo, äiti onneksi tajusi hänestä ottaa eron ja kun tuli ilmi, että oli juopotellut minun ollessa siellä, niin äiti vei asian eteenpäin. Sai yksinhuoltajuuden ja valvotut tapaamiset isään.

Ja voin sanoa, että olen äidilleni sydämestäni kiitollinen, olen varmasti säästynyt hänen ratkaisujen ansiosta paljolta paskalta.

Lapsen turvallisuus ja hyvinvointi on todella paljon tärkeämpää, kuin juopon vanhemman oikeudet.

Vierailija
27/36 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että ukko on ollu kännissä jos ootat maanantaille niin homma on ohi ja ukko on selvinpäin.Tosin sossut sanovat että riittää kun siellä paikalla on joku selvinpäin.

Vierailija
28/36 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ottaa yhteys lastensuojeluun, ei lastenvalvoja voi tehdä näissä tapauksissa mitään muuta kuin poiketa tapaamissopimuksesta, kunnen lastensuojelu on selvittänyt tilanteen.

Vierailija
29/36 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalivirasto on mielestäni se ensisijainen paikka mihin otat yhteyttä.

Tiedän kuinka hankalaa kun virastoihin on tietyt soittoajat ja jos juuri silloin pystyy soittamaan niin linjat ruuhkautuneet, eikä pääse läpi.

Yritä nyt kuitenkin.

Olet saanut ihan järjettömiä ja ikäviä vastauksia.

Unohda ne ja nauti vuodenvaihteesta lapsesi kanssa.

Vierailija
30/36 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi ei ole siellä kännisellä vanhemmalla? Voihan tuo isä kiistää lapsen edes olleen siellä.

Vierailija
31/36 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sosiaalipäivystäjä voi soittaa sille äijälle ja se on kännissä.

Tää palsta on täynnä tyhmiä naisia.

niin ja sosiaalipäivystys löytyy 112 virkaajan ulkopuolella.

Vierailija
32/36 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi on vieraan ihmisen hoidossa koko viikonlopun? Ja lisäksi katselee känniääliötä, jota kutsutaan isäksi? Eihän 1-vuotiaita saisi av:n mittapuulla erottaa äidistään kuin yhdeksi yöksi kerrallaan. Ja jos tähän kehtaa joku sanoa, että mutkun se on sen isä, niin huh huh. Lapsen pitää saada olla turvallisen aikuisen kanssa, jota känninen isä ei takuulla ole!

Vierailija
33/36 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan tilata.

Isä kyllä syyllistää minua jatkuvasti siitä ettei saa nähdä lastaan tarpeeksi. Vetää pultteja siitä, jos minulle ei sovi jokin ylimääräinen tapaamispäivä tai yöksi otto. Näkee lasta joka viikko vähintään kerran ja on ollut jokatoinen viikonloppu lapsi hänellä.

Tämä kyseinenkin kerta ei ollut tapaamissopimuksen mukainen vaan ihan ylimääräinen yökylä.

Olen jo muutamaan kertaan sanonutkin, että olen joustanut ihan tarpeeksi ja yrittänyt olla mahdollisimman sopuisa, että jos ei marttyyrileikki lopu niin rupean myös minä hankalaksi.

Toivottavasti asiat rupeasivat menemään paremmin. Ja tuon alkometrin hommaan kyllä.

Ap

Vierailija
34/36 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalissa perheessä juopotella lasten kotona ollessa!!! Ap on aivan oikeassa pelätessään lapsen turvallisuuden tähden. Myös naisystävä on voinut olla illalla/yöllä humalassa ja tämä pieni lapsi ilman turvallista aikuista koko yön.

Ja lapset menee ihan normaalisti siinä sivussa. Eron jälkeen siitä täysin normaalista perjantaipullosta tai olutlaatikosta vaan tulee elämääkin suurempi ongelma. Anna olla lapsesi isä on juoppo, kyllä lapsi oppii sen kanssa elämään. Ja sunkin pitää oppia, koska et voi asialle mitään. Ja muista että juoppokin isä joka suostuu tapaamaan lastaan on parempi kuin ei isää ollenkaan.

Vierailija
35/36 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä on jatkuvasti toistuvaa käytöstä, vai nytkö kerran mokasi ja haluat nostaa siitä haloon? Vituttaako miehesi uusi naisystävä?

Vierailija
36/36 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lukuisia kertoja on peruttu ja siirrelty kupinkaadon kunniaksi.

Mutta saisin kai nostaa äläkän vaikka olisi ensimmäinen kerta?

Ja kyllä, uusi naisystävä ottaa pattiin, hänen myötävaikutuksesta tämä touhu on lisääntymään päin. Minulle ei myöskään ole annettu naisen numeroa, "koska se on salainen" eikä uutta osoitetta ole kerrottu mihin muuttivat. Ja suoraan sanottuna ihmetyttää miksi kukaan haluaa muuttaa pienten lastensa kanssa asumaan alkoholistin kanssa joka hilluu viikonkin kännissä. Mutta kukin tyylillään, kunhan oma lapseni ei joudu heitteille.

Ja onhan sitä joku sanontakin että toisen roska on toisen aarre.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi