Farkkujen tuumakoko 27/32. Onko ok?
Kommentit (44)
mullakin on tuumakoko 27, ja olen mielestäni ihan normaali ja aikuinen. Eikai mikään koko ole toista kokoa normaalimpi? Eiköhän me kaikki olla erilaisia ;) Toiset on luonnostaan pienenmpiä ja toiset isompia. Annetaan muiden olla ja ollaan kaikki OK tuuma-tai muusta koosta riippumatta!
kertoo siitä että on lyhyen läntä eikä mikään ylilihava ainakaaan. Pieni pippuri.
Lyhyt? Mulla on se 26/32, ja oon 171cm pitkä (paino 52kg).
Toi 32 on lahkeen pituus. Kuinka alle 160cm ja yli 170cm voi pitää yhtä pitkiä housuja?
Pssst. Ihmisten jalat ovat eripituisia ;)
-yks pitkäkoipi, jolla yhtä pitkät jalat kuin 8,5 cm minua pidemmällä miehelläni
kertoo siitä että on lyhyen läntä eikä mikään ylilihava ainakaaan. Pieni pippuri.
Lyhyt? Mulla on se 26/32, ja oon 171cm pitkä (paino 52kg).
Eiköhän tuo tarkoita, että pieni ja pippuri kolmikakkosissa on käärinyt lahkeet melkein puoliksi. 32" on 80 cm. Jos piirustuksessa käytetyillä vartalon mittasuhteilla laskee, pitäisi lantioiden olla naisella vähän tuota leveämpi ja pituus olisi 170 cm tuntumassa. Kun lahkeenpituus on puolet tai enemmän koko pituudesta, on jalat todella pitkät. 150 senttisellä ylävartalo olisi todella lyhyt.
Onlyn "farkut" on niin joustavaa materiaalia, että minäkin mahdun tuohon kokoon. Olen 162/60. Tuo 32 koon lahje on tosin mulle liian lyhyt, jos kengissä on pienikin korko. Minulla on pidemmät jalat kuin miehelläni ( hän on 175 cm). Jalkojen pituuksissa on todella eroa!
Tuumakoko voi riippua myös siitä, miten läski on kropassa asettunut. Omenavartalolle voi sopia hyvinkin pieni tuumakoko, jos kyseessä on lantiofarkut ;)
Onko OK? Onko koko 25/32 OK, tai koko 29/32 OK? Sehän koko riippuu ihan ihmisestä kenen farkut on kyseessä, eli jos tuo koko on sinulle sopiva, eiköhän se ole sitten ihan "OK".
voi jeesus tuota "kielipoliisia" joka ei tiedä että "lantiot" on sana!
Pituus on silloin sopiva, siis lahkeen :)
voi pitää yhtä pitkiä housuja?
Samaa ihmettelin itsekin. Mulla on vielä suht pitkät jalat, ja silti se pituus 32.
- Se 171cm/52kg
Mulla on vielä suht pitkät jalat, ja silti se pituus 32.
- Se 171cm/52kg
32 on vähän liian pitkä, mutta lähempänä oikeaa kuin ihan liian lyhyt 30.
166/50
Olin parikymppisenä kokoa 28/ 32. Oli ihanan hoikka olo.
Joistain farkuista menevät 25- ja 26-tuumaisetkin, riippuu mallista. Painoindeksini on 19, eli erittäin normaali. Ei kaikilla naisilla tarvitse olla leveä, hyllyvä pylly.
Meeppä kokeilemaan Onlyyn 27 tuuman farkkuja ja vertaa niitä vaikka veromodan vastaaviin. Niissä jo aika iso koko ero. Sitten seuraavaksi johonki "naistenvaateliikkeeseen" Moda tms. ja "aikusten" farkut kokoa 27, ni mäkin jo mahun niihin vaikka onki vähän ylimäärästä tullu tässä raskauden aikana. Jenkeissä voi myös tuntea itsensä hoikaksi, kun vertaa vaikka just noihin Onlyn kokoihin :D
Eli summa summarum: se farkkukoko ei itsessään kerro yhtään mitään!
Jokunen aika sitten käytin 34/32 et kyllä mun mielestä on ihan ok :)
naistenvaatemalleihin merkityistä haavemitoista? Ehkä jos kuitenkin otettaisiin mittapuuksi Leviksen 501, muuttuisi monella 27:lla leveys 32:een tai suurempaan. 70 senttiä voi olla vyötärö, mutta jos 70 senttiä olisi myös lantio?
Lantio, yksikössä. Näitä ihmisellä on vain yksi kappale.
Lanne - lanteet. Näitä kaikilta löytyy kaksin kappalein.
Av-ärtymys vaatii kielipoliisilta suoraa toimintaa!
Mulla koko 28/32 ja pituus 166 cm, paino 62 kg.
siinä tapauksessa, että tuomio olisi se, että farkkujen koko ei ole ok? Heittää farkut roskiin? Leikata läskiä lanteelta? Hävetä?