Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä välipaloja laitette lapsille?

Vierailija
22.09.2011 |

Mä olen laihiksella ja se tarkoittaa sitä, että mä en voi leipoa enkä ostaa leipää, muuten syön niitä järjettömästi. Meillä on leipä kuulunut isona osana lastenkin ruokavalioon ja nyt olen ihan hukassa. Olen tehnyt pannaria, vohveleita, amerikkalaisia pannukakkuja, kiisseliä ja antanut muroja, marjoja ja hedelmiä syötäväksi. Mitä esim. jugurtin kanssa, jos ei ole leipää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

napostelupaloiksi leikattuina, kiisseleita, jugurtteja marjojen kanssa tai hedelmien, smoothieta, pannaria, hapankorppuja ja nakkaria, suolaisia kekseja, muffinsseja, pahkinoita.

Jugurtin kanssa usein esim. hedelmia ja pahkinoita (erikseen).

Vierailija
2/4 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset syövät yleensä ihan vaan pelkkää jugurttia tai viiliä välipalaksi. Mutta jos tarpeen, voihan sen lisäksi antaa vaikka hedelmää tai sekoittaa muroja jugurtin joukkoon. Tai sitten tehdä välipalaksi jotain puuroa marjakeitolla/muilla lisukkeilla.

Tai sitten sun täytyy vaan opetella siihen, että lapset saa syödä leipää ja sinä olet syömättä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistaa kaikki herkut talosta. Mä syön salaa lasten karkitkin ja tyhjennän pakkasen. Sitten kun pääsen kunnolla vauhtiin, niin voin hyvin itse leipoakin vaikka mitä eikä tee tiukkaakaan kieltäytyä. =)

Vierailija
4/4 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat meidän koululaisen suosikkeja. osta näkkärii, kuitupitoista.