Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi helvetissä olen näin impulsiivinen?

Vierailija
10.02.2023 |

Teen (tai jätän tekemättä) asioita hetken mielijohteesta. Esim tänään on tullut tehtyä jo ainakin 5 sellaista asiaa, joita en nyt ehkä haluaisi allekirjoittaa. Heitin työkaveria aamulla jollain saatanan jakoavaimella jalkaan, söin loput pullat kahvihuoneesta, vein lapseni hoploppiin, ja tilasin iPhone 13:n, joka maksoi lähes tonnin. Ei jumalauta siis oikeasti nyt kun tätä asiaa miettii niin teen tätä oikeastaan joka päivä. Enkä voi sille mitään. Esim sepitän välillä ties mitä ties kenelle mikä ei ole edes totta. Jne jne jne. Olen nolo, tiedän.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulssiivisuus on monen mielisairauden oire... Jotain muuta poikkeavaa?

Vierailija
2/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla myös masennuskausia? Jos on niin kaksisuuntainen ja mania menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei ole rakastettu lapsena

Vierailija
4/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd, hypomania tai epävakaa persoona?

Vierailija
5/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patoutunutta raivoa. Mikä kiukuttaa?

Vierailija
6/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä täystuho. Huomaatko, jos ihmiset kulkevat pois, eivätkä vastaa puheluihin...

Vierailija
7/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä, mutta sairaalta vaikuttaa, jos kokee tekevänsä asioita joita ei hyväksy ja joihin ei muka voi itse vaikuttaa... Ei ole tervettä, apua pitäis hakea jostain.

Vierailija
8/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis jakoavain lipesi vahingossa työkaverin jalkaan, söit pari pullaa, veit lapsen kivasti HopLoppiin ja tilasit uuden puhelimen (tarpeeseen? vai missä kunnossa nykyinen?)?

Mikä tuossa oli niin ihmeellisen kamalaa? Millä tavalla haluaisit sitten elää? Mikään ei lipeä kädestä, et syö montaa pullaa kerralla, et vie lasta leikkipuistoon etkä osta uutta puhelinta?

Vierailija
9/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa erikoinen juttu on tuo, että sepittelet mitä sattuu. Nuista muista, tänään tapahtuneista asioista ei aloituksen perusteella selviä, että miten dramaattinen se päivä nyt olikaan vai oliko ihan vaan tavallinen päivä jona menit vähän liian nälkäisenä kahvihuoneeseen ja häselsit jakoavain kädessä. E

Vierailija
10/10 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiiä, mutta sairaalta vaikuttaa, jos kokee tekevänsä asioita joita ei hyväksy ja joihin ei muka voi itse vaikuttaa... Ei ole tervettä, apua pitäis hakea jostain.

Vai onko ap vain kontrollifriikki jonka maailma heiluu ylimääräisestä pullasta, etukäteen suunnittelemattomasta leikkipuistoreissusta ja uuden puhelimen ostosta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi