Pyysin miehen tuomaan jotain hyvää kaupasta ja mies toi...
kuivakakkua! Pettymys oli melkoinen.. onko sinusta kuivakakku herkkua?
Kommentit (71)
Mies itse ajattelee, että kuivakakku on herkkua ja hyvää. Sanoin hänelle, että vain vanhukset pitävät tuollaista pula-ajan makeista herkkuna, mutta mies piti pintansa. Nyt se syö kakkuaan sohvalla ja juo cokista. Ikää on 38-vuotta.
ap
vai pula-ajan makeinen... Hmm. Teepä ite joskus kuivakakkua ja lisää siihen n. kolminkertainen määrä kardemummaa niin varmasti kelpaa. ;)
Täällä herkkua on nimenomaan pullamössöt. Kuivakakku, pulla ja muut leivonnaiset :P Meillä hyvn tuominen tarkoittaa juuri jotain "pullaa". miehen herkkua on kotitekoinen tiikerikakku...
Mutta ei herkkua.
Jos halusit herkkuja, niin olisit pyytänyt herkkuja.
Pyysit jotain hyvää ja sait jotain hyvää. That's it.
Ei itse ikinä syö sitä. Mä kyllä tykkään.
Meidän mies ostaisi tuollaisen käskyn saatuaan jätskiä tai täytekakun - suklaa-, prinsessa- tai kinuskikakun varmimmin.
Ja soitatte perään? Huonosti olette ne kouluttaneet. :)
Meillä jos mies menee kauppaan, tuo mitä tuo. Kyllä se itsekin tajuaa ostaa maitoa ja leipää ja vessapaperia. Ja ne muut, mitä ostaa - no, niillä sit mennään.
Raahaa vaan kaupasta aina useita pulloja tarjouslimppareita ja jos vaan on joku jätksi tai karkki tarjouksessa, hamstraa niitä. Samoin mausteet se ostaa jossain puolen litran tölkeissä.
Mutta en ole viitsinyt noista motkottaa. Vähän vaan hymyilen sisäänpäin, että tollanen hamsteri toi on. :) Kyllä sitä sillä pärjää, mitä mies kaupasta ostaa, vaikka ostaa ihan eri asioita kuin minä ostaisin.
on avuton naisten kanssa toimiessaan, koska selväsanaisuus ja logiikka puuttuu naisilta lähes täysin. Jotain hyvää, joo, ajattelee mies. Mitäköhän hyvää? Tulipa taas helvetin hyvät ohjeet. Aivan sama mitä vie, valitusta tulee silti. Kakku on hyvää, vien kakun.
Mistä vitusta voi tietää, mitä pitää viedä? Ei ole mitään suomi-nainen-suomi -sanakirjaa, eikä kukaan ole toistaiseksi pystynyt ymmärtämään naisten logiikkaa.
Toki pitkän yhteiselon ja kumppanin ymmärtämisen ja tapojen tietämisen kautta voi tajuta, mitä jonkin hyvän tuominen tarkoittaa.
Kylläpä itsekin olisit aika pihalla, jos mies uutta puhelinta toivoessaan pyytäisi tuomaan "jotain kivaa".
Selvä puhuminen auttaa jostain syystä paljon siihen, mitä lopulta saa. Vinkkinä.
Mies itse ajattelee, että kuivakakku on herkkua ja hyvää. Sanoin hänelle, että vain vanhukset pitävät tuollaista pula-ajan makeista herkkuna, mutta mies piti pintansa. Nyt se syö kakkuaan sohvalla ja juo cokista. Ikää on 38-vuotta.
ap
jos mä olisin pyytänyt olis kaupasta tullut varmaanki fazerin sininen. tai sitten se tykkää ostaa mulle jotain ihme sulkaapatukoita joista en ees oo koskaan kuullu saati sitte maistanu! niistä en niin välitä aina mutta täytyyhän se noin söötille miehelle sanoo että sairaan hyvää on;) ne miehet on välillä vaan niin miehiä mutta samaan aikaan niin sööttejä:)
tänään olin olkkarissa ja mies teki ittelleen jotain sapuskaa keittiössä. huusin sitten miehelle että laittaisko tiskikoneen hanan poispäältä(koska en kuullu että enää ääntelehtis). sitten vasta viiden minan päästä tuli mieleen että herranjestas tarkistikohan se ees että onko se kone sammunut(kun siinä koneessa on viimenen parikyt minaa sellasta tosi hiljasta toimintoo, en tiiä mitä se tekee sillä välin). huusin sitte että tarkistihan se sen. no eipä tietty ollu tarkistanuu ja eiku hana uudelleen päälle jos se kone sattuiski tarvii viel sitä vettä.. voi sitä:) eihän tollasesta voi suuttuu ku se on ku joku koiranpentu;)
...ja halusi sellaista herkkua mikä maistuu itsellekin. Miksei muka nykyään vois tykätä kuivakakuista, ei ne minusta mitään pula-ajan herkkuja ole. Hedelmäkakku on ainakin tosi hyvää.
ap
jos mä olisin pyytänyt olis kaupasta tullut varmaanki fazerin sininen. tai sitten se tykkää ostaa mulle jotain ihme sulkaapatukoita joista en ees oo koskaan kuullu saati sitte maistanu! niistä en niin välitä aina mutta täytyyhän se noin söötille miehelle sanoo että sairaan hyvää on;) ne miehet on välillä vaan niin miehiä mutta samaan aikaan niin sööttejä:)tänään olin olkkarissa ja mies teki ittelleen jotain sapuskaa keittiössä. huusin sitten miehelle että laittaisko tiskikoneen hanan poispäältä(koska en kuullu että enää ääntelehtis). sitten vasta viiden minan päästä tuli mieleen että herranjestas tarkistikohan se ees että onko se kone sammunut(kun siinä koneessa on viimenen parikyt minaa sellasta tosi hiljasta toimintoo, en tiiä mitä se tekee sillä välin). huusin sitte että tarkistihan se sen. no eipä tietty ollu tarkistanuu ja eiku hana uudelleen päälle jos se kone sattuiski tarvii viel sitä vettä.. voi sitä:) eihän tollasesta voi suuttuu ku se on ku joku koiranpentu;)
Kyllä meillä mies osaa käyttää tiskikonetta ja pesukonetta, jopa paremmin kuin minä. Tuota hanaa ei itse muista vääntää koskaan kiinni. Mutta tutustuu kyllä innolla uusiin teknisiin vimpaimiin, mitä kotiin hankitaan ja taatusti tietää, miten ne milläkin ohjelmalla toimii.
Miehet vaan heittäytyy tyhmiksi, ettei tarvitsisi tehdä mitään.
Mies itse ajattelee, että kuivakakku on herkkua ja hyvää. Sanoin hänelle, että vain vanhukset pitävät tuollaista pula-ajan makeista herkkuna, mutta mies piti pintansa. Nyt se syö kakkuaan sohvalla ja juo cokista. Ikää on 38-vuotta. ap
jos mä olisin pyytänyt olis kaupasta tullut varmaanki fazerin sininen. tai sitten se tykkää ostaa mulle jotain ihme sulkaapatukoita joista en ees oo koskaan kuullu saati sitte maistanu! niistä en niin välitä aina mutta täytyyhän se noin söötille miehelle sanoo että sairaan hyvää on;) ne miehet on välillä vaan niin miehiä mutta samaan aikaan niin sööttejä:) tänään olin olkkarissa ja mies teki ittelleen jotain sapuskaa keittiössä. huusin sitten miehelle että laittaisko tiskikoneen hanan poispäältä(koska en kuullu että enää ääntelehtis). sitten vasta viiden minan päästä tuli mieleen että herranjestas tarkistikohan se ees että onko se kone sammunut(kun siinä koneessa on viimenen parikyt minaa sellasta tosi hiljasta toimintoo, en tiiä mitä se tekee sillä välin). huusin sitte että tarkistihan se sen. no eipä tietty ollu tarkistanuu ja eiku hana uudelleen päälle jos se kone sattuiski tarvii viel sitä vettä.. voi sitä:) eihän tollasesta voi suuttuu ku se on ku joku koiranpentu;)
Kyllä meillä mies osaa käyttää tiskikonetta ja pesukonetta, jopa paremmin kuin minä. Tuota hanaa ei itse muista vääntää koskaan kiinni. Mutta tutustuu kyllä innolla uusiin teknisiin vimpaimiin, mitä kotiin hankitaan ja taatusti tietää, miten ne milläkin ohjelmalla toimii. Miehet vaan heittäytyy tyhmiksi, ettei tarvitsisi tehdä mitään.
Kylläpä itsekin olisit aika pihalla, jos mies uutta puhelinta toivoessaan pyytäisi tuomaan "jotain kivaa".
Selvä puhuminen auttaa jostain syystä paljon siihen, mitä lopulta saa. Vinkkinä.
Repeilen =D
Ehkä se on vähän noinkin =D
on avuton naisten kanssa toimiessaan, koska selväsanaisuus ja logiikka puuttuu naisilta lähes täysin. Jotain hyvää, joo, ajattelee mies. Mitäköhän hyvää? Tulipa taas helvetin hyvät ohjeet. Aivan sama mitä vie, valitusta tulee silti. Kakku on hyvää, vien kakun.
Mistä vitusta voi tietää, mitä pitää viedä? Ei ole mitään suomi-nainen-suomi -sanakirjaa, eikä kukaan ole toistaiseksi pystynyt ymmärtämään naisten logiikkaa.
Toki pitkän yhteiselon ja kumppanin ymmärtämisen ja tapojen tietämisen kautta voi tajuta, mitä jonkin hyvän tuominen tarkoittaa.
kun et määritellyt mitä hyvää. Nyt opit...
Ymmärrän kuitenkin, ettei kaikista ole. Aina löytyy niitä, jotka eivät pidä jostakin. Oletko kertonut miehellesi, ettet välitä kuivakakuista?
Minun mieheni inhoaa suklaata kaikessa muodoissa.
Ensin kirjoitit, että pyysit tuomaan jotain hyvää ja sitten kysyt, onko kuivakakku herkkua.
"jotain hyvää" on eri asia kuin "herkkua". Kuivakakku ei ole herkkua, mutta se on jotain hyvää. Eli sitä, mitä pyysit.
vai pula-ajan makeinen... Hmm. Teepä ite joskus kuivakakkua ja lisää siihen n. kolminkertainen määrä kardemummaa niin varmasti kelpaa. ;)