Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyysin miehen tuomaan jotain hyvää kaupasta ja mies toi...

Vierailija
15.04.2012 |

kuivakakkua! Pettymys oli melkoinen.. onko sinusta kuivakakku herkkua?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeet täytyy antaa suullisesti, kirjallisesti ja ehkä vielä myös piirtäen. Näiden jälkeen voi toivoa, että mies on osannut hoitaa homman.

Muuten saa vain syyttää itseään.

Onneks ei nyt kuitenkaan tuon vakavammasta asiasta kyse, heh.

Vierailija
22/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin ei olisi päässyt käymään... Yli 40v mies ja olisi osannut tuoda jotain hyvää minun makuuni; suklaata, mutakakkua, herkkujäätelöä (ei perusvaniljaa).

Kahvin kanssa olisi kelvannut kaupan kakkukin, en ole niin nirso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirtäen en ole vielä laittanut mutta soittanut olen kesken kaiken ja pakottanut kertomaan, mitä on korissa. Nykyään mies soittaa jo itsekin ihan vapaaehtoisesti. Ja kyllä, on tarpeen!

Vierailija
24/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ollut iloinen sushista, graavikalasta jne. Inhoan kaikkea makeaa.

Vierailija
25/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni olisi tuonut lakua, salmiakkia, suklaata tai pullaa.

Vierailija
26/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies oletti, että joku on tulossa käymään. Silloin ei mielessä käy, että vaimo tarkoitti suklaanmakuista liukuvoidetta.

Vierailija
27/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisi tyytyväinen.

Vierailija
28/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse ajattelee, että kuivakakku on herkkua ja hyvää. Sanoin hänelle, että vain vanhukset pitävät tuollaista pula-ajan makeista herkkuna, mutta mies piti pintansa. Nyt se syö kakkuaan sohvalla ja juo cokista. Ikää on 38-vuotta.

ap

Vierailija
29/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätelöä, tosin maistuu ne minullekin. Pullaa tai kakkuja ei toisi vaikka pyytäisin. Voisin kyllä elää pelkällä pullalla, mutta onneksi tykkään leipomisesta.

Vierailija
30/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaakakku, jossa on suklaakuorrute päällä? Foliopakkaus, joskus hilloa sisällä? Musta ne on herkullisia. Olisin tyytyväinen.

Mun miehen herkkua on kuivatut hedelmät, ne kaikista makeimmat kuten viikunat ja taatelit, ja pähkinät. Siis ei suolapähkinät eikä edes maapähkinät vaan jotkut vaikka saksanpähkinät. Eipä maistu mulle nuo!

Täytyy olla vähän selkeämpi sanoissaan kun pelkkää "herkkua" pyytää.

Vierailija
31/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt se syö kakkuaan sohvalla ja juo cokista."

Vierailija
32/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa grillikylkeä, mustaamakkaraa ja muita samantapaisia herkkuja.

Vierailija
33/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kuivakakku hyvää on, mistä lähtien ei muka olisi!? Sen kanssa pitää kyllä ehdottomasti olla suodatinkahvia, jotenkin ne kuuluu yhteen.

Vierailija
34/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaakakku, jossa on suklaakuorrute päällä? Foliopakkaus, joskus hilloa sisällä? Musta ne on herkullisia. Olisin tyytyväinen.

Mun miehen herkkua on kuivatut hedelmät, ne kaikista makeimmat kuten viikunat ja taatelit, ja pähkinät. Siis ei suolapähkinät eikä edes maapähkinät vaan jotkut vaikka saksanpähkinät. Eipä maistu mulle nuo!

Täytyy olla vähän selkeämpi sanoissaan kun pelkkää "herkkua" pyytää.

Vierailija
35/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen, tosin ihmettelisin miksi kakkua ostaa, kun osaan itsekin leipoa kädenkäänteessä moisen. Lempparini ovat punssikakku, tiikerikakku ja anopin suklaakakku. Hedelmäkakuista en erityisemmin välitä. Ja ikää löytyy 22. Kermakakuista en pidä yhtään mutta kunnon mehevä kuivakakku on herkkua. Kuiva kuivakakku on kyllä kamalaa.

Meillä mies toisi jotain hyvää ohjeistuksella tummaa olutta, lempparikarkkejani tai dippikastiketta ja sipsejä.

Vierailija
36/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt ainakaan nalkuta miehellesi asiasta, seuraavaksi hän ei tuo sinulle mitään...

mitäs jos maistat kakkua ja pyydät hörpyn miehesi kokiksesta ja annat suukon :)

Mies itse ajattelee, että kuivakakku on herkkua ja hyvää. Sanoin hänelle, että vain vanhukset pitävät tuollaista pula-ajan makeista herkkuna, mutta mies piti pintansa. Nyt se syö kakkuaan sohvalla ja juo cokista. Ikää on 38-vuotta.

ap

Vierailija
37/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap paljonkin ylipainoa? Ehkäpä miehesi osasi vaan ajatella sinun parastasi :)

Ja kyllä mä voin palan kuivakakkua syödä kahvin kanssa, mutta mielellään kotonaleivottua. Siis palan, en koko kakkua.

Vierailija
38/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietystä minkä mä teen itse, en mihinkään kaupan kuivakakkuun halua edes koskea.

Meillä herkut tarkoittavat suklaata, jätskiä, sipsiä ja dippiä.

Vierailija
39/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vaimo äläkä nalkuttaja. kuivakakku on herkkua mm kahvin kanssa, kokiksen kanssa voi olla kans, kun asennoidut eri tavoin. meille jo se kokis vois olla sitä herkkua. suu suppuun ja kaakulle sinne!

t. 24v kuivakakkumummo

Vierailija
40/71 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap paljonkin ylipainoa? Ehkäpä miehesi osasi vaan ajatella sinun parastasi :)

Ja kyllä mä voin palan kuivakakkua syödä kahvin kanssa, mutta mielellään kotonaleivottua. Siis palan, en koko kakkua.

mutta ei se kalorimäärä kuivakakussakaan ihan pieni ole. Mutta älkää mammat pelätkö mieheni puolesta, en nalkuta. Voin vain tuntea paremmuutta nuorekkaamman makuni ansiosta.

ap