Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUISET 2012

Kommentit (527)

Vierailija
461/527 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskaana. Kaks testiä tein eilen ja molemmat näytti negaa. Eiköhän tohon jo usko. Ei oo tätiä näkynyt. Ihme homma. Tsemppiä muille..

Vierailija
462/527 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut Pinks...

Lueskelin tuossa juuri lokakuussa kirjoittamiani viestejä (kierto josta raskauduin) niin sain haamun raskaustestiin vasta kp 28 dpo 14. Muistin että se oli paljon aikaisemmin *huoh* eli tässä on edessä todellisia piinapäiviä: 5 kokonaista päivää ennenkuin pääsee testaamaan (huom. LUOTETTAVASTI, varmana aloitan testaamisen siitä huolimatta aikaisemmin, hih...). Siitä pari päivää sain digitaalisella sen raskaaana 4 viikkoa vai mitä siinä luki.

Oireita, mitä mulla silloin oli niin vilkkaat unet, vatsassa tuntuvat vihlaisut, väsymys, valkovuoto ja lämmöt korkeella. Nyt ei taida olla niistä mitään (paitsi lämmöt pysyy ylhäällä), mutta ehtiihän niitä vielä tulla

Miten te muut testaamista odottavat kestätte?!!

Nelli kp 22/28 dpo 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/527 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Pinks :(

NelliN: Mä ajattelin, että testaan vasta ystävänpäivänä, jos ei siihen mennessä ole menkat alkaneet. Vois olla aika paras ystävänpäivälahja, jos sen plussan sieltä sais :) :) Siihen asti siis keksittävä muuta tekemistä, heh heh… Väkisinkin ajatukset pyörii kyllä tuossa, että joskos nyt olis tärpännyt. Tsemppiä sinnekin :)

Vierailija
464/527 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mietin moniko on ehtinyt plussata parin pvän aikana! Mutta ei se nyt ihan niin ollutkaan :(, suuret pahoitteluni Pinks ja Gabriela :( Testasin itekin negan pe-aamuna, en kyllä oikein olettanutkaan että olisin raskaana (toivonkipinä toki silti toki eli), mutta halusin lopettaa ärsyttävän oireidenvahtaamisen ja muun kuvittelun :D Kyllä se vaan silti aina kirpaisee, ei sitä negaa oo hauska nähdä. Luulin jo viikolla aiemmin että täti ois pian tulossa, mutta on noi rinnat edelleen inasen arat niinkuin aina, joten kai se täti on edelleen matkalla. Mitään oireita mulla ei menkkojen alkamisesta oo, joten saattaa alkaa vaikka vartin päästä. Mutta ihan hyvä että pääsen ainakin huomiselle ja kierto on siis ainakin 25pvää, 23 päivän kierrot tuntuu ainaki niin lyhyiltä ettei niistä kukaan voi raskaaks tulla. Joten tulkoon vaan täti mun puolesta vasta ens vkolla, eipähän osu ovis työreissun päälle ;) Kuhan nyt ei viikkoja tulojaan venytä...

Huuliharppu: Tervetuloa joukkoon! :)

Gabriela: Toivottavasti on jo vähän parempi olo, kovasti tsempityksiä täältä! Älä luovu koskaan toivosta.

Lucija & Valkokuusi & Kiova: Joko ootte testanneet?! :) Toivottavasti teillä tärppää!!!!!

Nelli & Auringonkukkanen: Tsemppiä piinapäiviin ja plussasäteitä kovasti sinnekin!!!!!

Roikun nyt täällä seurana kunnes se täti pölähtää paikalle :D

Nipsutin

465/527 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Pinksille minunkin puolesta, kannattaa ajatella kuitenkin positiivisesti. Kyllä se sieltä tärppää, kun jaksaa uskoa! Tsemppiä ja haleja :)

Nipsuttimelle kans halit! :) Se negan näkeminen testissä ei ole kyllä mitään mukavaa katsottavaa!

Kiitti kaikille, että pääsin jännäilemään tänne kanssanne :) Mukava jutella kanssanne ja jännätä yhdessä samasta asiasta. Tulee jotenki kiva fiilis, ku täällä on niin monia "kohtalon tovereita" :D

Täällä ollaan tänäänki vuodatettu kyyneleitä ilman syytä, tunteet muka ilmassa.. :o ja maha on kippee aina välillä, vihloo sieltä sun täältä. Liekkö nämä nyt NIITÄ oireita, vai toiveajattelua?! Sepä jää nähtäväks :)

-huuliharppu-

Vierailija
466/527 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sieltähän se tätsy sitten saapui. Mikähän kesti näin pitkään. Tein kaks raskaustestiä, kun en ollu varma ekasta kun en pidätelly kun vajaan tunnin :)

Ajattelin et jos se huijas ja näyttäis positiivisen testin jos pidättelis pitempään, mutta ei..

harmi. No onneks on muitakin kohtalo tovereita ollut. oisin kyl mielelläni menny jo teidän kans odottajiin.. mut minkäs teet..

Marraskuisis ei toivottavasti nähdä loppu jäännittäjien kanssa. Mä pidän peukut pystyssä teille..

Vierailija
467/527 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliharppu: mulla kans ilmestyi eilen illalla vihlomiset tuohon keskelle ja oikealle alhaalle vatsaa. Tädin ei pitäis vielä kolkutella lähimainkaan, joten ihan lupaava oire. Lokakuussa kun plussasin mulla kramppasi mahaa ihan sikana viimeisinä kiertopäivinä (olin silloin varma tädin saapumisesta).

Jännää, jännää ja piiitkiä päiviä.

Nelli kp 23/28 dpo 9

468/527 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippahei siskot pitkästä aikaa :) Olen pitänyt vähän palstataukoa tässä, jotenkin otti se tädin saapuminen vähän koville... Noh, nyt on kierto taas jo melkein puolivälissä. Äkkiä se aikaa vaan menee vaikka alkukierrosta tuntui ettei päivät liiku mihinkään. Meillä on töissä ollut tosi hektistä viime viikot ja se onneksi saanut ajatukset pois tästä vauvaprojektista. Toinen takaisku tädin lisäksi oli, kun työkaveri ilmoitti raskaudestaan... Miten sitä voikin olla niin katkera.. Huoh!

Pikaisesti luin teidän viestejä, pahoittelut kaikille tädin kohdanneille!

Ja onnea Ritulle plussasta, mahtavaa!

Tsemppiä myös piinaviikoilla kärvisteleville, nyt otetaan loppukiri plussien kanssa. :)

Omaa napaa vielä eli kaksi edellistä kiertoa olleet 26 pvää, joten sen perusteella vau.fi näyttää ovispäiväksi huomista. Ässäilty on torstaina ja eilen, huomenna voisi vielä ainakin.. Rinnat tai oikeastaan rintakehä on hassusti tykyttänyt ja valkkari valkuaismaista lauantaina. Ne ovistikut jäi sitten tilaamatta, seuraavaan kiertoon kyllä tilaan jos täti vielä paikalle kurvaa.. Toivotaan tietysti ettei tulisi ollenkaan..

Mukavaa vaali-iltaa ja intoa ensi viikkoon toivottelee Elmu kp12/26-28 yk6

469/527 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytynee sanoa, että on sellainen kihelmöinti vatsaan noussut huomisesta testaamisesta. Polttelee ja tärisyttää ja jännittää... ihan, kun ekaa kertaa tätä touhua tekisi :))) Mutta siis miellyttävä tunne kuitenkin! Oireita ei juuri ole, lämmöt oli erityisen koholla tänäänkin. Mutta tosiaan kaikki menkkatuntemukset (fyysiset) on kadonneet kokonaan, on vaan se MUTU-tuntuma jäljellä.

Muita testannut/testaamassa huomenna? Toivoisi nyt tosiaan plussaryntäystä kaikille lopuille täällä! Marraskuu on nyt täynnä jo, eks joo? :)

KP 36/31-37 (oletetusta myöhäisestä ovulaatiosta laskettuna) ja dpo 13(ko)?

Vierailija
470/527 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palaillaan taas pitkästä aikaa linjoille.

Harmittavan vähän on plussia tullut tähän ketjuun. Pahoittelut kaikille tädin riivaamille :(

Omanapailen ja tarvitsen apuja nyt! Tikutin oviksen olevinaan viikonlopuksi, mutta kaikki ovisoireet kyllä puuttuivat. Limojakaan ei tässä kierrossa ole ollut. Kp 9 lähdin tikuttamaan ja tikut riittivät tuonne kp 14 saakka. Kp 9-13 tikun viivat todella heikkoja, kp 14 tosi vahva, ei ehkä kuitenkaan ihan samanvahvuinen tarkistusviivan kanssa. Oletin kuitenkin että parin päivän sisään tulee ovis enkä jaksanut ostaa enää uusia tikkuja. No nyt kuitenkin sitten rouva hieman hämillään täällä, kun ei ole mitään ovisoireita.

Tänään oon aamupäivästä asti halaillut vessanpönttöä. Tuli ihan puun takaa, aluksi ei ollut huono olo lainkaan mutta yhtääkkiä lensi kaaressa. Voiko kuulua ovisoireisiin? Oviksesta pitäisi siis olla vasta muutama päivä. Tietysti pistää vähän muistelemaan sitä haamujen haamua viime kierrosta..

471/527 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahakivut, rintojen arastelu, itkupotkuraivari-kohtaukset ja väsymys johtui kaikki vaan tädin saapumisesta (tässä kierrossa oireet olivat paljon voimakkaammat mitä yleensä). Tänään täti kurvas paikalle yllättäin. Ja vielä viikon etuajassa (paitsi minulla tosin on epäsäännölliset kuukautiset, tällä kertaa kierto oli näköjään vain näin lyhyt). Ja minä vain haaveilin mahdollisista raskausoireista. PYHPAH!

Ei ollut Terolut + Clomifen - lääkeyhdistelmästä mitään apua meikäläiselle. Onko muilla samanlaisia kokemuksia tai tietoa asiasta? Tympäsee kyllä toden teolla, kun sitä vauvaa ollaan miehekkeen kanssa yli vuosi jo odoteltu ja yritetty ahkerasti. Eikä edes lääkekuurilla tärppää, missähän vika? :/

lilly_: Hmm, mielenkiintoista.. Itselläni ei koskaan ole ollut moista huonoa oloa ovisaikaan, mutta jokaisen keho on tietty erilainen. Tosin oviksestasi on vain muutama päivä, niin voisiko huono-olosi liittyä johonkin muuhun?! :)

NelliN: Samat oireilut ollu meillä sitten, toivottavasti sulle se täti ei saavu, niinku mulle. Pidän peukkuja sinne! :)

Kiova: Plussatuulia isosti sulle. Toivotaan että tärppää! :)

Vierailija
472/527 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmu: talletukset näyttäis olevan teillä hyvällä mallilla, eiku odottelemaan!

Kiova: testailuonnea toivotan! Tuu meille sit heti kertomaan! Meinaatko testata heti aamusta?Sullahan päivät jo pitkällä.

Lilly: ei mullakaan oo oviksen aikaan ollut oksetusoloa, eikä kai pitäisi ihan vielä raskaushormoninkaan vaikuttaa jos oviksesta pari päivää. Jos ei sitten kierto ole jotenkin sekaisin ja olisikin SITÄ..? Millaiset menkat sulla oli viimeksi?

Huuliharppu: voi harmitus ja pahoittelut tädistä...uudella innolla sit vaan uuteen kiertoon (ei varmasti oo tunteet tänään vielä kovin innokkaita...). Itse en osaa noista lääkkeistä mitään sanoa. Tsemppiä!

ON: ei mitään uutta auringon alla. Ei tuntemuksia. Nukuin huonosti, näin kovasti unia. Testit polttelee kaapissa. Vielä pari päivää odotettava ainakin...tai jos sittenkin jo huomenna :) Lämmöt aamulla vähän alempana...ei kiva.

Nelli kp 24/28 dpo 10

Vierailija
473/527 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinks: Tsemppiä seuraavaan kiertoon! Eiköhän täältä vielä perässä tulla...

NelliN: Mulla ihan samat kuviot; ei minkäänlaisia tuntemuksia!! Lämmöt on mulla ollu vieläkin koholla, tosin ne voi edelleen mennä tän pienen flunssan piikkiin..

Kiova: Onnea testailuun! Mä ajattelin keskiviikkoaamuna testata jos täti ei huomenna tule.

lilly: En usko, että oksentelu johtuu oviksesta, varsinkaan jos semmoista ei ole aiemmin ollut. Kantsis varmaan tehdä testi uudelleen, jos mietityttää :) Tietysti kyseessä voi olla ihan vaan vatsatauti..

ON: Ei tosiaan mitään tuntemuksia. Lämmöt edelleen 37 pintaan. Ainiin, nännit on tosiaan todella kipeät, mutta voi johtua ylimääräsistä hormoneistakin.. Tänään otin viimisen terolutin ja huomenna odottelen jo menkkoja alkavaksi. Ainakin viime kierrossa alkoi heti seuraavana aamuna terolutin lopettamisesta. Keskiviikkona sitten mahdolliset testailut.. Kokonaisuudessaan hyvin oireeton kierto ollut, menkatkin oli suht siedettävät ja kaikenlaiset nippailut ollut hyvin hyvin vähäistä. Näinköhän on koko kierto mennyt harakoille! :(

Vierailija
474/527 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliharpulle pahoittelut :(

ON: Pikaisen googlettelun jälkeen tulin siihen tulokseen, että pahoinvointi johtuu raskausvitamiineista. Vaihdoin tänään merkkiä ja otin vitamiinit tyhjään masuun. Pitää varmaankin rueta popsimaan niitä ruokailun yhteydessä.

Vierailija
475/527 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas lilly-sisar... Kirjoitatko minun oireita vai mitenkä??? Ollaan TAAS samanlaisessa tilanteessa.... Saitko miun mailioson viimeks????

Vierailija
476/527 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko ovulaatiosta. Alkaakohan tapahtua, kovasti jännitetään. Lämmöt ei oo vielä ainakaan romahtanut että pysyttelee päälle 37,0. Pitäkää peukkuja! Täällä kans pidetään kaikille tuleville loka-vauvoille! Kp 22/28

Vierailija
477/527 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niinkuin otsikkokin kertoo, niin sellainen tuli testattua tänä aamuna. Eilen illalla oli juuri sellaiset alavatsatuntemukset kuin lokakuun plussakierrossa (viiltelee ja tykyttelee tuossa kohdun seuduilla), niin päätin tehdä testin aamusta. "Normaalimenetelmillä" (hihii) testissä ei näy kuin yksi viiva, mutta kun purin testin ja kääntelin sitä valossa, niin kyllä, hyvin haalea viiva siellä häämöttää. Näillä päivillä (kp25/28) ei muuta voi odottaakkaan kun viimeksikin kunnon haamun sain vasta ihan loppupäivistä.

Nyt täytyy vaan toivoa että viiva lähtee vahvistumaan. Näköjään olen todella helposti raskautuvaa sorttia, mutta tuon joulukuisen keskenmenon jälkeen, se jännitys alkaakin vasta nyt, että pysyykö matkassa.

Tää antaa ainakin toivoa kaikille vanhemmille yrittäjille, eli tsemppiä yli 35-vuotiaat, helpostikkin voi tärpätä!

Pitäkää peukkuja, testaan huomenna uudestaan!

Muut testaajat, tulkaahan kertomaan mitä näkyy!

Nelli kp 25/28 dpo11

Vierailija
478/527 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu NelliN!!! Kovasti peukkuja että haamu siitä vahvistuisi!!! :) Onko kukaan muu testaillut? Kiova? Lucija?

Huuliharpulle pahoittelut :( Nyt vaan pää pystyyn ja uuteen kiertoon!

Omaa napaa: Oon nyt ootellu tätiä saapuvaks jo muutaman päivän ja ollut samalla tyytyväinen että kierto on vähän pidempi kuin edelliset, jihuu! Mutta nyt se pirulainen "seisoo ovella eikä tuu sisään"?! Eilen jo luulin että nyt alkaa, vähän sellaista vaaleanpunaista vuotoa. Alavattaaki juili niin että nappasin buranan nassuun. Yöllä ei sit tapahtunu mitään, ja nyt aamulla taas vähän _vaaleanpunaista_?! Hohhoijjaa. Tulis nyt jos kerta meinaa, mitä tää nyt oikeen on. Ikinä ei oo moista ollut, kyllä ne menkat sit alkaa ihan kunnolla ja ihan samantien eikä mitään merkkejä oo ennenkää ollu että kohta alkaa tms. Ärsyttää vaan jos tää kierto heittää nyt ihan sekasin. MUR. (Ja raskaana en oo, senhän mä testasin jo perjantaina). Mikä sitä tätiä on tässä kuussa vaivannu kun monella on ollut ihan hassuja juttuja?

Nipsutin kp28/23-26 -> kp1?

479/527 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sitten herättiin aamusta 7 ennen lapsia ja hipsittiin vessaan. Pissattiin, dipattiin ja mentiin hermoilee keittiöpöydän ääreen. Mies meni tarkastamaan... halasi mua jotenkin säälittävästi ja luulin jo, että tyhjää näytti... mutta ei, POSITIIVINEN RASKAUSTESTI TULI TÄNNE!! Aivan järjettömän hienoa ja ihanaa, itkurakkausonnikohtaus ollut siitä saakka! Arvailuni myöhäisestä ovulaatiosta pitänee paikkansa sillä oli haamu vaikkakin selkeä sellainen (toivottavasti sain kuvan linkitettyä?). Miten onkaan siunattu olo, ihan kauheasti nyt olen onnellinen!!

480/527 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea NELLIN myös!! Voisiko plussa-aalto nyt kohota kunnolla? Anteeksi etten kellekkään pysty nyt mitään järkevää sanomaan... huh... voihan vauva rv 4+4