LOKAKUISET 2012
Kommentit (527)
Vilmiina: jospa sulla on ollut ovis myöhemmin ja kiinnittyminen myös tapahtunut myöhemmin, eikä siksi vielä testissä plussaa? Testasitko ovista? Ei jaksa selailla...Peukutellaan!!!! Testaa uudestaan vaan, jännityksellä odotellaan täällä!
Pahoittelut tädin kohdanneille. Kyllä nyt pitäis jo veturinkuljettaja löytyä!
Voi kun itekkin pääsis jo jännäilemään...jaksaa, jaksaa reilu viikko vielä :)
Nelli kp 18 dpo 4
mupis: Heh!! :D On joo heilunut ja siis hyödynnetty on ;)
.......nyt taas sais aika ruveta menee nopeammin! :)
Kiva että joku vielä muistaa minut Alexsandra84:) Sinunkin nikki on tuttu:)
Täällä on niin korppu ja kuivaa kuin saharassa eli ei ole ovislimoja enää näkynyt eli kyllä se täytyy vain uskoa että ovis oli jo viikonloppuna ihmeen aikaisin. Alavatsa ihmeen painava/painontunne edelleen, muuten ei kummempia oireita ole eikä kyllä tarviskaan olla näin aikaisin..
Hirmuisesti peukutuksia edelleen kaikille!!
CelesteSebastian kp 14/28
Olen odotellut tätiä kuin kuuta nousevaa että päästäisiin yrittämään "todenteolla". Mitään oireita ei ole ollut, ehkä vähän etovaa oloa ja maha on tuntunut turvonneelta. Terkkarin kanssa sovittiin että palataan asiaan helmikuun lopulla mikäli menkat ei ala siihen mennessä. Ajattelin testata ihan huvikseni, että mitä testi näyttää ja hupsista heijaa, testiin ilmestyi PLUSSA!!! On ihan sanoin kuvaamaton fiilis, tätä on odotettu ja toivottu kovasti :) En sitten tiedä, olenko syyskuun vai lokakuun odottaja, mutta sillä ei ole mitään väliä :) Plussa tuulia kaikille piinailijoille!
t: onnellinen Ritu
Voi Niisku, sinäkin Brutukseni. Olen niin pahoillani marraskuisiin siirtymisestäsi! :-(
Vilmiina: Mullakin tuli mieleen, että jos onkin ollut ovis myöhemmin tässä kierrossa? Peukkuja pidän! bd
Minäkin muistan sun nikin, CelesteSebastian! :-) Suuret pahoittelut km:sta..
Tosi jännä kuulla, että sulla on ollut nyt myös (ilmeisesti oviksesta) painontunnetta - mulla on ihan sama fiilis!?!
Tosta saharasta pitää sanoa, että mun gyne sanoi, että tällaisella luonnonsaharallakin (en siis yleensä näe ovislimoja kuin pari kolme kertaa vuodessa!) yleensä on silti tarpeeksi limoja, vaikkei ne "päälle" näkyisikään. Vaikka tarkoitit CS varmaan, että limat oli ja meni = oviskin on jo ohitettu.
Marjana: vaikka oletkin siirtynyt marraskuisiin sanon tässä nyt vielä, että anteeksi, en ollut tajunnut että inseminaatio voisi olla kivulias!! :-( Minä en kestä kipua y h t ä ä n , kipukynnys on todella hyvin lähellä nollaa, joten ymmärrän enemmän kuin hyvin, että kipua jos on joutunut kokemaan, sitä ei ainakaan halua enää! Olen ollut kerran paikalla kun ystävälleni tehtiin IVF, siis pidin kaveria kädestä kun "hän tuli raskaaksi" kun jakautunut alkio laitettiin kohtuun. Ystäväni sai morfiinia, eikä toimenpide sen takia tuntunut missään! (Vaikka näyttikin aika hurjalta vierestä katsoessa, minulle ei annettu morfiinia eikä mitään) ;-) Mutta siksi kai olin kuvitellut ettei inseminaatiokaan tunnu. Anteeksi vielä, en tarkoittanut mitenkään aliarvioida operaatiota!
Alexandra: Hyvä kun sait heti gynelle soittoajan, toivottavasti saat selvän ja huojentavan vastauksen sieltä! Olet ajatuksissa!
Itsellä on kovasti surullinen mieli tänään. Kuulin eilen, että rakkaan ystäväni lapsella epäillään syöpää :-( Pieni enkelinsä on vasta vuoden ja tässä maassa on kyllä niin erilaiset tutkimukset, että en nyt purematta nielis tuota diagnoosia mutta en voi olla ajattelematta vanhempia, ja heidän huolensa määrää, kun itseäkin itkettää vaan, eikä lapsi edes ole minun. Nyt rukoilen, vaikken ole uskovainen.
Sitä lokakuisten ensimmäistä plussaa odotellessa hyvää ja rakkaudentäytteistä tätä päivää
toivoo Gabriela 27/27-31 dpo 12
Muoks: No nythän se ensimmäinen plussa sitten saatiin, vihdoin! ONNEA Ritu!!!!!
Minäkin muistan sinun nikkisi Gabriela:) Ja kävin ihan lukasemassa vanhoja maaliskuiden 2012 kuumeilijoiden juttuja, niin tulitte mieleeni vielä paremminkin :) Oliko niin että sinäkin plussasit viime heinäkuussa ja Alexsandra84 myös? Mua on niin surettanut ja harmittanut viime km silloin heinäkuussa, etten ole ihan vieläkään sitä pystynyt hyväksymään vaikka uutta tärppiä jo silti toivon. Ja sullakin sitten oviksen jälkeistä painontunnetta alavatsalla Gabriela?? Jännää!! Milloin sinulla tämä alkoi?
Joo, siis limoja oli ihan hyvin loppuviikosta ennen perjantain puuhia ja vielä viikonloppuna muistaakseni oli myös limoja. Eilen ma oli kyllä jo kuivaa ja tänään ollaan jo van saharassa :D eli voihan olla että tärppi on onnistunut. Jotenki mulla on vaan niin taas sellainen ihme fiilis alamasussa ja jotenkin tunne että nyt olis on ehkä tärpännyt, omituista :) Eihän mulla yleensä oviksen jälkeen mitään tuntemuksia ole vaan vasta sitten ehkä viimeisellä viikolla turvotusta ym.. Mutta siis nyt jo?? Ja näin aikainen ovis, mitähän tämä lie nyt on?
CelesteSebastian taas täälläpalstaterroristina näköjään ;) kp 14/28
En ole koskaan plussannut oikeasti.. mutta olen saanut haamun helmikuussa ja joulukuussa. Mulla alkoi heti oviksen aikoihin painon tunne alavatsassa ja on jatkunut siitä tähän asti! Todella outo tunne mulle, kun olen tottunut että nippailee oikealla tai vasemmalla monta kertaa päivässä oikeastaan koko kierron ajan. Nyt tuntuu ettei ole "mitään" tuntemuksia kuin se painontunne, vähän niinkun olis vessahätä mutta ei ole.
Sanovat, että jotkut naiset "tietävät" jo vaikkei se olis fyysisesti mahdollistakaan. Joten olen valmis sun kohdalla uskomaan sen. Musta ei tunnu siltä että olisin raskaana, oudolta vain.. mutta elättelen silti toivoa...
t. toinen palstaterroristi ;-)
Onnea Ritu plussasta!
Minua jännittää.. kokoajan pelottaa millon täti tulee kylään. On nimittäin ollut semmoinen tunne eilis illasta lähtien, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä.
Toivottavasti ei tuu. Haluaisin jo saada oman lapsen. Viikonloppuna teen testin ellei ole täti tullut kyläilemään ennen sitä. Pitäisköhän jo torstaina käydä ostamassa se testi. Tuskin siitä haittaakaan tuolla kaapissa on. Paitsi että kiusaus tehdä testi liian aikaisin on tosi suuri. :)
Ärsyttää kuulla näitä juttuja: "Hups, unohdin yhden pillerin ja tulin raskaaksi" tai "Olen syönyt kokoajan pillereitä ja nyt olen raskaana"
Miten joillekin voi käydä niin???
Onnea Ritu ihan hirrrrmuisen paljon. On se Plussa-viiva aina vaan yhtä ihana näky. Tänäänkin olen moneen otteeseen käynyt ihan vaan tuijottamassa tuota sinun testiä. Voi että. Ihanaa!
Oikein paljon onnea Ritulle!!! ja nyt paljon liimaa ja tarrasukkia peliin :) Ihan että saatiin tällekkin puolelle nyt kuitenkin se veturi!! :) Onnea vielä!!
JA KAIKILLE LOPUILLEKKIN!!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Onnea matkaan :) muutamilla näyttäs olevan päivät jo käsillä :)
Voivoivoi, ompas ollut "ryntäys" marraskuisiin, pahoitteluni jokaiselle! Sitten vaan voimia ja jaksamista uuteen kiertoon, luottoa omaan kroppaan ja rakkautta suhteeseen
Gabriela: Hassu, älä nyt mitään anteeksi pyytele! :D En minä ajatellut, että vähättelet mitään. Toisille nuo toimenpiteet on täysin kivuttomia ja toisille sitten ei. Lueskelin myös noita inssin kokeneiden kokemuksia ja sielläkin on samalla ihmisille saattanut olla kaksi aivan erilaista inssikokemusta. Ekalla kerralla ei välttämättä ole sattunut ja toisella kerralla onkin sattunut. Mutta tosiaan verrattuna IVF-hoitoihin... Helpollahan inssissä pääsee.
Ja kyllä minä käyn tätä lokakuisten pinoakin lueskelemassa... Pitää tietää, mitä teille kuuluu. :)
Marjana marraskuisista
Käyn taas täällä yksinpuheluani, mutta jonnekin pitää purkaa. Pahoittelen. :D
Tänään alkoi kp 27 / 28-32. Alavatsaa kivistää hullun lailla, ja mopo on karannut täysin käsistä. Suihkugeelin haju oksetti niin, että piti pidättää hengitystä. Kipuja on tosiaan ollut oletetusta oviksesta lähtien ja ne pahenevat päivä päivältä. Tätihän sieltä tulee kuitenkin, mutta kyllä nyt on jotenkin "kummallinen" olo. Niinpä niin. :)
En pysy nahoissani täällä; kunpa tämä piinailu pian loppuisi!
Pyydän jo etukäteen anteeksi viestin omanapaisuutta... =)
Olen ihmeen hyvin onnistunut pysymään taustalla ja tietämättömänä kierrostani. Edelliskierron oireilut tosin on jatkunut ja jouduin jäämään pois töistä jatkuvan oksentelun takia. =( Tosin nyt tiedän, että ovis on tuloillaan, kun oireilen.
Limat alko lisääntymään jo viikonloppuna ja nyt pupututtaa aivan vallattomasti. Onkos muilla himojen ja halujen lisääntymistä johkin sadanteen potenssiin näin oviksen alla??
Päivällä piti lähteä autoilemaan ja houkutella mies kesken työpäivänkin puuhailemaan, jotta sai oman olonsa rauhalliseksi, jotta olis mukamas saanu jotain aikaseks... Pyhjapah, ku piti vaan odotella, että koska se isäntä tulee kotiin, et saa uudestaan. Illalla sitten vielä kerran ja nyt piti tuo isäntä herättää kesken unien, jotta saan itsekin nukkua ees muutaman tunnin... Normaalisti miulle riittää pari kertaa viikossa, mutta näin luomuovisaikaan tuntuu kuin mikään ei riitä! =(
Miten teillä rakkaat sisaret???
Ikävää, että niin moni on pudonnut jo marraskuisiin, plussatuulia lopuille piinailijoille ja mielenlujuutta! Ihanan lupaavastihan täällä ainakin oireillaan ja täti venutellut tuloaan....
Täällä siis odotellaan edelleen menkkoja. Miksei ne vaan voi alkaa. Nyt mennään jo kp 34:ää tai jos laskee siitä illasta kun mensut viimeksi alkoivat niin tänään on kp 35. Testiä en uskaltanut aamulla tehdä. Tyhjää testi-ikkunaa kuitenkin näyttäisi.
Olen pohtinut myös mahdollisuutta, että ovis olisi ollut tavallista myöhemmin, mutta en keksi syytä sille, miksi tässä kierrossa olisi niin käynyt. Ja suurinpiirtein kp 10-15 välillä halut olivat suurimmillaan ja kuten siihen aikaan kirjoittelinkin niin mies oli ihan kummallisen halukas (yleensä hän siis meillä pihtaa ja nyt oli kimpussa koko tuon oletetun ovis-viikon).
Ja viime tiistaina alkoi rintojen aristuskin ja laskin siitä, että menkat alkavat to-pe, kuten aina tutun kaavan mukaan.
Ei ole yhtään raskautunut olo. Ei tässä enää mitään edes haaveilla. Kierto on sekaisin ja koitan olla miettimättä asiaa.
Nasulais: Mä en näin talvella ole mikään seksihirmu, mutta keväällä ja kesällä tilanne on ihan toinen. Varsinkin ovulaation aikaan. Ja silloin ei kovin kivaa ole kun mies pihtaa :)
Toivotaan että ne menkat alkais mahdollisimman nopeeta niin pääset sinäkin uuden kierron kimppuun jos nyt ei kerta kuitenkaan sitten +tuulet puhallellu sinnekkään.
Nasulais: Minä en oo huomannut tuota ovista muutenkun et halut tosiaan nousee sinne sataan! :)
mies siin sano jo viime oviksen aikaan, ettei kokoajan jaksais. Yleensä on aktiivisempi, kuin minä. :)
Ei vieläkään tädistä kuulunut mitään, vaikka kokoajan olo et olis tulossa. Alkais tulla jos on tullakseen. Ei jaksa tätä jatkuvaa vahtailua. Huoh.
Huomenna tai ylihumenna ostan sen testin ja teenkin sen varmaan heti.. En jaksa tätä jännitystä.
Oon jo vähän valmistautunut isoon pettymykseen, jos se täti on tulossa.
Varmaan kirjoittelen illalla uudelleen..
Mites muut jotka on tässä vaiheessa? Osa on ilmeisesti jo testejä tehnyt? :)
Täällä sitä jännätään vaan edelleen ja vielä onkin jännättävää pitkä aika, liian pitkä :O Oireina edelleenkin alamasun painon tunne ja joitain pistelyitä on tänään tuntunut, ei pahoja kuitenkaan.
Oviksen itse huomaan tosiaan mahdottomista limoista ja halutkin kyllä lisääntyy:)
Hirmuisesti tsemppiä kaikille kiertoihin ja plussasäteitä testailijoille!
CelesteSebastian kp 15/28
Menkat alkoivat vihdoinkin eilen.
Harmittaa, muttei ehkä niin paljon kuin etukäteen ajattelin. Eipähän ainakaan tartte lokakuulle varattua etelän matkaa perua :)
Päivitän teidän lokakuisten listaa edelleen vaikka itse enempi jatkossa kirjuuttelenkin marraskuisissa. Kovasti tsemppiä kaikille!
Nyt tuntuu, että pää hajoaa. Miksi mun menkat on myöhässä ja testi ei vielä eilenkään näyttänyt plussaa jos raskaudesta tämä johtuu :(
Testasin siis eilen illalla Mammaksi.netin David-testillä. Edellisestä vessareissusta oli kulunut pari tuntia. Mutta kyllä kai se näillä kiertopäivillä olisi edes haamun näyttänyt jos tässä raskaana ollaan. Mahdollisesta tärpistä kun on aikaa jo ainakin kaksi viikkoa.
Vai mitä olette mieltä? Kokemuksia?
Koitan asennoitua siihen, että kyllä ne menkat sieltä pian alkavat. Mutta ottaa päähän, että tässä sitä kuitenkin toivotaan ja haaveillaan. Romahdus tulee olemaan suuren suuri :(