LOKAKUISET 2012
Kommentit (527)
Eli täti tuli ja viel hirveellä rytinällä tänä aamuna.. Marraskuisiin lomps lomps.. Pinna enemmän ku kireällä... Plaah!!!!
Toivottavasti muilla vielä tärpäisi, mä alan menettää kohta toivoni kokonaan
Ja tsemppiä Nassukka. Täti saapui viimein tännekin, joten kipitän myös kiltisti marraskuisiin. Tsemppiä lopuille lokakuisille!! :)
Nipsutin
Kiova: Aivan valtavan ihana vahva plussa!! Onnea!
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille :(
Vähän enemmän omaa napaa..:
Ei tätiä näy eikä kuulu :O Huomenna täytynee aamulla testata. Rinnat edelleen arat ja niitä vihloo välillä. Tänään sain aivan kaamean vatsakivun yhtäkkiä, sitä kesti n.15min. Tuntui että koko alavatsa on tulessa! Sattui niin kovasti et meinas oksu lentää :S No nyt välillä vähän pistelee massuun, ei muuta. Jotenkin niin varma olo et nää oireet enteilee vaan menkkoja eikä pikkuista.. Yleensä mulla on kyllä alkanu menkkakivut vasta kun vuoto on jo alkanut.hmm..
Saankohan ensi yönä nukuttua, täytyy varmaan käydä välillä tarkistaa onko menkat alkanu vai ei :D
Onnea,Kiova ja NelliN.
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille!Tännekin sen pitäisi kohta pyyhältää,niin ainakin oletan :( En jaksa uskoa,että masu kivut johtuisivat muustakaan.Tosin kestäneet jo ainakin viikon.Kierto lähtenyt kyllä tylsästi pitenemään viime aikoina :( Nooh,jos ei viikonloppuun mennessä ole tapahtunut mitään niin sitten voisi testaamista harkita,mutta luulisin tädin tosiaan pyyhältävän paikalle :(
Eilen käytiin tohtorilla ja saimme lähetteen lapsettomuus tutkimuksiin naisten klinikalle Helsinkiin.Nyt sitten vaan odotellaan.Mut tutki,munasarjat,kohtu ok.Loput tutkimukset ja verikokeet tehdään sitten Helsingissä.Täällä sellainen normi terkkari,joten ei ole varsinaisesti tähän asiaan erikoistuneita lääkäreitä.
Hyvä että saadaan asioita eteenpäin,jos ei tästä lähde tärppäämään,ihan nuorukaisia kun ei enää olla :)
Hurjasti onnea plussanneille ja tsemppiä yritystä jatkaville! Kyllä se on luovutettava ja tunnustettava tosiasiat, kp 1 ja marraskuisiin mars. :(
Pahoittelut tädin kohdanneille ja tippumisesta marraskuisiin. Siellä olen vähän käynyt vakoilemassa ja taustailemassa, mutten ihan vielä mukaan voi ilmottautua.
Pikainen omanapailu ennen unelle menoa...
Lupasin, etten kuuntele kehoa, en bongaa oireen oiretta, en laske päiviä saati usko mihinkään oireeseen. Nyt on kai pakko hiukan kuunnella roppaa, ku viiltävää kipua tulee ja menee keskialavatsalla. Rinnat aristaa melkoisesti, jopa tien töyssyt tuntuu inhottavalta. Sahara ei ole saapunut Oilin jäljissä, kuten normaalisti ja koko ajan tarttis saada miestä. Pahoinvointiahan miulla on ollu jo edellisoviksesta asti ja se jatkuu.
Silti peruspessimistinä oon päättäny, et nää johtuu elimistön totuttelusta hormonittomaan eloon ja täti sillä punasella paholaisellaan kurvaa, kun on sen aika, eli joskus ens viikolla...
Rakkaat sisaret luokaa minuun lisäuskoa, että nää kaikki johtuu vain ja ainoastaan siitä, et täti tekee tuloaan ja elimistö on vielä ihmeissään siitä, että ei saa päivittäistä hormoniannostaan... Eikö vain???
Terkuin väsähtänyt Nasulais
Aamulla testasin ja ihan selkeää negaa näytti.. toivon olen jo menettänyt tämän kierron osalta, vaikka oireita onkin. Aivastaessa nykäsee nivusista, mitä mulla ei kyl aiemmin ole käyny. Sais se täti saapua sit jo niin pääsis uuteen kiertoon. Viikonloppuna ajattelin testata uudelleen jos vielä tarvetta on..
Muoks.klo 16.15. Huoh, ei vieläkään menkkoja näy! Nyt aloin jo miettimään, että jos oiskin tarrautunut joku kyytiin, mutta myöhemmin kuin oletin ja siksi ei näy testissä.. inhottavaa piinaa!! Kunpa tää kierto nyt säännöllistyis että sais jonkun järjen koko hommaan :(
Nasulais: Hahhahaa! Meidän kierrot on varmaan jotenkin synkkautuneet. En oo saanut sun mailiosoa, mennyt varmaan ohi jossain vaiheessa. Kävinkin sen kaivelemassa tuolta viestiketjun perältä. Mä laitan sulle mailia, kunhan saan tehtyä jonkun anonyymin mailioson. Tällä hetkellä nimittäin muotoa etunimi.sukunimi, enkä ihan vielä uskalla paljastaa niitä :) Sukunimi on melko harvinainen :)
Ja älä muuten kuvittelekaan ilmoittautuvasi vielä marraskuisiin. Niin kauan kun sä olet täällä, niin mullakin on toivoa, hehee. Toivotaan, että täti on jäänyt punaisella paholaisellaan varikolle seuraavaksi yhdeksäksi kuukaudeksi.
Lilly kp 18/28-31 yk 2
Dodii... Juu miekin loin tuollasen anonyymin, sama vika rahikaisella, ettei tuo sukunimi oo virtanen tai koskinen ;)
Ai enkö saa vielä?? No okei, pysyn sit täällä, mut kuinka kauan?? Oon ihan hukassa näistä omista päivistäni, niinkuin pitikin.
Mut muistelisin viime kierrosta et meille tuli täti to ja siulle su?? Meneekö pahasti metsään???
Se on sit kimppaplussaa kuules!!! =)
Kovasti onnea kaikille plussanneille ja tsempit marraskuisiin siirtyneille! Itse olen koittanut olla vähän poissa täältä ja ajattelematta vauva-asiaa, mut jännitys alkaa jo nousta kun kp:t lisääntyy... Ja katsoin äsken Yle Areenalta sen Hiljaa toivotut ja vetistelin kunnolla... Juuri ovispäivänä ei tullut peittoja heiluteltua, mut sitä edellisenä ja seuraavana kyllä.
Kaiken maailman vihlaisuja ja nippailua on, mut niin oli kahdessa edellisessäkin kierrossa, et en laske niiden varaan mitään. Eli katotaan nyt liitynkö sinne marraskuisiin viimeistään ens viikolla... Plussatuulia ++!
Moikka pitkästä aikaan! Nyt on muutto tehty, tapetoitu seinät ja saatu koti näyttämään kodilta. Huhhuh, olipas siinä tekemistä. Täällä on näyttänyt paljon tippuvan porukkaa tuonne marraskuisiin, suuret pahoittelut teille! Ja onnea paljon plussanneille!? Itse en ole edes kerinnyt paljon ajattelemaan tärppäsikö tästä kierrosta kunnes tajusin että menkat on jo 2pv myöhässä.. Tein eilen sitten testin ja PLUSSA sieltä tuli.. Vihdoin!! Näköjään vuoden yrittäminen on palkittu. Eli minuut saa poistaa listalta ja tsemppiä kaikille ketä vielä piinailevat!
Aurinkoista päivää kaikkille :)
Oi, onnea JensQ!! Jonkinmoinen loppurysäys saatiin kuitenkin aikaiseksi... vielä mahtuu mukaan... rohkeesti vaan! :))
Täällä vielä jännitetään muutama päivä, mutta tosiaan onnea plussanneille :)
Toivottavasti tuo näyttäisi esimerkkiä meille muillekin pidempään yrittäneille ;)
Nimimerkkinikin on melkoisen toiveikas ;D
Taustaa: Olen 28v nainen ja yritämme toista lasta,esikoinen on jo 9-vuotias ja takana myös yksi km viikolla 8. Ikäero tulee olemaan aika iso sisarusten välillä,mutta tokkopa tuo niin haittaa! Oli tässä välissä nyt sentään pari ammattia hankittava,nyt on paremmat rahkeet vauvantekoonkin :)
Tosiaan viimeisimmät menkat alkoivat 19.1.2012 ja siitä alkoi yritys eli tämä on vasta ensimmäinen yrityskierto.Kierto on säännöllinen 28pvä,ovulaation tunnistan aina oireista ja peittoa heiluteltiinkin ahkerasti silloin ;)
Nyt siis menossa kp 23/28 ja toiveikkaina ollaan! Raskaustestitkin jo menin ostamaan ja tuolla ne kaapissa kovasti polttelee..Ajattelin testata tuossa ystävänpäivänä ekan kerran,ostin tuollaisia herkkiä testejä nimittäin.
Saattaa tietysti olla että kuvittelen oireeni mutta menkkamaisia kipuja ja ihme vihlaisuja on ollut pari päivää,lisäksi palelee koko ajan! Yritän nyt kuitenkin pysyä maanpinnalla sen suhteen että tuskinpa nyt heti ekasta kierrosta tärppää..
T: lokavauva:)
Tervetuloa Lokavauva! :) Meillä on sitten sama eka-testauspäivä! Ystävänpäivää tässä kovasti jo odottelen… Tsemppiä, toivottavasti molemmilla tärppää! :)
Ensinnäki onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut marraskuisiin tipahtaneille!
On tässä kuussa jäänyt tämä kirjoittelu vähän vähemmälle osaksi työkiireiden vuoksi ja viimeisin tädin kyläily veti mielen niin apeaksi, että ei oikein ole innostanut käydä kirjoittelemassa mitään. Aina silloin tällöin olen kyllä käynyt teidän juttuja lueskelemassa, joten olen jotenkin pysynyt mukana.
Täällä sitten viimeistä piinaviikkoa käynistellään ja ens viikonloppuna onkin sitten taas totiset paikat, että miten tässä käy. Ollaan silloin menossa Viroon, joten saa hieman tästä arjesta irtautua ja rentoutua tuli täti kylään tai ei. Perjantai aamulle testi tuolla jo odottaa viime kierron jäljiltä niin saa sitten testailla ennen lähtöä.
Tinde kp 21/28-30 yk4
Onnea jensq plussasta!! Toivotaan, että kaikkien plussanneiden pikkuset tarraa lujaa kiinni!
Tinde: Hyvä, että olet osannut ottaa rennosti! Kunpa mullakin onnistuis tuo, täytyy harkita taas palstataukoa seuraaville piinapäiville asti.. Rentouttavaa Viron reissua!
Tänäaamuna taas puhdas nega testattu. Nyt on sit varmaankin toivo tämän kierron osalta menetetty, ellei ovulaatio ole sitten ollut hyvin myöhään.. Luulen, että aina kun mulla tämä kierto pitkittyy niin meinaa sitä, että ovulaatiota ei ole tullut ollenkaan. Nyt ainakin osaan yhdistää myös nämä tissikipuilut ja lämpöilyt siihen, että pitkä kierto tulossa. Vaikuttaakohan tämmönen pitkittynyt kierto ens kierron mahiksiin? Tai siihen, että jos sieltä ehtis paremmin kypsyä rakkula?
Nyt on siis mun toinen terolut- kierto, viimeksi alkoi menkat heti kun terolutit loppui. Mietin vaan, että onko niillä nyt sit sitä vaikutusta mitä toivottiin eli kierrontasoitusta. Turhaan en viitsis syödä mitään hormoneja. Onko kukaan ollut samassa tilanteessa? Auttaiskohan lääkärille soitto?
Negasta huolimatta yritän nauttia viikonlopusta ja rentoutua keinolla millä hyvänsä! :D Hyvää viikonloppua kaikille!
-Lucija kp 29/24-?
Ja onnea NELLIN myös!! Voisiko plussa-aalto nyt kohota kunnolla? Anteeksi etten kellekkään pysty nyt mitään järkevää sanomaan... huh... voihan vauva rv 4+4