LOKAKUISET 2012
Kommentit (527)
Onnea plussanneille!!
Muutaman kerran oon käyny lukemassa tätä palstaa. Itellä olis la kuun viimesinä päivinä. Ovulaatio bongattiin 8pv ja sitä ennen touhuiltiin. Toivo peliin. Meillä yritys ei ihan 100% oo mut jos tulee ni saa tulla. Ja joka kuukausi se vain kuukautisten lähestyessä tulee et "jokohan nyt!?!" Kierukkaa ei ole ollu viime kesästä lähtien... Sit kuitenki ku on täti tullu kylään ni tavallaan ollu helpottunu että voi jatkaa "normaalia" arkia mut kuitenki pettyny. Kolmas ois vielä toiveissa ja mielellään tyttö. Kaksi poikaa on 4 ja 6v.
Tämän ovulaation aikaan oli melko paljon kipuilua ja vihlontaa. Sellasta ei aikasemmin oo ollu. Nuorimman pojan jälkeen on tullu 2 keskenmenoa. Yks vkt 8 ja yks ihan varhainen. Että semmosta :)
Plussa tuulia kaikille!!!
Laitatko sun kiertopäivätiedot jos haluat, että päivitän sun tietoja listalle.
Sunnuntaina testasin liusketestillä ja tänä aamuna digitestillä ja plussat molempiin :D Täällä ollaan siis vuoden harjoitelun jälkeen raskaana :)
Aivan hurjasti onnea!!!!!!!! Ihan loistavaa!! Itse testailen huomenna, vaikka oireita ei juurikaan ole, niin pidä silti peukkuja joohan :)
Itseäni suorastaan tärisyttää jännityksestä kun kp:t käsillä... pari päivää ollut lievästi menkkamaista juilintaa...:(. En vielä kyllä uskalla lähtee testailemaan. Mut hirveetä ku pitää ravata kokoajan vessassa, et onko täti tullut. Miten sitä pystyis rauhoittaa itsensä? Auringonkukkaselle ja muille joilla h-hetki käsillä, plussatuulia testauksiin!
Mä pidän teille peukkuja :)!!!Ihan hirmuisesti!
Testattu on, ja ruutuun ilmestyi teksti "Ei Raskaana"........... Mitäpä siihen muuta sanomaan, ei auta kuin odottaa että täti sieltä tulis ni pääsis taas yrittämään.......
Onnea tuhannesti plussasta Mimmi!! :) jee ja tarrasukkia matkaan!
Auringonkukkanen: Äh, mokoma testi, pahoitteluni! *halaus*
ON: täällä alkaa hiljenemään, pitänee siirtyä varmaan kohta marraskuisten puolelle kirjottelemaan. Itse olen kyllä pitänyt vähän palstataukoakin tässä, välillä vähän lueskellut.
Kiitos vilmiina kun olet jaksanut päivittää vielä tätä lokakuisten listaa! :)
Täällä piinaillaan vielä tämä viikko ainakin, jos täti ei alkuviikosta hyökkää paikalleen niin sitten testiä kehiin. Lämmöt koholla, mutta niinhän sitä tässä vaiheessa kiertoa kuuuluukin, toivottavasti pysyisivät koholla!
terkuin Elmu kp 21
Ihanaa, että näitä plussia alkaa pärähdellä :)
Tsemppiä piinaviikkoisille!
Täällä fiilikset nollassa, ei mitään oireita, ei tietoa oliko ovista lainkaan, lämmöt matalalla..
Nasulais hox! Laitoin sulle koodia vihdoin. Käyppä siis tsekkaamassa mailisi :)
Lilly, kp 24/28-31
Täti sitten tuli ja yllätti eilen :( Joten ovis oli sitten varmaan silloin su niin kuin aavistelinkin limojen loppumisesta. Mutta voihan olla että on kuitenkin tärpännyt, mutta ei sitten vaan kehittynyt enempää kun oli niin jänniä oireita ja nyt tosi runsas vuoto. Eli jatkamme samaan tapaan tyylillä tulee jos ja kun tulee, kun meillä kuitenkin on jo nämä 2 ihanaista lasta:)
Hirmuisesti onnea uusille plussaajille ja voimia vielä piinaan muille! Ja hirmu kiitokset kaikille tsempeistä kierrossa!
CelesteSebastian kp 2/28
Mä nyt huutelen itteni tähänkin.
Eli meil on pikku nelkun yritys menossa. Edelliset ipanat -04,-06 ja -08. Mutta myös edellisten raskauksien välissä, mun suruksi ollut yhteensä 4 keskenmenoa.
Jos nyt tältä kierrolta napsahtas, niin lokakuun loppu päiville menis la. Ja edelliset syntynyt ennen laskettua.
Mun laskujen ja tuntojen mukaan nyt olis ollu ovis, tai on parhaillaan. Sellast ihme vääntöä masus, ja huomasin et meinaa turvottaa.
Kovasti toivotaan et nyt tärppää, ja pikkanen viihtys kämpässään lokakuuhun asti.
Myrtti85 kp22/34
En eilen edes viitsinyt testata koska oli niin menkkamaiset kivut ja nyt aamulla alkoikin tuhruvuoto joka tod.näk tästä nyt sitten jatkuu reilumpana.Ainakin toimii elimistö suht kellontarkasti..kp 28/28 on nyt.
Sitä kyllä ihmettelen miksi vieläkin lämmöt on tuolla 37:ssa..
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille yritykseen! Eihän tässä muu auta kun jatkaa vaan eteenpäin :) Pitäisköhöän vaihtaa nimimerkkiä :D
Auringonkukkanen ja lokavauva ei muuta kuin pää pystyssä seuraavaan kiertoon! Tervetuloa Myrtti!
Ite äsken malttamattomana testasin ja negaahan se näytti. Täti ei ole kuitenkaan vielä tullut ja juilinnatkin oudosti välillä häviää ja sit tulee taas... Katellaan nyt vielä!
Naukunen kp 27/24-31
...nii ja osanotto tädistä tietysti myös CelesteSebastianille. Ja muut vielä piinailevat, missä vaiheessa aiotte estata ja kuinka aikaisin tuollaisella norm. etstillä (ei herkällä) mahd. plussa voisi edes näkyä?
Täällä ei oikein ole "oireita" jaksettu seurata. Jonkinasteista menkkamaista juilintaa on, mutta sen enempää en ole merkille laittanut. Testikin (apteekin oma) kyllä kaapissa jo polttelee, mutta jätän testailun kyllä sinne perjantai aamulle ennen kuin lähdetään pidennetyn viikon lopun viettoon. Vaikkei nyt mitenkään kovin suuria odotuksia olekkaan, että ois tärpännyt.
Tinde kp 26/28-30 yk4
Lieviä kipuja on mutta vuoto loppui aamupäivällä..onpa hieman outoa?
Taidan tehdä aamulla testin ihan varmuuden vuoksi.
Täällä tipahdettiin marraskuisiin.
Tsemppiä kaikille vikoille piinailijoille! Plussia Plussia!
Lillylle tsempitykset uuteen kiertoon!
Huhhuijaa... tein ite keskiviikkona siis puhtaan negan. Seuraavana päivänä kokeilin huvikseni ovistestillä ja tuli selkeä plussa! Ja tänä aamuna tuli sitten plussa myös r-testiin...=). Ei yhtä vahva kuin ovistestiin, mutta selvä plussa kumminkin. On vähän pöllämystynyt olo nyt.
Ei muuta kuin toivon sydämestäni onnea kaikille piinailijoille ja uuteen kiertoon siirtyneille!
Pyörinkin tuolla syyskuisissa joskus, ja sitten ei enää kiinnostanut palstailla kun negaa vaan tuli. En tiedä ehdinkö nytkään aloittamaan täällä keskustelua mutta yhtä asiaa tahtoisin kysyä:
Maanantaina alkoi turhuttaa rusehtavaa verta, tiistaina ei mitään(tai tosi vähän), keskiviikkoaamuna olikin sitten yhden siteen verran. Sen jälkeen ei muutakuin pari viivaa ruskeeta verta tullut siteeseen. Vasemman puolen vatsakipu hävisi silloin tiistai-iltana jo, sen jälkeen on särkenyt lähinnä nivusia satunnaisesti. Eli nyt on jo vuotanut/tuhrutellut 6päivää kun norm. on 4-5päivää! Raskaustestin tein eilen ja negatiivinen oli, ei haamuja tai mitään. Eli siis mitä?? Yökötyskohtauksia on ollut ja juuri nipistelyä vatsassa,öisin käyn kerran vessassa, ei muita oireita. Olen niin toiveikas sen vauvan suhteen.. Jos tekisi vielä yhden testin, kun edellisessä virtsa ei ollut ehtinyt olla rakossa kuin vajaa 2h... ?
endoa minäkin pelkään, tai sitten keskenmenoa tai...
Sirru kp 5 tai 33? / 28 yk 3
Paljon onnea ensiksi kaikille plussista! Ja paljon haleja negoista ja tätien saapumisista!
Oon tos vähän nyt tänne ehtinyt palstailemaan kanssanne kun on lentsu yllättänyt meidän perheen. No, nyt ollaan jo paremmalla puolella ja itse asiassa itse pääsin tosi vähällä (nuhaa ja yskää vain). Täällä edelleen jännittelen kiertoa kuinka käy. Eli tänään jo kp 26/28 menossa. Mulla on ollut jänniä tuntemuksia alamasussa, mutta ei mitään sellaisia viiltoja kun viimeksi keskenmenneessä oli. Tai alkoikohan ne vasta näinä päivinä. Yleensä kuitenkin tässä vaiheessa kiertoa olisin jo tosi vihainen pienemmistäkin asioista ja masu olisi kyllä jo tosi turvonnut ja valkkariakin jo tulisi. Mutta nyt siis "oireina" jännä olo alamasussa, hiukan pahaa oloa (tosi lievää kyllä ajoittain). Mutta mistä näistä nyt taas tietää yhtään mitään ennen kuin täti kaartaa punaisen kaaransa kanssa pöksyihin tai sitten oireet vahvistuvat ja se plussa :D Mutta jos muistatte vielä sen mun jotenkin niin tajunnassa olleen tärppituntee jo lähes oviksen jälkeen, niin pakko tähän on vaan edelleen uskoa kun se niin todellinen oli. No, katsotaan kuinka tässä taas nyt käy. Ihanaa olisi kyllä jos se 3. pieni meille vielä suotaisiin.
CelesteSebastian kp 26/28