Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUISET 2012

Kommentit (527)

341/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmastiina: Olipa tosi rohkaiseva rouva...!

Vilmiina: Tuttu tunne, testit huutelee jo kaapissa mun nimee :)

Mupis: Miltä päivä näyttää? Toivottavasti tätskä jättää teidän kodin väliin kokonaan!!

Marjana: Negalle murjotushuuli, mutta lauantaina vaan uutta testiä kehiin, tulos voi hyvinkin muuttua siihen mennessä.

ON: Ei mitään uutta tänne. Viime yönä näin kamalaa unta, että menkat alkoi :( Toivottavasti ei ollut enneuni! Jännittää niin hitosti, että harkitsen testaamista viikonloppuna. Mies yrittää tsempata mua, että jaksaisin odottaa vielä viikon ettei tulis ainakaan testattua "turhaa" negaa.

Tammikuu lähenee loppuaan, nyt plussia kehiin naiset! :)

Sipsu kp 25/?30?

Vierailija
342/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs yleensä täti pyyhältää yöllä paikalle kun silloinhan se parhaoten yllättää.. no iime yönä se ei ainakaan ollut tullut, mutta onhan tässä päiää jäljellä.. ja ensi yökin on hyvin mahdollinen.. Rinnoissa alkaa olla enemmän kosketus arkuutta eli uskoisin tädin tulevan pian jokatapauksessa.. (toivottavasti eksyy ruuhkaan) :) No illalla taas lisää kunhan kotiudun. ja joku kysyi että millon testaan... No jos se nyt jättää tulematta niin sunnuntai kuulostaa kivalta päivältä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä pöhkö tietysti. En vaan voinut olla testaamatta vaikka ihan liian aikaisin ja vielä illalla. Mur minua. Ei siis tullut toista viivaa. Koitan hokea mantraa, että ei tietenkään ollut mahkuja toiseen viivaan :)

Taidan olla niin hätähousu, että testaan huomenna aamulla. Tänään illalla en sorru moiseen.

Marjana: Hoen puolestasi samaa mantraa eli liian aikaista, liian aikaista. Tsemppiä!

Alexandra & Emmastiina: Vannotaan sen navankohdan kramppauksen nimeen, josko tarkottaisi jotain positiivista :)

Mupis: Kääk, pahin piina-aika käsillä, ole urhea!

ON: Pissattaa, viluttaa, alaselkää jomottaa, nivuset vihloskelee ja tuntuu, että jokin painaa virtsarakkoa istuessa. Ja rinnat on edelleen ihan pikkiriikkisen arat. Nyt kipu on siirtynyt oikeaan rintaan. On sellaista vihlonnan tapaista. Kääk!

Vierailija
344/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikille mielenlujuutta ja myönteistä ajattelua peliin!

Vilmis: Ei se haittaa vaikka testasit, mutta sillon on suurempi riski saada vain yks viiva. Koitahan jaksaa ja taistella sinne lauantailleko se oli =)

ON: Kauppaan ja sit on kyl pakko tehdä kontrollitesti, vaikkei se pissi kyllä oo ollukaana montaa miljoonaa tuntia rakossa, mut saa luvan riittää!!! Ei jaksa enää tämmästä...

Onks 2plus1 jokin enne???

Vierailija
345/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilmis, sä kirjoitat mun oireita, keksi omat =) (siis tää oli vitsi) Miten voi olla IHAN samat oireet tai parempi kysymys on: Lupaako nää hyvää vai pahaa?

"Pissattaa, viluttaa, alaselkää jomottaa, nivusiin viiltää. Ja rinnat on edelleen semikipeät, oikea selvästi enemmän kun vasen"

Mulla vihloo myös kohdunpäältä koko alamahaa. Ei pätkääkään menkkaolo mut oireet on aika kivuliaat. Olen ihan jäässä kokoajan, aamusta iltaan ja yleensä olen lämpöpatteri. Naama EI kuki mikä tapahtuu aina kun menkat alkaa eikä tuu sellaista lorehtelu -fiilistä mikä on aina ollut eka merkki menkoista. Olo pikkuriikkisen positiivinen =)

Vierailija
346/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo minkäänlaisia oireita mahdolliseta kiinnitymisestä, eikä kyllä mistään muustakaan..

Viikon päästähän tuon tietää tuleeko tätiä vai ei..

Yritän olla miettimättä asiaa.. Tai toiveilemasta liikoja kun ei oo mitään oireita.. ei pety sit niin pahasti.. Onnee teille kaikille ja jaksamista! Kyllä se plussa sieltä vielä tulee..

Kohtahan noita pitäs ruveta ilmaantumaan, kun on noin moni jo tuolla odottelemassa plussaa ja pelkäämässä tätiä.. :)

Vierailija
347/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palailee nyt linjoille pienen paussin jälkeen. Yritin pysyä poissa täältä, kun tätä selailemalla päivät tuntui paljon pidemmiltä :) Ja ohhoh, tulin oikein kreivin aikaan kun täällä näyttää olevan suurimmalla osalla jännät paikat meneillään!

Ems ja Elmu, pahoittelut tädistä :(

Vilmis: Eiköhän me kaikki täällä olla tällaisia hätähousuja testailussa. Ei sitä vaan malta millään :) Susta nyt meille veturi! Olis jo aika jonkun lunastaa se paikka.

Mua muuten kiinnostais tietää vähän teidän kanssakuumeilijoiden lukuja :D Eli monettako kuumeillaan ja minkä ikäisiä mammoja/tulevia mammoja täällä hyörii :)

Vierailija
348/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö mukaan lokakuisten joukkoon? :) Pikkukolmosta kuumeillaan -06 ja -08 syntyneiden neitien kaveriksi, ja vertaistukea olisin vailla. Tylsä kuumeilla yksin ;) Vähän sellainen olo että tästä yrityksestä saattaapi tulla aiempia pidempi, kun kierrot on nykyisin paljon lyhyempiä kuin vielä muutama vuosi sitten, ennen siis jotain 29-33 luokkaa, nykyisin 23-26. Mutta näillä mennään :) Nyt siis toinen yk menossa.

_Nipsutin_

(16/23-26)

Vierailija
349/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilly -kaikki on tainut esittäytyä liittymisen yhteydessä mut pikana 34 vee (2 viikon päästä 35 apua) ja ekaa väsätään.

Joo nyt on sellainen kipu ja tuska päällä että nyt on h-hetket käsillä. Joko veri lurahtaa just tai ei vuoteen. Oon töissä, vedän nappia naamaan ja yritän purra hammasta. Enpä ole tälläistä poltetta, repimistä ja vihlontaa kokenut! Illalla/huomenna tulee sit tieto kumpi tuli... kohtalon hetket siis käsillä!

Vierailija
350/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilly: Täällä on eka kertaa mammaksi haluava kohta 24v (kuten mieskin) kesällä häät, 7v ollaan nyt yhdessä oltu ja niistä 7v n6,5v ollaan yhdessä asuttu (paitsi army aika :) ). Työt löytyy (minulla vaan vielä jossain vaiheessa koulunpenkki kutsuu koska tähän en halua jämähtää) , ja lainaakin on jostain siunaantunut. Kaksi suloista koira mussukkaa on perheeseen siunaantunut matkanvarrella ja nyt sais siunaantua se biologinen mussukka :) siinäpä minä pähkinänkuoressa :)

ja nyt takaisin töihin :)

P.S ei vieläkään tätiä :)

Vierailija
351/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskohan sitä nyt pääsis jo kokeilemaan kunnolla simppojen uintikykyä ;) En ole tikuttanut ovista mutta oireista päätellen se on nyt käsillä.. Himpura jos mies uskaltaa tänään väittää olevansa liian väsynyt peiton heilutukseen niin se on oksat pois :D Nukkukoot mokoma samalla xD Joten arvon kanssa sisaret... peukut ja varpaat pystyyn että nyt tärppäis jo vihdoinkin :P

Vierailija
352/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä olen kolmekymppinen kahden lapsen äiti (lapset 06 & 08), naimisissa olen ja kolmas siis haaveissa ja yk 5 menossa.

Marjanalle iso hali ja haluan edelleen uskoa siihen plussaan. Muru, me ollaan sun tukena ja tsempataan sua täysillä. Muista se.

Muillekin negan tai tädin yllättämille iso voimahali. *Sydän*

Vierailija
353/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytin just muutama viikko sitten 32v ja ensimmäistä kuumeillaan :) ja ollaan tosiaan saatu kuumeilla.vuosi alkaa olemaan yritystä takana ja parin viikon päästä lääkäri varattuna.tosin,kylhän tässä vielä kerkeisi ;)

Huomenna pääsee onneksi työkavereitten kanssa viettämään iltaa ulos,saa välillä muuta ajateltavaa ;D Lauantaina sitten suunnaksi rakennusmessut Vantaaalla,uusia tuuli katselemaan taloprojektiin ;)

Pahoittelut tädeistä,toivotaan nyt että alkaisi plussia tulemaan!!!

354/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas jännät paikat monella! Hyvä sanoa, mutta yrittäkää malttaa olla testaamatta liian aikasin, ettei tuu turhia pettymyksiä. Mä oon nyt tehnyt niin, että en oo ostanut raskaustestiä valmiiks kaappiin, ettei tuu houkutusta tehdä sitä. Meen sit vasta ostamaan, kun menkat on oikeesti myöhässä :)

Ostin tänään greippimehua ekan kerran, hyi että onkin pahaa! Mutta yritän nyt jaksaa juoda sitä siihen oletettuun ovikseen asti.

Tsemppiä kaikille piinailuun, pakkohan näin suuresta määrästä on muutama plussa tulla!

Vierailija
355/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritu,tiedän tunteen.ärsytttävää odottaa,että jotain tapahtuisi.itse jouduin pari kuukautta odottelemaan menkkoja pillereitten lopettamisen jälkeen :( sen jälkeen ei onneksi ole ongelmia ollut :)

Vierailija
356/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on jännät paikat monella!! :)

itse Edelleen vaan odottelen hymynaamaa ovistestiin :p noh, venyhän se kierto viimeksikin melko pitkäksi… kun nyt vaan tulis!! niin ja tuohon kyselyyn, niin 27 vee ja ensimmäistä kuumeillaan :) :)

Ems: siihen greippimehun makuun tottuu :)

Vierailija
357/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahoittelut negojen ja tätien piinaamille! Täällä ollaan kohta jo 34-v. ja toista kuumeillaan. Esikoinen menee kohta jo kouluun. Olin jo ajatellut, että yhden lapsen kanssa on mukavaa ja helppoa, mutta sitten vauvakuume viime syksynä iski aivan puskista! Eikä yhtään helpota lukea jotain "naisen hedelmällisyys romahtaa 35-vuotiaana" -juttuja...Täällä siis kp7/24-31 ja yk6.

Saispa täältä jo lukea plussauutisia ++!

Vierailija
358/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikin mennä testaamaan. Ja negahan sielä. :( Masua jomottelee tuttuun tapaan ennen menkkojen alkua ja tissit on arat, joten täti se varmasti pian tulee.

Itkettää ja masentaa, pian pärähtää yk 6 käyntiin. Tiedän että se voi monesta tuntua vielä vähältä, mutta kun esikoinen ja kuopus tuli niin helposti ja nopeeta, niin alkaa jo stressaamaan... :'(

- Mami kp 26/31

Vierailija
359/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan mami olit nyt liian aikasessa. ehkä se saattaa myöhemmin näkyä! Nyt vaan kovasti onnea!!!!!

ON: EI MITÄÄN :) en tiiä onko se hyvä vai ei mutta ei tätiä kuitenkaan vieläkään.. ei edes pienen pientä vuotoa näy.. valkovuoto on senkin edestä tuntunut tänään lisääntyvän joka voi tietenkin johtua myös siitä että varmaan kohta täti liukastelee paikalle sen turvin..

Vierailija
360/527 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos makkarakeitosta kuulunut mitään??