LOKAKUISET 2012
Kommentit (527)
Heippa, tulin nopeasti piipahtamaan tässä välissä. :)
Niiskurouva: Lämmöt tänä aamuna 37,03. Jänskää...
Alexandra: Mulla on vähän sama tuon laskettelun kanssa, sillä viikolla 12 maaliskuussa tiedossa Levin reissu. Teidätkö/tietääkö kukaan muu mitään virallisia suosituksia tms. laskettelusta raskauden ekalla kolmanneksella? Tietysti mieluummin jätän väliin kun riskeeraan mitään, mutta appivanhemmat on lähdössä samaan reissuun ja siinä on hyvät neuvot kalliit miten selitetään miksi en laskettelekaan tai hiihdä :D
pikaterkuin Elmu kp25
Pikainen viesti: Mites olis vaikka nilkan nyrjähdys just ennen matkaa. Pikku side vaan nilkkaan ja on sen verran kipeä ettei viitsi hiihtää tai lasketella =) Lääkäri epäili et nivelsiteet vähän venähtäny eikä suosittele tuollaista urheilua.
Eihän tuota varmasti kielletä, varsinkaan hiihtoa mut rinteessä voi vetää lahjakkaasti nurin tai joku laskea vaikka päälle.
Pahoitteluni haamun hukannelle! Tässä vaiheessa kovasti ois ollu jo kyllä veturille hyvä aika. Mutta Me tytöthän ei lannistuta vaan aatellaan positiivisesti. Eikös vaan :)
Jokos Makkarakeitolla ois uutisia siellä meille :) yli olisi näyttänyt jo menneen :)
On: ei edelleenkään mitään. Ihan pientä nippailua eilen illalla heiluttelun päätteeksi tuntui alavatsassa mutta se siitä. Tätiä siis odotellessa about torstaiksi kylään. Pitänee pedata jo valmiiksi :)
PUUUUH!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Gabriela: Hih, ihanaa! Tervetuloa takaisin! :) Ehkäpä tuo oireettomuutesi kertoo juuri siitä, että jotain on nyt toisin.
Niisku: Noh, eihän se mahdollinen inseminaatio ole miehelle helppo paikka. Pelkästään se spermanäytteen vieminen pari kertaa on ollut aika hankalaa. Tekee siis kyllä, mutta huomaa jo paria päivää ennen milloin on ajatellut sen viedä, kun mieli on vähän matala. Ei olla tuosta inseminaatiosta puhuttu juuri mitään sen jälkeen, kun saimme Clomit käyttöön 4 kierron ajaksi. Tämän kierron alussa vaan sanoin, että se olisi sitten viimeinen kierto vain näillä. Sanoin senkin vain muistuttaakseni, että osaa hänkin ruveta valmistautumaan. Ja siksi haluan nyt näillä näkymin lauantai-iltana keskustella tästä rauhassa, jos raskaustesti on nega silloin lauantaina. Ahdistaahan se toimenpide minuakin, mutta minä pelkään enemmän kivun takia ja miestä ahdistuu enemmän muuten se tilanne.
Tuo oireiden tulkitseminen on oikeasti aivan järkyttävää... Väkisin mieli olettaa oireiden kertovan jostain, vaikka niitä olisi ollut jokaisessa kierrossa. Minäkin pidän kirjaa kaikista oireistani jokaisen päivän kohdalla viimeisen kahden viikon ajan aina... On jotenkin vaan helpompaa, kun voi seurailla sieltä miten on oireillut aiemmissa kierroissa. :D
Nasulais: Yritä tehdä jotain mieltä piristävää, jos olosi on kurja. Joskus helpottaa vain se, että suunnittelee illaksi jonkun kivan asian esim. kahvittelun ystävän kanssa, niin se ajatus piristää koko päivän. Hali!
Onko hiihtokin jotenkin kiellettyjen listalla raskaana ollessa? En ole edes tullut ajatelleeksi tuollaista! Toki jos on kovin paljon jyrkkiä mäkiä, niin ikäväähän se on, jos niitä ei uskalla laskea vaan joutuu kanttaamaan ne alas, mutta silti tuntuu hassulta, että hiihtoa ei suosittaisi, kun on niin monipuolista liikuntaa kuitenkin. Laskettelun kyllä ymmärrän, koska siinä kaatumisriski on sen verran suurempi.
ON: Kyllä tämä raskautumisasia on tässä kierrossa nyt vielä enemmän mielen päällä. Näin taas viime yönä jotain unta, jossa tuijotin kahta testiä, joissa molemmissa oli yhtä vahvat viivat. Laskin unessa, että on menossa dpo 12, joten raskautta kai minä testasin. Jotenkin vaan unessa ne testit oli kuitenkin ovulaatiotestejä. Vähän sekava siis oli, mutta raskausuni kuitenkin. Ja viikko sitten näin sitä unta, että olin jo synnytyssalissa. Hassua kyllä miten mieli toimii. Olisivat vaan nyt enneunia!
Aamulla kun heräsin, niin piti ihan laskea, että mikä dpo on menossa oikeasti, kun tuo uni sotki päätä. Eli vasta dpo 9 kohdalla mennään. Nyt pitäisi jostain löytää niitä hyviä hermoja, ettei testaa vielä ainakaan. Oireita ei ole juurikaan. Rinnat hieman arat. Ja vessassa juoksen aika tiiviisti, mutta se voi kyllä johtua siitä, kun olen painoa nyt pudottanut. Tai siis lähinnä oikaissut ruokavaliosta epäterveellisyydet pois ja paino on samalla tippunut, joten voi olla ihan siitä aiheutuvaa nesteenpoistumista tuo vessassa juokseminen. Tietenkin toivon sen johtuvan ihan muusta asiasta. :)
Marjana kp 23/28-39 Dpo 9 yk 22
No eipä täällä töissä noita vaihtoehtoja ole... No jos sitä sit huomenna pääsis kainalohoitoon ja olo kohentuis sillä.
Tosin epäilen, että kotiinpäästyäni teen testin vaikka tuo "täti" vierailikin. Sen verran juilii mahaa ja nää mielialat kun menee häränpyllyä tuontuostakin ja näitä itkukohtauksia ei vaan jaksais. Eilen illalla sängyssä pötkötellessäni tuli sellainen repivänraastava kipu alavatsalta rinnalle asti ja kesti jonkun minuutin ja sen jälkeen vatsa jäi ihan kovaksi muutaman minuutin ajaksi. En tiedä mikä miuta vaivaa, prkl! =)
Positiivisempaa tiistaita toivoessa ja plussatuulia puhallellen.
Nasulais kp mikälie, yk3 =)
Vacsu: Hienoa! Nyt vaan hyödyntämään!
20vilmiina07: Niinhän se aina on ettei sitä uskalla oikein antaa toivon nousta, kun sitten tipahtaa taas niin korkealta. Mutta, usein ne salakavalasti silti nousee… :)
Ems: Kuulostaa kyllä hienoilta oireilta! Saadaan siis varmasti plussa viimeistään lauantaina!
Marjana: Kiitos tsempeistä! Tänä aamuna juuri kävimme pienen keskustelun (lue: riideltiin oikein kunnolla) miehen kanssa. Itse olen jotenkin herkkä ärtymään kaikkeen ja hetken päästä jo itkenkin ja mies oli sitten vaan väsynyt, joten siitä syystä helposti ärtyneessä tilassa. Nyt huono fiilis. Harvoin kuitenkaan riidellään, mutta eiköhän se tästä taas. Pitäisi oppia olla aamut puhumatta :D Minäkin olen alkanut pitää nyt tarkkaa kirjaa oireista kp:n mukaan, voi sitten tosiaan tarkkailla miten aikaisemmissa kierroissa on ollut :) Niin ja hiihto ei tosiaan ole kiellettyjen listalla, mielestäni hiihtoa voi tehdä ihan loppuun asti (tuntemuksien mukaan totta kai), mutta koska itse olen tosiaan hiihtämisen vasta vuosi sitten aloittanut, niin en uskalla kyllä hiihtää. Kaatumisen vaara on liian suuri, hiihdän luistelutyylillä. Ihania enneunia sinulla! Itsekin näin viime yönä unta että sain plussan testiin, oli kyllä ihana uni. Toivotaan että vessassajuoksu on sitä itseään!
Gabriela: Ihana että palasit tänne luoksemme!!! Ehkäpä teillä sekä kissa, että emäntä kohta odottaa.
Nassukka81: Rankkoja aikoja siellä päin ilmeisesti, mutta onneksi olet niin ihanan positiivinen! Tsemppiä!
Niisku: Kiitos! Toivon todella että nyt tärppäisi, mutta niinhän me kaikki teemme :) Niin ja kyllä nuo oireesi todella vahvoilta kuulostavat, josko tässä kierrossa siitä oikeasta syystä! :)
Sipsu: Kuulostaa NIIN kiinnittymisvuodolta! Toivottavasti!
Nasulais: Iso hali sinne!!!
Emmastiina: Äkkiä hankit itsellesi paljon tekemistä! Kutsu vieraita, tai kutsu itsesi vieraaksi. Se yleensä saa ajatukset edes hetkeksi pois tästä. Tiedän, helpommin sanottu kun tehty.
Elmu: Yleensä puhutaan että ensimmäisen kolmanneksen aikana voi olla vielä ihan normaalisti, mutta en ole ihan varma sisältääkö se laskettelua. Itsellänikin se tilanne että en ole vuosiin kaatunut laskettelumäessä ja osaahan sitä laskea sitten varovasti ja helpoissa mäissä, mutta kun ei millään uskaltaisi ottaa sitä riskiä. Ja siinä mielessä sama tilanne kun sinulla, että tämä on appiukon mökki, jonka olemme ”varanneet” tuolle viikolle (joka muuten on vk11 :D) enkä oikein tiedä miten sen peruisimme sitten. Kukaan ei ole lähdössä mukaan, joten teoriassa voimme vaikka makoilla mökissä koko viikon, mutta kalliiksi tulee lähteä täältä etelä-Suomesta sinne asti vain sitä tekemään. No, toivotaan nyt siitä huolimatta että tärppää ja otetaan ne ongelmat sitten jos ne tulevat! :) Emmastiinan vinkki oli kyllä todella hyvä!
Mupis: Toivottavasti se täti ei löydä perille!
ON: Viimeiset pari yötä olen nukkunut todella huonosti. Herännyt kymmeniä kertoja ja se on minulle todella ei-tyypillistä. Normaalisti en herää ollenkaan yön aikana, ennenkun aamulla herätyskelloon. Eilen kuvittelin näkeväni alushousuissa hitusen verran verta valkkarin seassa, mutta voi olla että todiaan luulin vain. :)
Alexandra, kp25/28-32, yk6+km+yk5
Jee, tänään on jo kp 31, pääsen ylimpään kategoriaan! :D
Nasulais: Tiedän miltä susta tuntuu, mulla oli viime kierrossa ihan samat fiilikset, oli jotenkin niin pettynyt ja turhautunut, ja siihen vielä päälle pms-oireet. En tiedä auttaako mitään, mutta yritä ajatella, että kohta pääsette taas yrittämään, ja sitten taas jännätään yhdessä!
Alexandra: Kiitos, toivotaan, että plussa tulee! Ei oo enää montaa päivää! Jotenkin en kyllä vaan uskalla toivoa enkä uskoa, ettei sitten tule pettymystä. Oireet kun voi myös viitata menkkoihin.
Marjana: Mäkin nään raskausunia koko ajan! Viime yönäkin näin unta, että olin raskaana ja oli iso maha, mutta pettymys sitten aamulla kun ei ollutkaan..
ON: ei mitään uutta, valkovuotoa tulee edelleen, vatsa ei enää oo niin kipeä, ja rinnatkaan ei oo yhtä arat. Mitenköhän sitä jaksaisi lauantaihin asti?!
Nyt alkaa jo selviämään viime kierron pettymyksestä pikku hiljaa. Onneks on täs ollutkin paljon tekemistä ja raskaita aikoja muunkin elämän puolesta niin ei ole tätä asiaa ehtinyt ajattelemaan niin paljon. Eilen sentään muistin greippimehut kaupasta ostaa kun alkaa ovisajat olemaan. Jotenkin ehkä hieman turhauttavaa, kun tosiaan ei ole varmaa onko koko ovista. Noh, toivoa on vielä...kai.
Oon jo tipahtanut tässä reilun viikon aikana kärryiltä, mut koitan seurailla teidän juttuja nyt vähän tarkemmin! Täällä alkaakin olemaan jännät paikat monella! Malttakaa odottaa testailun kanssa, ettei tule pettymyksiä, rennosti vaan niin pikkunenkin tarttuu varmemmin matkaan kun ei stressaile turhia :)
Muutamat aiemmin mietti lomamatkojen kanssa, että raskaana ei välttämättä haluaisi lähteä. Mä oon menossa kesällä häämatkalle, olipa masuasukki tai ei! Samoin kuin häitäkin juhlitaan jokatapauksessa :) Ei se raskaus matkustelua estä, mä ainakin haluan olla sit joskus ylpeä mahan pyöreydestä! Laskettelussa onkin sit omat vaaransa, mut hiihtoa en pitäis niin vaarallisena lajina, alamäet voi tarvittaessa mennä vaikka kävellen alas jos pelottaa! Mitä muuten olette harrastaneet raskauden aikana?
Nyt tulee pelkkää on... 3 päivää, 3 päivää!
Keksittiin miehen kanssa uusi ajanviete ja mennään ostamaan sukset tänään...eli hiihtämään! Synti ja häpeä asua upeiden latujen vieressä eikä hiihdetä. Edellinen kerta tais olla hmm... 9-luokalla!
Vatsaa pistää vasemalle sellaista jatkuvaa tylppää pistoa. Tissit semikipeät. Siinäpä se oikeestaan. Jännää muuten nyt kun on oppinut lukemaan omaa kehoa niin ovis tapahtuu mulla todellakin joka kuukausi vuoronperään eri puolelta eikä ole epäselvää kummalta. Nyt vasurin vuoro.
Oikei tää on jo suorastaan noloa mut eilen mies huomautti että mun hengitys haisee TOSI pahalta. Voisko tää olla ällöttävä raskausoire ;)
Ompas todellakin hämärää toimintaa naisten sisuksissa nyt. Ja noi Clearbluet!! Mä en ole yhdestäkään muusta testistä kuullut niin paljon negatiivista kuin tuosta. Vääriä positiivisia, paksuja sekä ohuita, on tullut liukuhihnalta. Henkilökohtaisesti olen kerran vuosia sitten sillä testannut, mutta se oli selkeä negatiivinen. Mikä siinä on?
Claudian oireet kuulostavat kiinnitymiseltä, mutta koskas näistä tietää. Naisen mieli on mitä on, kun lasta yrittää :) Ja en tarkoita nyt sinua vaan tulkitsijoita :))... minä ainakin haluan uskoa ja tulkita sen selkeäksi kiinnitymiseksi. Toivottavasti näin!
Alexandra; minullahan ilmeni virtsatientulehdus ovulaatioajankohtaan. Minulla ei IKINÄ ole ollut sellaista, ainakaan diagnosoituna. Oireet katosivat hyvin äkkiä, mutta antibioottikuurin söin kuitenkin, raskausystävällisen sellaisen. Eivät ottaneet siis pissanäytettä, koska oireet riittivät.
Hyvin samankaltaisesti tuntuu ajatukset menevän kertomisen suhteen. Minäkään en ole huudellut sen kummemmin, jos nyt joku sattuu kysymään. Yhdelle siskolle sanonut ja lähimmille ystäville. Mutta vähän puskee hikeä, kun aiemmin raskautuminen on ollut niin helppoa, että odotukset ovat sen mukaiset nytkin. Siis muilla. Itse toppuuttelen ja sanon, että jokainen kerta on yksilöllinen, mutta silti uskovat salamaonnistumiseen. Tuntuu vähän kummalliselta sellainen ajattelutapa vaikka yritän sitä ymmärtääkin.
Muuten, kuinka monelta "painostetaan" lasta tulevaksi? Nimenomaan sukulaisten puolelta, että jokojokokoskasnytsitten? Minulla ei siis koskaan ole ilmennyt tätä niin mielenkiinnolla kuulisin miltä se tuntuu. Varsinkin, jos yritystä on, mutta ei muiden tiedossa niin mitä vastaatte?
Nämä "piinaviikot" eivät ole tuntuneet piinalta. Päinvastoin olen innolla odottanut merkkejä, tuntemuksia. Tämä odottamisen jännitys on mieltä keventävää, kutkuttavaa. Ja nyt ollaan jo ihan lähellä! Tuntemukset on tosin olleet hyvin neutraaleja, limailu on edelleen jokatoispäiväistä ja nipistelee tiukasti, pääasiassa vasemmalta.
Ovulaation melkein varmaksi tunsin kp 17-18, joskin oli aiempaa hillitympi. Mutta mistä näistä ikinä tietää? Tänään on sitten mahdollinen dpo 7(ko?) ja tuli limaryntäys aamusella ja järjetön paine vaivannut nyt muutaman tunnin. Sellainen kiristävä, kova paine alavatsalla. Haluan uskoa kiinnittymiseen, mutta voihan se nytkin vasta olla ovulaatio. Greippimehu jos pidentäisi kiertoa? Se ja sama, seksiä on ollut vrk sisään ja illalla lisää niin bring it on, oli mikä oli!
Oireita minulla ei kummemmin ole ikinä ollut ennen raskaustestiä. Ainoastaan "ontto vatsa", kuten sen itse olen nimennyt. En sitä muulla lailla osaa selittää ;-D
Ja huijaavista haamuista sekä tädistä pahoitteluni, tajuaisivat nyt mennä jo pois tästä ketjusta ärsyttämästä. Potkua persiille tollasille...
Sukset ostettu ja 250 egee köyhdytty. Grr tänään suksimaan!
Kiova: Kysyit tuosta painostamisesta niin vastaus on ehdoton noup. Johtunee siitä että on ollut aina selvää etten tule lapsia tekemään joten kukaan ei ole ikinä kysynyt asiasta. Ei edes häiden aikaan tai jälkeen. Oma äiti on ainoa joka ehkä elättelee pientä toivetta ja joskus vitsinä heittelee et josko munkin hormoonit alkais hyrräämään kun olen menossa katsomaan jotain vastasyntynyttä. Mut kyllä hänkin tietää et koirat on mun ainoita vauvoja (kutkuttava salaisuus siis meillä kun KUKAAN ei tiedä...) Tulis kyllä niin puskista se iloinen yllätys. Syy miksi ei kerrota edes vanhemmille on se että ne sekoaisi täysin, meille tulisi ehkä seuraavalla viikolla kuorma-autollinen vauvatarvikkeita, eikä tää ole vitsi. "Jotain rajaa" on tuntematon käsite äidille (olen siis ainoa lapsi).
Mulla on ahdistava tylppä pisto kokoajan mutta omituisessa paikassa. Painaa tohon navan yläpuolelle vasemmalle -vähän niinkun alimman kylkiluun kohdalle. Eikös raskausvaivat pitäis olla tuolla navan alapuolella eikä näin korkealla? Plääh...
Täällä tosi monella ihan viimeisiä viedään! :) Jännitys tiivistyy...
Emmastiina, hiihtämään polttelee meilläkin miehen kanssa :) Muutaman vuoden tauko ollut, nyt on vaan pidellyt niin komeita pakkaspäiviä että mieli tekee ladulle! Ainut hidaste on, että hiihtimeni on olleet vanhemmillani varastossa ja kuulin vähän huhua että ne olisi lahjoitettu parempaan kotiin! Kiitti äiti... Ei auta muu ku suksikaupoille :D
Alexandra, voi kunpa se oliskin ollut kiinnittymisvuotoa! Toivo elää :)
Tänään kävi sitten mielessä sama kuin Kiovalla, että mitä jos se olikin ovulaatiosta johtuvaa?! Onhan se voinut olla vähän myöhässä pillereiden jälkeen. Eikä ees touhuiltu eilen, kyllä nyt ottaa päähän... Tuli niin iso epävarmuuden tunne, että saatan sittenkin tarttua testiin jo viikonloppuna...
Emmastiina: Mulla kramppasi eilen illalla ja tänä aamuna oikealta puolelta navan vierestä kylkiluihin asti :) Kiristi ja kramppasi. En sitä muilla sanoilla osaa selittää. Naureskelin kanssa, että eikös ne raskausoireet yleensä ole tuolla navanseudun alapuolella :)
Eilen ovis plussa. Ja mulle oksut lentää puolilta päivin ja sit kuume iltapäivästä. Järkyttävät nivel kivut ja koko päivän kieriskelin sängyssä. Voitte vaan arvat onko hyödynnetty, no ei. Mies joutui hoitlee esikkoa yön ja on ihan loppu valvomiseta. Joten ei ole tänäänkään peitto heilunut. Heitin pallon miehelle. Jos tänään vielä puuhailut onnistuu illasta niin vois olla jotkut mahkut.
Lisäksi laskeskelin että olis kolmas ovis putkeen että olen kipeänä. Vattu mä sanon.
Vai hiihtämisestä täälä puhutaan. Mä en voi sietää hiihtämistä. :D Tulee kamalat muistot mieleen kun koulussa oli pakko hiihtää ja mä en koskaan päässyt mäkiä ylös. Rakastan uimista ja vesijuoksua. :)
ON; Heräsin aamulla tunteeseen että menkat alkaisi. Hui, ihan säikähdin että onko mun kroppa ihan sekasin jos menkat alkaa jo kp 24. :O Onneksi oli väärä hälytys. Laskin että tasan viikko sitten ässäiltiin, joten kunpa se tietäisi vain hyvää. Ahdistaa kun en tuntenut oviskipuja ollenkaan :( lähes aina tunnen ne. Mutta eihän läheskään kaikki kipuile silloin?
Krampata on just toi sana mitä etin... eli nimenomaan ihan sama! Lihakset on ihan kipeenä (läskit) kun vetää niin kovin tonne vasemmalle. Tekis mieli venyttää kokoajan vastasuuntaan =)
Mitähän tää on???
Ei sitten ole mitään tolkkua tässä mun meiningissä. Tosiaan silloin lauantaina tuli se limainen tippa pyyhkiessä, ja sunnuntaina aamulla alkoi vuotaa enempi. Nyt sitten eilen tuli ihan kunnolla , ja tänään loppui. Että sellaset 2 päivän menkat. En tiedä miksi, mutta takaraivossa koko ajan kolkuttaa se edellis kerta kun plussasin. Menkat tuli, oli sen 4pv yber niukat, ja kun ne loppuivat, niin 5pv, ja plussasin. Nyt tänään tein testin, ja ihan nega se kyllä oli. Ehkä mulla vaan kroppa sit niin sekaisin, eikä nähtävästi paluuta entiseen ja normaaliin kiertoon ole. Tämä on vaikeeta, koska aiemmin alkoi kellon tarkasti aina kuukautiset, ja kierto oli selkeä, ja tarkka muutenkin, ja tiesi milloin ovulaatio on yms. mutta nyt, lähinnä vaan ihmettelen kenen kropassa sitä oikein elää..ei mulla sen kummempia oireitakaan ole, jos raskautta miettii, tosin, ei mulla aiemminkaan ollut kummosia oireita, aika alussa kun homma silloin oli. Onko jollain tietoa noista "valekuukautisita", tai ylipäätään tästä, kun menkkoja 2pv aiemmin tulee veri läntti, ja sitten 2pv vuotoa, sitten loppuu, mitä tämä voisi ihan oikeasti olla...? :/
Nyt lupaan sit lopettaa häiriköinnin mut pakko oli tulla tää kertomaan... Eli tulin just töistä (huom kellonaika) ja kotona odotti kutsu papan ikäkausitarkastukseen. No rohkeana varasin ajan huomiselle klo 10 (sen jälkeen kun olin lukenut miljoona tutkimusta voiko se aiheuttaa jotain komplikaatioita JOS olisin raskaana)
No pätkähti sitten vaan päähäni että saisinkohan samalla raskaustestin kun HUSlabiin kerta menen! Nyt alkoi jännittämään...
Ps. nyt alkoi sit menkkajomotus ja koko alavatsa tulessa. Omituista se alkaa aina nimittäin noin tunti ennen hanojen aukeamista ja siihenhän on monta päivää!
Toivotaan että ois kivasta syystä nyt krampit :)
Onkos kukaan kuullut makkarakeitosta mitään?? Mikä tilanne sillä on, vai onko mulla menny hänen kirjoitukset ohi silmien.
On: Eilen illalla oli kamalaakin kamalapi närästys ja palaverista illalla lähtiessä kramppasi kovasti vatsassa. tai en mä nyt tiiä oliko se kramppia vai jotain vihlontaa mutta tuntui kuitenkin. Illalla vielä kovasti heiluteltiin (miehen sanoin, koskaan ei voi olla liian varma :) ) Rinnat on kyllä hieman kipeytyneet eli uskoisin että nyt alkaa jo olemaan noita mensku oireita tässä, eli huomenna odotetusti varmaan alkanee. no siihe odotellessa siis....
Ihan ekaks Gabriela JES! Ihanaa kun oot takas piinailemassa. Sua olikin ikävä! Ja toi on mainiota että oireet poikkeaa niin valtavasti. Onnea jo etukäteen pienistä palleroista =)
Niisku: Kiitos tsempeistä mut kun ei jaksais! Ja tiedän tunteen kun ei oikein kehtaisi luetella oireita. Tuntuu et muut ajattelee et joo, joo taas sama vanha laulu... Mut eihän se niin mene vaan tänne pitääkin vuodattaa kaikki pistot ja kolotukset =)
Sipsu: Ei kait nyt vielä. Laita mummun navigaattoriin toinen osoite.
Nasulais: Halaus, huoh. Voikun voisi sanoa jotain piristävää.
Makkarakeitto: Where're you????
ON: Mua ei varsinaisesti itkuta vaan pelkästään vaan ahdistaa. Töissä paskaa, kotona paskaa, missään ei oo hyvä olla kun vaan tuijottaa kelloa ja laskee päiviä ja toivoo et vois nukkua yhdet 4 päivää putkeen.