LOKAKUISET 2012
Kommentit (527)
NelliN, hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty ;) Kamppaat miehen vaan heti petiin, nukkuun kerkiää jälkeenpäinkin...
Marjana, minä päivänä oot ajatellut testata? Mä taistelen täällä jo itseni kanssa. Viikonloppuna olis kiva testata, sais sit murjottaa kotona päivän jos näyttää negaa. Mutta kun sunnuntaina on vasta kp28... Jos vaan mitenkään maltan odottaa, niin siirrän testaamista viikolla. Siinähän niiden menkkojenkin pitäisi sitten alkaa, jos normaalisti tulevat. Jotenkin pelkään nyt ihan hirveesti tota testaamista, en halua nähdä sitä negatiivista tulosta...
Sipsu kp 21
Onpas tänne tullut paljon taas tekstiä :) Oltiin viikonloppu reissun päällä niin en ehtinyt lueskelemaan.
Nasulais: Isot pahoittelut sinne tädistä ja tsemppiä jatkoon! *hali* Ammattiryhmistä kun kyselit niin itse työskentelen tarhantätinä, riskinä varmaan eniten selkäjumit ja ongelmat.. Tietysti pitää myös varoa kasvavaa masua lasten kanssa touhutessa..
Marjana: Clearblue on tosiaan monien tulkintojen testi... Itse olen sillä saanut selkeän plussan, mutta kuullut paljon noista hailakoista viivoista... Apteekin omat selkeimpiä :)
Monilla tosi jännät paikat edessä, kovasti tsemppiä ootteluun! Itse olen pureskellut taas hermostuksissani kynnetkin pilalle. Olen kanssa päättänyt pitkittää testin tekoa, sillä negaa ei haluaisi nähdä...
Naukunen & Tinde: Pahoittelut täti-mokoman vierailusta... Nyt vaan intoa ja onnea uuteen kiertoon!
Vilmiina: Jännittävät paikat siellä :) pidän peukkuja!
Claudia: Kurjaa elää tuollaisessa epätietoisuudessa ihmeellisen vuodon kanssa.. Ei ole kyllä itsellä kokemusta vastaavasta joten en osaa sen enempää auttaa. Toivottavasti tilanne selkiää pian!
Lilly: Kiva, että täti vihdoin kurvasi paikalle, ei muuta kuin toimeen vaan kunhan saa kamppeensa täti pakattua! :)
Sipsu: Malttia sinnekin, ei oo helppoa tää piinailu!
ON: piinaa piinaa vaan. Viikonloppu meni hujauksessa. Huomenna aattelin lämpöjä mittailla, jos niistä mitään tolkkua sais. Pikkasen on alavatsaa nipannu sillon tällöin, mutta ei muuta oiretta havaittavissa.
terkuin Elmu kp 24
Marjana,ihana asenne teillä :)!Tuon saman yritän itsekin pitää ja olla positiivinen :) On sitä kuitenkin niin paljon kaikkea muutakin kivaa,vaikka joskus tuleekin hivenen lyöty olo kun "projekti" vaan kestää ja kestää...Nyt taas vinhasti yritystä ;)
En tiedä johtuiko greippimehusta vai mistä,mutta mun kierto ainakin piteni nelisen päivää.Ennen oli nakuttamalla 28,nyt jotain 30-34 välillä.En silti pois ole jättänyt ja nyt lasillinen punaviiniä lääkkeeksi.Miestä nauratti kun kerroin lääkitseväni itseäni.Kuulosti,että hän ottaa myös varuiski lääkkeeksi :D Ihana mies!
Tsemppiä kaikille piinailuun,toivottavasti meistä jollain tärppää :)!
On kyllä aika vahva tunne siitä, että täti tämä taitaa olla. Tosin, kuten jo aiemmin olen sanonut, niin ensimmäisen kerran kun raskauduin, niin tuli se täti silloinkin. Eli eiköhän tuo ensi viikko ratkaise paljon. Jos tämä nyt täti on, niin kierto on kyllä niin solmussa kuin olla ja voi. Tämän piti olla ensimmäinen normaali kierto, mutta meni sekin sitten mönkään. Eihän tässä olekkaan kuin kohta muutama kuukausi tapeltu tämän epäsäännöllisyyden kanssa. olisi kp1/28 siis nyt menossa,mene ja tiedä. Toivon kovasti, että olisi taas kyseessä ne valekuukautiset, kuten aiemminkin oli, vaikea sanoa, ja verrata aiempiin. Täti tuli sitten 1-2pv liian aikaisin :(
Olipas todella ihana reissu, muutama tunti sitten tultiin kotiin. Meillä on miehen kanssa harvoin kahden keskistä aikaa, joten tuli tarpeeseen. :)
ON; Ei sitten minkäänlaisia oviskipuja tässä kierrossa. :( Torstaina jomotteli jonkun verran, mutta ei todellakaan kipeesti. Ässäiltiin kyllä ja jokaisen kerran jälkeen pidin jalkoja n.kymmenen minuuttia ylhäällä. Kamala masis, kun en tuntenut oviskipuja, toivottavasti se ovis silti oli.
- Mami kp 22/31
Minulle siis voi muuttaa tuon hakusessa olevan kierron, kp 1/28, yk2, ja en tiedä onko merkitystä, mutta km se 1 kpl takana. Tämä tuleva viikko tosin sen vielä vahvistaa, mutta en uskalla nyt sen kummemmin liikkua pää pilvissä :)
En ole ehtinyt täällä nyt oikein käymään, töissä pitää kiirettä ja iltaisin ei riitä aikaa mihinkään muuhun.
En tiedä miten mahtaa tämän kierron kanssa mennä, tuskin tärppää.
Claudialle pitää kommentoida, että heti kun luin sen sun ekan kommentin pienestä vuodosta, että kuulosti aluksi kiinnittymisvuodolta. Mut sit kun kirjoitit, että vuoto oli yöllä voimakkaampaa ja jatkui edelleen,niin ite en uskoisi että kiinnittymisvuotoa. Se kiinnittymisvuoto on yleensä (Tosin poikkeuksia on) niukempaa kuin normaalit menkat. Menkkakivut on kyllä tosi samanlaiset kuin alkuraskauden kivut. Mutta musta vuoto ei ole yhtä runsasta. JOten siitä ainakin pitäisi sen erottaa. Jos taas vuoto on kovin runsasta verrattuna menkkoihin, niin kyseessä voi olla alkuraskauden keskenmeno. En halua olla masentava, mutta itse olisin samoilla linjoilla kanssasi. Toki kantsii tehdä raskaustesti. Olen itse saanut plussan aina heti kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, joten ainakin mulla se on näkynyt heti. Jotkut testit lupaa näyttää tuloksen jopa pari päivää ennen. Mainittakoon vielä, että itsellä siis yksi lapsi ja yksi keskenmeno takana, joten raskausoireet on myös tutut.
Auringonkukkanen: Minulla greippimehu ei ainakaan liiemmin ole kiertoa pidentänyt, kun sitä aiemmin käytin. Tässä kierrossa käytin myös greippimehua, mutta minulla oli myös Clomifen käytössä, ja kierrosta tuli lyhyempi kuin ikinä.
sipsu: Minä yritän sitä testailua venyttää mahdollisimman pitkälle, mutta viimeistään lauantaina testaan ihan siitä syystä, että jos se on nega, saisin ottaa lauantai-iltana miehen kanssa puheeksi sen mahdollisen inseminaation seuraavaan kiertoon. Sunnuntaina pitäisi menkkojen kuitenkin alkaa jo antaa merkkejä itsestään ja haluaisin, että meillä on asia keskusteltu ja suunniteltu jo ennen sitä.
Mutta voi kyllä olla, etten malta sinne lauantaihin asti odottaa testailua. =P Minulla on to ja pe vapaapäiviä, joten veikkaan ryntääväni jompana kumpana päivänä vessaan testipuikon kanssa.
Jos vaan maltat odotella, niin kannattaahan se odottaa pitempään. :)
Elmu: Viimeinen viikko on kyllä hermoja raastavin, kun ne testailut kuumottaa mielessä.
Mami: Toivotaan, että ovis oli joka tapauksessa. :)
ON: Pahin piinaviikko alkaisi... Sipsulle tuossa kirjoittelinkin testailujen ajankohdista. Eli lauantaina viimeistään, jos sinne asti hermot kestää. Silloin olisi Dpo 13, jolloin todennäköisesti pitäisi jo jotain näkyä, jos on näkyäkseen.
Taas pitäisi töihinkin raahautua. Tuntui viikonloppu niin kovin lyhyeltä, kun lauantainakin olin töissä. Mutta jospa sitä jotenkin taas potkaisee tämänkin viikon käyntiin. :)
Tsemppiä kaikille kanssasisarille! Kohtahan pitäisi ruveta rytinällä plussia satamaan, kun loppukierrossa on hirveästi immeisiä! :)
Marjana kp 22/28-30 dpo 8 yk 22
Jos tahot enempikin jutella ja vaihtaa ajatuksia, niin tavoitat miut spostissa nasulais(at)suomi24.fi
Ja toki muutkin saa lähestyä, jos kokee sen tarpeelliseksi =)
Marjana: Nimenomaan selexidiä :) Ja huomenna aamulla saankin sitten jo (vihdon) ottaa viimeiset tabletit. Mielestäni tunteesi ovat aivan normaalit. Itsekin aina välillä huomaan ajattelevani että voi harmi, jos nyt raskaudun, niin en pysty tehdä tuota ja tuota. Tällä hetkellä päällimmäisenä on maaliskuun Ylläksen matka. Jos tästä kierrosta raskaudun, en silloin enää voi hiihtää tai lasketella. Ja olet mielestäni ihan oikeassa, hyvähän se on että on sellaisiakin asioita elämässä, josta on vähän haikea luopua hetkeksi. Ehkäpä alatkin kohta oksentelemaan aina aamuisin :)
Emmastiina: Viikonloppu meni taas ihanan nopeasti (ihanan lähinnä sen takia että aika kuluisi ja tietäisi jo tämän kierron tulokset). Sinulla tuntuu kyllä enemmän tai vähemmän joka kierrossa olevan ihan kunnon oireita. Liekö niin että kiinnittymisyrityksiä. Toivottavasti, ja toivottavasti tästä kierrosta ei jäisi enää yritykseksi!
Lilly: Pahoittelut tädistä!
Claudia: Itsellä ihan sama tilanne, km:n jälkeen ei tunne enää kroppaansa. Yritä kuitenkin ottaa rennosti, vaikka ei varmasti helppoa olekkaan! Aika näyttää mistä on kyse.
Nasulais: Isot pahoittelut ja halaus!
Ems: Kolmas kerta toden sanoo! Koska testaat?
20vilmiina07: Ihanaa että miehesikin on niin täysillä mukana!
Sipsu: Ihana avautuminen!! Sama asia on varmasti kaikilla mielessä. Tsemppiä piinailuun!
Tinde: Pahoittelut tädin tulosta! Tsemppiä uuteen kiertoon!
Mami: Kivaa että teillä oli ihana matka ja ässäiltykin on!
ON: Viikonloppu meni nopeasti. Perjantaina tosiaan aloitin taas hormoonit ja huomaan kyllä ett ne aiheuttavat omia oireitaan... Ainakin olen kärttyisempi kun normaalisti, tai mieliala vaihtelee paljon. Vatsakin nippailee enemmän ja viikonlopun oli jotenkin ihan hirveä makeanhimo. No, toivottavasti tasaantuu nyt. Vielä pitäisi pari viikkoa jaksaa odottaa. Nyt kun kierto tuntuu oviksen mukaan olevan pidempi, niin tuntuu että tämä piinailuvaihe on todella pitkä, vaikka se ei tietenkään ole yhtään sen pidempi :)
Sain viikonlopun aikana kahdet raskausuutiset. Oikeasti, alkaa tuntumaan siltä että päähän potkittaisiin, kun viikon-parin sisään on kuullut 4 raskausuutiset. :( Ja hyviä uutisiahan ne on, ei niistä pitäisi tulla huono fiilis. Nyt niitä tuli vaan ihan liikaa liian lyhyeeseen aikaan. Tuntuu siltä että kaikki paitsi minä olen raskaana :D
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
Alexandra, kp24/28-32, yk6+km+yk5
Claudia: onpas epäselvä tilanne.
Särkylääkkeistä: Mä olen ottanut sen kannan etten menkkoja lääkitse ennen kuin ovat kunnolla paikalla tai sit nega testillä varmistettu, koska Burana yms. tulehduskipulääke voi vaikuttaa kiinnittymiseen huonontavasti.
On: nyt vihdoin ovis testi näyttää tasavahvaa viivaa, hieman tota joutui tiirailleen, mutta ovis plussaksi tulkitsen. Nyt sit pidetään peukkuja peittojen heiluttelulle.
T:Vacsu kp 23/28-36, yk 14
Päivitin tämän päivän listan. On niin kiva huomata, että niin moni on jo piinailuvaiheessa. Voi että kun saataisiin plussa-rynnistys :)
Claudia: Mulla on takana sekä yksi onnistunut raskaus että yksi keskenmeno. Esikoisesta mulla oli kiinnittymisvuotoa silloin kun menkkojen suurin piirtein piti alkaa. Tuli ihan vaan tippa pyyhkiessä ja se oli siinä. Tuolloin kyllä kuvittelin menkkojen alkavan, mutta toisin kävi. Vuoden takaisessa keskenmenossa ei ollut mitään kiinnittymisvuotoa ja menkat olivat yli viikon myöhässä kun vasta tajusin testiäkään tehdä, emme siis silloin varsinaisesti yrittäneet enkä yhtään laskenut kiertopäiviä. Runsaahko vuoto alkoi kaksi päivää positiivisen testituloksen jälkeen ja jatkui yli viikon tumman-kirkkaan-punaisena ja välillä rusehtavana. Viikon vuodon jälkeen varhaisultrassa näkyi silti viikkoja vastaava alkio sydämensykkeineen. Vuoto kuitenkin jatkui ja viikon päästä ultrasta sain keskenmenon. Silloin astuivat kuvaan supistuskivut ja poltot sekä vuoto muuttui venyvämmäksi.
ON:
Menkkakipuja :( Mä en oikeasti halua toivoa enkä uskoa. Pettymys tulee taas olemaan niin suuri.
Kiva kun moni muukin on piinailuvaiheessa! Jännäksi menee, toivottavasti plussia alkaa pian ilmaantua!
Alexandra: ajattelin testata lauantaina, sitten olisi kp 35, eli pisimmänkin kierron mukaan pitäisi menkkojen alkaa viimeistään silloin. Ellei nyt sitten ala jo ennen sitä.
Oireina edelleen vatsakipu oikealla puolella, rintojen kipeys ja nyt on myös valkovuotoa ruvennut tulemaan runsaammin.
Tsemppiä piinailuun!
Piti ihan erikseen tulla kirjoittamaan Alexandralle tsemppiä ja voimia niissä hormonihuuruissa! Voin kuvitella, ettei niiden käyttäminen ole mukavaa, mutta hyvän asian takia varmasti jaksaa.
Niinhän siinä kävi, että en minä ole osannut täältä pois pysyä.. Varmaankin siksi, koska olen tiennyt oviksen ajankohdan (suunnilleen) jo pitkään, niin ei sitä voinut ajattelematta (ja toimimatta) ;-) ohittaa.. Nolottaa myöntää, mutta täällä olen käynyt melkein joka päivä lukemassa.... Olen oikeasti ihan addiktoitunut tähän palstaan! :-o
Ihanan paljon on jo piinalijoita!! Toivotan sydämestäni jokaikiselle parhainta onnea ja paljon paljon plussia tähän ketjuun!! +++++++++
Paljon tsemppiä kaikille kuumeiljoille ja hormonien kanssa painiskeleville!
Oma napa on kummallisen outo. Ei oikeastaan mitään tuntemuksia!? Mulla yleensä nippailee jollain tapaa lähestulkoon kierron jokaisena päivänä, nyt ei oikein mitään? Johtuuko siitä, että en istu ja kuulostele kokoajan tuntemuksia? Mutta esim tissit (nännit), jotka ovat kipeytyneet oviksen jälkeen vaikka kuinka monena kuukautena, niin nyt ei mitään?? Lämpö on noussut, joten toivon sen takia, että olisin ovuloinut mutta ehkä tää oireettomuus johtuukin siitä, että en ovuloinut? :-/
Jokatapauksessa, routa porsaan kotiin ajoi tänne teidän kanssa jännittämään. Vaikka yritän kyllä saada muutakin ajateltavaa! Olen vähän alkanut miettiä muuttoa ja katsoa josko löytys uusi asunto (nykyisessä on ongelmia superärsyttävästä seinänaapurista paperinohkaisten seinien talossa makuuhuoneen kosteusongelmaan...) ja olen päättänyt teettää ainakin toisella kissallani pennut! Molemmat tytöt tulivat nyt niin sopivasti kiimaan, että voi olla että teetän molemmillakin, mutta nuoremman tytön vien varmasti tänään etelä-Hollantiin riiuureissulle. Että jos ei tule ihmislasta niin tulis ainakin kissanpentuja! :-D
Oikeasti tosi kiva olla takaisin täällä, vaikken niin kauaa poissa ollutkaan ;-) Laittaisitko Vilmis mut listalle please? :-)
t. Gabriela kp 19/27-31 dpo 4
Ensinnäkin pahoittelut niille joita täti kiusaa.. Ja kaikille joilla on piinaviikot meneillään kovasti tsemppiä, täällä ollaan kaikkien puolesta peukut ja varpaat pystysä että tulis paljon plussia =)
Sitte omaa napaa, valitusta, valitusta ja vielä kerran valitusta.. :D Täällä on varmaan vintti pimentynyt kokonaan, tuntuu että kaikki ärsyttää. Mieliala heittelee minkä kerkeää, huoh.. varmaan joku talvimasis iskeny päälle. Ja siihen päälle vielä iski kait joku vatsatautikin, yö kahdesta asti halaillut vessanpönttöä ihan urakalla :/ Jos jotain hyvää pitää etsiä viime päivistä niin peittoa sentään ollaan ehditty heiluttamaan urakalla, toivottavasti sama meno jatkuu vielä oviksen aikaankin ja kohtahan senkin pitäisi tapahtua :P
Toivottavasti tämä ois nyt se kierto mistä tärppäisi :P
Mun pitäis a. laittaa ruokaa ja b. pakata (muutetaan loppuviikosta), kun pikkumies on päikkäreillä, mutta taidan kuitenkin laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ja viettää hetken teidän seurassa. Ärsyttää, kun ikinä ei muka ole aikaa silleen kunnolla kommentoida. Nytkin juostaan siis kilpaa itkuhälyttimen kanssa...
Gabriela, oikea meininki! Täältä ei poistuta, kun odotuspuolelle :). Tervetuloa takaisin siis ja nyt peukutellaan sun ovikselle ja sen jälkimainingeille. Ootteko miettineet sitä tutkimuksiin hakeutumista vai vieläkö yritätte ihan luomusti ja luottavaisesti? Tsemppiä.
Ems, hyviä oireita sulla. Toivottavasti täti tajuaa pysytellä poissa ja saat lihavan plussan tästä kierrosta.
Vilmis, älä luovuta! Toivoa on niin kauan, kun menkat ei ole alkaneet. Vaikka kyllähän tuo tuttu tunne on: sitä alkaa jo valmistautua täti punaisen hyökkäykseen ja yrittää muka olla pettymättä... Toivon silti sulle ihmettä.
Vacsu, onnea oviksesta ja tervetuloa piinailemaan!!!
Alexandra, voi ei :(. Onhan se toisten raskautuminen iloinen asia eikä "meiltä pois", mutta niiden kuuleminen on varmasti aika rankkaa ja herättää sekä tunteita että ajatuksia. Voimia. Tsemppiä myös noiden hormonien kanssa. Mulla on ihan samanlaisia oireita luomusti: makeaa tekee mieli ihan yberpaljon ja maha nippailee :). Tsemppiä piinailuun ja toivottavasti hormonit tekee tehtävänsä, ovis oikeesti tapahtuu ja pikkuinen tarraa kiinni.
Marjana, sulla on kyllä tosi jännä viikko edessä. Voimia ja tsemppiä. Muuta ei oikein edes osaa sanoa. Niin vaan toivoisin, että vihdoinkin olisi teidän vuoro ja pääsisit mahan kasvatteluun ihan luomusti. Miten mies on suhtautunut tuohon inssiin menoon, jos sellainen edessä kaikesta huolimatta on?
Mami, tervetuloa takaisin. Hyvä, että reissu meni hyvin ja jospa se ovis olis tapahtunut ihan ilman kipuja tällä kertaa. Pääasia, että simot on laitettu liikenteeseen ja nyt sit vaan odotellaan ;).
Claudia, ompa kummmallinen tilanne. Mulla oli km ennen tuota pikku vesseliä ja sen jälkeen menijonkun aikaa niin, ettei oikein tiennyt mitä kehossa tapahtui. Se oli tosi turhauttavaa, mutta onneksi ei kuitenkaan toivotonta. Voimia.
Elmu, miltä lämmöt näyttää? Tsemppiä piinailuun.
Sipsu, täällä on ihan samat mietteet noiden testien suhteen. Toisaalta miettii, ettei haluaisi tehdä koko testiä ja toisaalta polttelee jo kovasti... Tsemppiä sinne.
Nelli, oispa hienoa, jos kierto eläis kerrankin samaan tahtiin miehen reissujen kanssa (meillä ei yleensä elä) :). Ei muuta, kun simppoja liikenteeseen ennen ja jälkeen reissun ja sit piinapenkkiin meidän muiden kanssa.
Emmastiina, 4 päivää enää, 4 päivää. Jaksaa, jaksaa!!!
lilly, miehet on kyllä niin kummallisia. Meilläkin piti miestä "vähän" maanitella vauvantekoon, mutta kun siihen sitten suostui, sanoi heti, että haluaa sitten vähintään kaksi. Ota tuosta nyt sitten selvää. Mutta joskus tuntuu, että miehille ajatus raskaaksitulosta on eika yksinkertainen ja jos ite ei joskus tajunnut mitä kaikkea on valmis asian eteen tekemään, miehet ei varmaan osaa sitäkään vertaa kuvitella mikä kaikki siihen raskautumiseen vaikuttaa. Pahoittelut viivan katoamisesta ja tsemppiä uuteen kiertoon.
Auringonkukka, mulla greippimehu pidensi kiertoa. Oisko ollu parilla päivällä tai jotain. Mutta niin moni sitä juo, että ainakin sillä uskotaan olevan positiivisia vaikutuksia :).
ClearBluen testeistä oli ollut puhetta. Mä olen saanut niihin juurikin noita ohuita, selkeitä vivoja vaikka en raskaana ole ollut. Muutama tunti testin tekemisen jälkeen voi olla myös ihan se normi, paksu viiva, mutta kuka niitä käskee tutkimaan testiajan jälkeen ;). Mutta siis mun mielestä niissä testeissä on tosi huono hinta-laatusuhde ja mä vannon monen muun tapaan Apteekin oman nimeen.
Sitä kuuluisaa omaa napaa: Oletetusta oviksesta viikko ja oireita on jälleen kerran vaikka torilla myydä. Alaselkä on ollut kipeä jo useamman päivän. Tosi ärsyttävä vaiva, kun ei oikein tiedä mikä siihen auttaisi ja mistä johtuu. Menkkanippailuja on myös ollut jo useamman päivän, vaikka menkkojen alkuun siis pitäisi olla vielä viikko. Tämän aamun ylläri oli pahoinvointiin herääminen. Ei tässä nyt mitään pönttöjä olla halailtu, mutta selkeästi pahoinvointia kuitenkin havaittavissa. Tuota kuvotusta mulla on ollut viime kiertojen loppupuolella muutenkin, mutta ei tolleen heti herättyä. Mua jotenkin nolottaa laittaa näitä oireita tänne, kun ne on samanlaiset joka kierrossa ja joka kierrossa oletan niiden tarkoittavan jotain :)... Mutta eipä niistä oikeasti voi päätellä yhtään mitään.
Iloista viikonalkua!!!
Niisku
Joo-o... Oli tullut pari tippaa jotain rusehtavaa tänään valkovuodon mukana. Huomasin kun kävin vessassa, pyyhkiessä ei tosin tullu enää mitään värillistä. On tuntunut pistelyä alavatsassa ainakin oikealla puolella. Ääää toivottavasti ei ainakaan mondeot olis alkamassa!
Nyt kävin vain näin hätsynpikaa töiden lomassa raportoimassa :)
Mikähän miun on, kun koko ajan vaan itkuttaa. Tää alkoi reilu viikko sitten ja jatkuu edelleen. En vaan pysty pidättämään itkua. Se voi tulla missä tilanteessa vain, koitappa siinä sitten olla töissä. =/
Ja tään piti olla hyvä viikko, mutta kakkanmarjat!
Angstaava Nasulais
Ei tää kierto taida ihan harakoille mennä miehen työreissun vuoksi, olen tehnyt tarkan suunnitelman (hehhee...), eli ti-iltana vielä ehditään hommailla ja seuraavan kerran pe-la-yönä (jos mies ei oo rättiväsynyt...). Eli siinähän on se kolme päivää välissä ja eiköhän ne siittiöt sen elele. Eli jos se ovulaatio sattuu olemaan esim. pe. niin siellä pitäis olla jotain odottelemassa. Hope so...Mutta voihan O olla vasta sunnuntainakin tai myöhemmin koska en silloin raskauskierrossa saanut ollenkaan ovisplussaa ja lopetin tikuttamisen muistaakseni kp 15 kun tikut loppui. Eli toivo elää...
Alkaa olla jännää odotusta muutamilla esim. Marjana.
Claudia: voihan se vuoto tosiaan olla mitä tahansa...onneksi selvinnee lähipäivinä ;)kiinnittymisvuotoa mulla oli muistaakseni esikoisesta, ihan tippa punaista joskus viikko ennen odotettuja menkkoja. Ihan alkuraskaudesta ei vuotoja ole ollut, mutta kovat menkkamaiset kivut kaikissa raskauksissa. Jotain punaista on aina tullut jossain vaiheessa raskautta eikä merkinnyt mitään negatiivista ennekuin tässä viimeisessä joka päättyikin keskenmenoon.
Nelli kp 9