Mun mies kertoi ihastuneensa toiseen naiseen...
tunnen tämän naisen, ja aika yllättys kyllä tuo heidän "flirttailunsa", ja ihastuminen. Että Huh!! Mies jo ehdotti eroa - meillä on kolme lasta.
Ei sit kuitenkaan (ainakaan vielä) päätettyta, mutta mitenkäs nyt tästä eteenpäin - miten voin häneen enää luottaa, kun kerran petti luottamuksen näin? Enkä edes huomannut mitään, vaikka ollan aika paljonkin välillä oltu tekemisissä......=(
Kommentit (80)
Isäksi sika. Mutta osaa olla myös hellä ja ihana, joskus. Hyvä, kannustakaa mua näkemään ja USKOMAAN tuo sikamaisuus. Ehkä jaksaisin sitten erota itse hänestä..
Ihastuminen pitkässä suhteessa on tosi tavallista, mutta kyllä siitä voi päästä yli. Vaatii vaan aikaa, että luottamus saadaan palautettua. Syy ei ole sen toisen naisen, vaan sun miehes. Hän on pettänyt luottamuksen, ei se toinen nainen.
Jopa ilmeisen tarkkaankin..........
Tää ketju on sen verran sekava, ettei pysy enää kärryillä. Vai mistä sä ap tunnet tän toisen naisen?
Oudointa on se, että en ole huomannut mitään heidän välillään. Nainen on ollut tosi mukava ja hyvin olemme tulleet toimeen hänen kanssaan-tähän asti. Nyt mun maailma romahti tyystin, kun huomasin miten pettureita ihmiset voivatkaan olla! Nyt en tosiaan tiedä, kuinka tästä edes voi selvitä! En haluaisi erota. Mutta kaikki tuntuu tyhjältä. ap
puhumaan kanssani aiheesta. Muuttaa heti puheenaihetta, kun kysyn, ja välttelee tätä aihetta. Sanoo, ettei halua erota, mutta myönsi kuitenkin, että on miettinyt asiaa viime aikoina, koska meidän välit ovat hiipuneet. Tästä toisesta ei kuulemma tarvitse olla huolissaan, koska se nyt ei ole mitään "sellaista". Rakastaa kuulemma mua, ja ymmärtää mulle syntyneen luottamuspulan. Ja siinä kaikki. Näiden jälkeen meni sohvalle katsomaan elokuvaa, ja siellä on. Eli mitään tietoa tilanteesta ja hänen ajatuksistaan en saanut. No joo, haluaa kuulemma parantaa meidän suhteemme kuntoon, mutta ei sitten hajuakaan, että miten...ap
Tapahtuu maailmassa paljon rankempiakin asioita; puoliso voi sairastua,jopa kuolla, lapset sairastuvat, miehet pettävät salaa vuosikausia, jne jne.
Yksi ihastuminen on aika pientä, ELLEI hän ole jo pettanyt? Kai olet kysynyt asiasta mitä kaikkea on ehtinyt tapahtua? Ehkä miehesi pelkää että pettää kohta sinua, ja ratkaisee tilanteen näin. Nyt hän jättää sen tavallaan sinun kontollesi, haluatko erota vai et - aika epäreilua..
Mitä SINÄ haluat? Rakastatko miestäsi? Jos et enää kunnioita/rakasta häntä, nyt olisi hyvä hetki päästä hänestä eroon? Eroaminen on aina hankalaa, mutta ei kannata kituuttaa eteenpäin vain siitä syystä ettei haluaisi erota,vaikka ei olekaan onnellinen...
Aikalisääkään ei kannata ottaa, koska jos heität miehen pihalle,hänhän juoksee naisensa luo. Päätä pian mitä haluat tehdä!
halusikin,ettei heidän välillään tapahdu enempää, ja kertoi mulle. Ei ole (vielä ainakaan) pettänyt. Mutta siihenhän se johtaa, jos jatkuu. Kipeä totuus on kyllä se, että rakkaus ja kunnioitus on ajan myötä hävinnyt tipotiehensä. Miten kunnioittaa ihmistä, joka kertoo esim. ettei pidä minusta, koska olen lihonut? Tai ettei halua mua, koska muistutan liikaa äitiäni...Mistä saan voimaa alkaa rakentamaan uutta elämää keskelle peltoa?? Entäs jaksaminen lasten kanssa? Jouduttais muuttamaan, varmaan jopa paikkakuntaa..ja työpaikkaa ja kaikki menis ihan uusiks. Ja silloin minä olisin eropäätöksen tekijä, syyllinen myös lasten silmissä..ap
Tosin eka kerta ku tavattiin,en tienny miehen olevan varattu...
Nyt yritän toppuutella häntä,mutta hän vaan ei kuulema voi tunteilleen mitään.
itse en ole häneen rakastunut ja yritän kehottaa häntä pitämään nykyisen naisensa.
Aamulla tää mies jo aikaisin facebookissa kirjoitteli ja kyselin sitten miten hänen naisensa,niin kuulema nainen nukkuu mutta hänellä pyörii vaan päässä minä...
Ja emme ole teinejä,olen yli 30v ja hän viisikymppinen...
Kinkkinen tilanne.Ystävänä voisin pitää hänet,mutta hän sanoo että ei se varmaan pysy ystävyytenä tää homma...
Asumme tosi lähekkäin...ja hänen naisystävä asuu toisella paikkakunnalla.Käy täälläpäin lomilla,kuten nyt jouluna ja joskus viikonloppuisin.
En usko, että teidän suhteenne välttämättä olisi kovin kestävää laatua. Hajoittaisitte ihan turhaan toisen perheen/ -eet. Tunteet laimenee, jos niille ei anna happea. Et voi olla ystävä, tiedät varmasti sen. En mäkään luota, etteikö mieheni olisi yhteydessä tuohon naiseen. Mies on paljon töissä, käy kotona vain nukkumassa, toistaiseksi. Itse olen tällainen hupsu perheihminen, ja siinä jo meillä menee pahasti ristiin..ap
Jos ymmärsin oikein, hän on kertonut sulle ihastuksestaan, jotta pääsisi siitä eroon ja ihastus ei johtaisi pidemmälle. Harva mies pystyisi toimimaan noin suoraselkäisesti.
-kertoo kännissä omalle lapselleen, että aikoo erota lapsen äidistä, täysin yllätyksenä sekä lapselle että äidille
-sanoo rakkaimmalleen, ettei pidä tästä lihomisen vuoksi
-ei halua omaa rakastaan, koska näkee tämän muistuttavan omaa äitiään
Todennäköisesti kuitenkin valehtelee myös ton uuden suhteen laadusta, ovat paljon pidemmällä...
Ap, kunnioita itseäsi, älä anna kohdella itseäsi miten tahansa. En sano, että heti pitäisi erota, mutta nyt kannattaa ottaa aikalisä, vaikka väliaikaisesti muuttaa erilleen ja rauhassa miettiä miten edetä. Jos mies ton jälkeen haluaa sun kanssa jatkaa, niin hänen pitäisi todella osoittaa olevansa luottamuksesi arvoinen. Ja olla sellainen mies, jonka kanssa sinä haluat jatkaa. Itse en ainakaan haluaisi olla miehen kanssa, joka arvostelee ulkonäköäni tai töksäyttää ettei halua minua... Puhumattakaan että puhuisi haluavansa erota toisen naisen vuoksi.
Minkä ikäiset lapset teillä? Jos muutatte erilleen niin miehen pitäisi kyllä huolehtia lapsista puolet ajasta, ettei kaikki arki jää sun vastuulle - kuten ilmeisesti teidän "liitossanne" nyt on?
Ja miksi olisit syyllinen lasten silmissä, jos eroatte? Mieshän itse jo aloitti erosta puhumisen lapsille. Voi olla, että ero on vaikea, mutta on lapsille vaikea elää perheessä, jossa ilmapiiri on noin huono. Sulle ero voisi olla hyväksikin.
no pyydä se nainen teille kylään ja jutelkaa ihan kolmistaan mitä asialle teette. Eipä taida kannattaa ihan vähästä erota ja perhettä rikkoa jos kome lasta.
lapsellista aina vetää se toinen nainen mukaaan "keskusteluihin" . todella lapsellista.
laita avioero salaa vireille, mutta sillä aikaa:
harrasta seksiä miehen kanssa. ole oikein kiihkeä ja innokas. jos mies pitää jostian tietystä asiasta, harrasta sitä. tai jos mies on aina halunnut kokeilla jotain niin nyt kokeilkaa.
se "ihastuminen" voi olla jotain sellaista pelkästään että tuo heitukka ottaa suihin ja sinä et.
kun miehesi ihastuu uuteen kiihkeään sinuun, anna kenkää :D
juttu. Minä olin ihastunut toiseen mieheen ja kerroin sen miehelleni. Olin tosi ihastunut, mutta välillämme ei ollut muuta. Mies kielsi kertomani ja kolmen viikon kuluttua muutti kotoa pois. Tällä hetkellä asumusero, eron eka vaihe menossa. Lapset asuvat mun kanssa ja tapaavat isäänsä joka toinen vl. Mies on katkera, sen mielialat heittelevät. Se haukkuu mua ihmisille, valehtelee.. Mulle esittää, että hänellä menee niin hyvin, on sitä tätä ja tota.. Olen miettinyt, että kannattiko kertoa. Ja olen tullut siihen tulokseen, että kannatti. En rakastanut enää miestäni ja ero oli oikea päätös.
Jos ymmärsin oikein, hän on kertonut sulle ihastuksestaan, jotta pääsisi siitä eroon ja ihastus ei johtaisi pidemmälle. Harva mies pystyisi toimimaan noin suoraselkäisesti.
Se, mitä kännissä puhutaan, pitää kyllä hieman suodattaa.
Olen itsekin kertonut vaimolleni salasuhteestani ja että olisin valmis aloittamaan uuden elämän toisen naisen kanssa. Täällä palstalla tällaisesta mainitsin ja palstamammat pitivät järjettömänä ja toivottivat nopeaa eroa.
Tuollainen ilmoitus toivottavasti herättää AP:n niin ettei pidä miestään itsestäänselvyytenä. Näin kävi meillä ja suhde vaimooni on muuttunut oleellisesti parempaan suuntaan. Nyt on jo vaimon kanssa pusuja ja haleja. Jopa seksiäkin. En ajattele toista naista enää koko ajan. Puhumistakin on taas alkanut olla!
Ap: Hoitamalla syntyneen kriisin hyvin, saat miehesi henkisesti itsellesi takaisin ja se toinen nainen menettää asemansa.
kun vaan olisi totta.
Kuinka monta sataa viestiä tässä pitäisi vielä arvuutella, että jättääkö mies vai ei ennen kuin kaikki tajuavat, että porvoosta kajahtaa.
Helpommin sanottu kuin tehty, mutta jäitä hattuun nyt sulle. Seuraa elämääsi vähän kuin ulkopuolisena nyt muutama kuukausi, niin sinulle selviää kyllä, että mitä mies haluaa.
Jos ruikutat miehen jäämään, niin mietit koko loppuelämäsi, että halusiko hän itse jäädä. Jos taas heität miehen samantein pihalle, niin mietit koko loppuelämän, että rikoitko lasten perheen turhaan. Mies on tuon sopan keittänyt, niin antaa sen tehdä sit ratkaisutkin. Älä suostu sinä tekemään ratkaisuja (ainakaan ennen kesää). Tietty jos mies kehittelee tuosta suhteen, niin sitten mies on jo valintansa tehnyt ja jos meinaa kahta naista pitää, niin sit tietty pitää hälle tehdä asiat selviksi, että se oli valinta.
Ihastuminen on niin tavallista pitkässä parisuhteessa, että tuskin yksikään avioliitto kestäisi, jos kaikki eroaisivat pienestä ihastuksesta. Suurin osa ihastuksista ei tule koskaan puolison tietoon. Ihastuksia tulee ja menee, mutta hyvä parisuhde kestää sen. Ihastushan on vain merkki siitä, että omaankin parisuhteeseen pitää panostaa.
Ovat jo PAAAAAALJON pitemmällä jutussaan. Ei ole enää ihastusta. On käyty treffeillä ja ehkä paneskeltukin. Kun mies kertoo ihastuneensa toiseen ja miettivänsä eroa, on hän jo päätöksen tehnyt ja on vain ajan kysymys milloin todellinen ero tulee.