Mun mies kertoi ihastuneensa toiseen naiseen...
tunnen tämän naisen, ja aika yllättys kyllä tuo heidän "flirttailunsa", ja ihastuminen. Että Huh!! Mies jo ehdotti eroa - meillä on kolme lasta.
Ei sit kuitenkaan (ainakaan vielä) päätettyta, mutta mitenkäs nyt tästä eteenpäin - miten voin häneen enää luottaa, kun kerran petti luottamuksen näin? Enkä edes huomannut mitään, vaikka ollan aika paljonkin välillä oltu tekemisissä......=(
Kommentit (80)
Toistamiseen tarjoa sinulle näitä Väestöliiton sivuja:
http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhteen_k…
Esimerkiksi Uskottomuus ja sielä sinulle uskoton ja puoliso uskoton. Vaikka teillä ei vielä uskottomuudesta ollut kyse, niin auttaa ymmärtämään omia ja toisen ajatuksia. Ei me ihmiset niiiin erilaisia olla.
Sitten voi olla ihan mielenkiintoista lukea Kulissiliitto ja Kun rakkaus loppuu. Te ette missään tapauksessa ole niin pitkällä, mutta ehkä se herättelisi sinut huomaamaan, että teillä on vielä kaikki mahdollisuudet suhteessanne jos haluatte.
Uskon, että miehesi avoimuudesta ja rehellisyydestä on teille etua. Kunhan käytte tämän kriisin läpi, niin teidän suhteenne on vahvempi. Minusta tuo kuulostaa hyvältä, että miehesi on uskaltanut ihastuksestaan kertoa ja luottaa siihen, että kaikki kääntyy hyvin vielä joskus.
Joudut kasvamaan vauhdilla isoksi tytöksi! Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tuota saatikka pikkulasten äidin!
Kyllä läheisetkin voi tehä mitä tahansa toiselle kun oma halu vetää ja se menee kaiken muun edelle.
Ehdottaisin, että pidä mieli vahvana ja ole hyvä äiti kaikesta huolimatta. JÄLKEENPÄIN voit olla tyytyväinen itseesi tapahtui mitä tahansa.
olen varmaan ainoa sitten joka ajattelee että on se kummallista kun ihmiset menevät yhteen niin ne alkavat omistaa toisen niin että on lupa päättää siitäkin mitä toinen tuntee
jos ystävä olisi kyseessä niin sille toivoisi kaikkea hyvää ja että tämä olisi onnellinen mutta kun kyseessä on oma puoliso niin tämä muuttuu omaisuudeksi ja saa olla onnellinen vain omistajansa kanssa
seksi on pirun intiimi asia mutta vaikea on ymmärtää miten toisen kanssa harrastetusta seksistä voisi loukkaantua jos siitä ei tiedä
siksi ihmiset eroaa ja tuntee kiusausta toisiin ihmisiin kun ne sidotaan kiinni elinikäiseen liittoon jossa ollaan vaikka ei oltaisi onnellisia koska pakko on, riippumatta siitä kuinka onnellisia voitaisiin olla yhdessä jos olisi todellinen vapaus olla, ihastua toisiin ihmisiin koska niin käy ja ehkä jopa kokea heidän kanssaan sitä mitä ihastuksesta syntyy - mikä on mahdotonta suurelle osalle koska oma mustasukkaisuus ja omistamisen halu estää sen
ei ole kyse siitä että toinen ihminen pettäisi meidät vaan siitä ettemme kestä sitä ettemme voi kontrolloida toista ihmistä
lupaus ikuisesta yhdessä olemisesta on illuusio, muutumme joka hetki ja todellista rakkautta on antaa toiselle vapaus olla ja kasvaa sellaiseksi kuin kasvaa
mutta me haluamme kuvitella että elämä on jotenkin hallittavissa
että kun meidät on "petetty" emme voi koskaan enää luottaa
luottaa mihin? ei kukaan voi luvata meille lopulta mitään koska ei voi tietää asioita etukäteen
saati elämä
joka ei ole meille mitään velkaa
pyrkikää siihen että olette itse onnellisia niin toivotte sitä myös muille
että minäpä sitten tästä keräänkin kimpsuni ja kampsuni ja jätän lapset sinulle. Voit harjoitella yksihuoltajuutta parin viikon koejakson. Palataan sitten asiaan.
Miten asia tuli alunperin selville?
Ja se on väsyttävää. Nyt mies välttelee puhumista. On vain, tiedä sitten mitä miettii. Mut mikään EI ole ennallaan enää. ap
Ei kuulemma tarvii edes valita kumman kaa, eli kai mä sit vein voiton tässä erässä, kun tuolla kerta pötkötää. Mutta viime yönä haukkui mut ihan pystyyn, kännissä oli. Ei varmaan muista edes kaikkea, mitä suustaan päästeli - todellisia ilkeyksiä kuitenkin, ja niitä on toosivaikea unohtaa :(. ap
että tykkää kyllä musta, MUTTA myös yhdestä toisesta! Sitten ongin häneltä nimen selville. Kertoi olevansa ihastunut, ja että me erotaan.
Toisaalta jännitän jatkoakin. Ihan järjetöntä! ap
Toisaalta jännitän jatkoakin. Ihan järjetöntä! ap
Selvinpäin kuitenkin. Pelottaa tuleva, mieheni ei ole millään tavalla osoittanut ylimääräistä huomiota minuun tai mitään. Vaikka yö oli aivan kamala, ja päivä juurikin sekava. Ollaan päivällä vatvottu tilannetta monta tuntia. ap
liiton jatkumisessa pelkään sitä päivää, jolloin hän taas haluaa eron. Eli luulen, että se jokatapauksessa se on tulossa jossain vaiheessa, koska nytkään mikään ei muuttunut näinkin rajujen tunteidin jälkeen..
ja flirttailut toisen naisen kanssa. Sitten hänellä olikin jo suhde ja halusi erota. Sitten ei halunnutkaan erota. Sitten kirjoitat, että teillä olikin riita ja tämän yhteydessä kertoi naisesta. Sitten kirjoitat, että nainenkin kertoi sinulle, että on ihastunut mieheesi.
Kohta sinulta kysytään, että mitä tämä nainen teki teillä, kun riitelitte ja sitten sinä vastaat. Sitten kerrotkin, että kaikki tämä olikin unta.
siinähän tämän vaikeus juuri onkin, ettei tässä ole päätä eikä häntää koko jutussa! Yritän sitä itsekin tässä ymmärtää, että mitä nyt oikein taphtuu/ on tapahtunut. Ei ole logiikkaa, valitettavasti. Ja siksi varmaan ahdistaakin älyttömästi, kun seuraavaa vaihetta ei voi mitenkään ennustaa. Mieheen en kuitenkaan luota. En voi edes uskoa, kuinka hän jatkaa eloamme tuosta noin vain kaiken tapahtuneen jälkeen. Nainen kävi työpaikallamme. Kyseessä on työpaikkaromanssi. ap
Valoa on, kirjoitukset avaavat silmiäni näkemään vyyhtiä vähän kauempaa...vaikka tuo harjoitus-pariviikkoinenkin kyllä kuulostaa aika nasevalta, tekis melkein mieli kokeilla, mut en halua lapsia jättää kuitenkaan. Kiitos, kiitos! Ja tuo omistaminenkin liipaisee varmaan läheltä, koska mulla on paljon rauhallisempi olo nyt muutenkin, kun mies on kotona.. ap
Onko miehesi päättänyt erota ja kerto osyyksi ihastuksen toiseen? Vai onko miehesi vain ihastunut toiseen? Vai onko miehesi ihastunut ja pettänyt toisen kanssa?
Ihastus ei aiheuta toimenpiteitä, on normaalia, menee ohi. Ihastus pettämisen kanssa vaatii perusteellsita keskustelua, pohdiskelua ja inventaariota, eli pitkän puinnin. Eropäätös ihastuksen takia nyt on jo sitten aika valmista settiä. Siinä ei sitten auta kuin jakaa kupit kun yksin on paha jatkaa yhdessä.
Ja sai aikaan hysteerisen itkukohtauksen. Myös hän itse vollotti teatraalisenkin voimallisesti. Myös aamulla/ päivällä oli samaa mieltä ja oli pahoillaan aiheuttamstaan pahasta olosta.
Juteltuamme halusi kuitenkin vielä jatkaa, kuten ennenkin, jos vain voisin antaa anteeksi, sen mielipahan ja ihastumisen.
Kertoi ihastumisestaan mulle siksi, että saisi sen siten loppumaan..kuulemma. Eli varmasti tuo viimeinen vaihtoehto. Mutta puhuin perheemme puolesta. Teinkö siinä sitten väärin, että tavallaan ylipuhuin hänet jäämään..? ap
Jäin miettimään, että isänä pienempi mentys kuin miehenä...
MIKSI se kertoi kännissä lapselle vanhempien erosta asian ollessa puhumatta teidänkin väliltänne. Ei kovin aikuista ja vastuullista.. Oliko mieheltä yllättävää vai odotettavaa käytöstä???
Alitti kyllä kaikki isyys-rimat
Paitsi että minä kerroin miehelle eilen, että minulla on tunteita toista ihmistä kohtaan.
Suhteemme on ollut 3 vuotta kriisissä ja olen yrittänyt useaan otteeseen saada tähän erkaantumiseen muutosta. Mutta kun siihen tarvitaan kaksi. Vielä ihastuttuani halusin antaa avioliitolleni mahdollisuuden, mutta en vain näköjään itse enää kykene tekemään töitä yhteiselon eteen. Kerroin sit tunteistani ja ajatuksistani.
Ymmärrän, että toinen on nyt suunniltaan, mutta toivon että kohta rauhoittuu ja voimme puhua asiasta. Luepa vaikka täältä artikkeleja: http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhteen_k…