Voiko kampaajalle vaan mennä ja antaa vapaat kädet?
Kommentit (5)
kampaajan suunnitteleman mallinmuutosleikkauksen. Ja kerro jos haluat myös värjäyttää. Tarvitsee vähän pidemmän kampaamoajan tuo uusi luukki. Osaavat sitten varata aikaa tarpeeksi.
Itse olen antanut luottokampaajalleni useinkin "vapaat kädet" ja aina olen ollut tyytyväinen. Mutta on eri asia mennä uudelle ja vieraalle kampaajalle. Ainakin haluaisin, että joku, jonka makuun luotan, on suositellut kyseistä kampaajaa.
Siellä on noudatettava alkoholilainsäädäntöä.
Kerran yritin baarissa mutta eipä onnistunut.
niin saat jonkun kivan juoman. Teimme niin ystäväni kanssa ja baarimikko oli lähinnä nolona ja intti että pitää ainakin tietää mihin pohjaan aletaan rakentaa. Ajattelin vaan että käyköhän kampaajallakin noin.ap
No en tiedä toimiiko tytöillä mutta ainakin mulla on aina ollut uus tukka kun oon sanonut parturille että "tee musta komea". Jotkut on ihmetelly että millanen sen sitte muka pitäis olla mut on nekin osannu aloittaa ittekseen kun oon vastannut että "no sä olet meistä se hiusalan ammattilainen, ole hyvä vaan".
En tiedä että jos miesparturille antaa vapaat kädet, että mistä ne sitten löytää, eh eh eh... eh.. okei .. :(
oon tehnyt muodonmuutoksen jo 2 kertaa. Sanoin vaan, että tee mulle muodonmuutos ja sulla on vapaat kädet. Kyllä niillä on silmää laittaa, en ole pettynyt kummallakaan kerralla.