Mä hämmästelen nyt näiden myrskyjen vuoksi sitä,
että ihmiset valittaa miten heillä on mennyt jääkaappien sisältö pilalle, mm. kaikki hyvät jouluruoat???
Tero
Kommentit (32)
Minä keitin hilloja ja mehuja mutta ei niistä ole samaa iloa kuin kuin marjoista olisi ollut.
Ja mihin laittaa kaikki pakastelihat ja -kalat?
sen jälkeen pakastaa uudelleen.
Kun ne sähköt nyt edelleen on poikki!
Minä keitin hilloja ja mehuja mutta ei niistä ole samaa iloa kuin kuin marjoista olisi ollut.
Ja mihin laittaa kaikki pakastelihat ja -kalat?
sen jälkeen pakastaa uudelleen.
Maksoihan tuo sen verran, että halvemmaksi ois tullut heittää ruuat koirille. Mutta hyvä kun tuli haettua kun torpassa ei muuta lämmitystä kun sähkö... Ja onpahan valmiina seuraavaa myrskyä varten :)
Mikä ihmeen salaisuus se nyt on?
Maksoihan tuo sen verran, että halvemmaksi ois tullut heittää ruuat koirille. Mutta hyvä kun tuli haettua kun torpassa ei muuta lämmitystä kun sähkö... Ja onpahan valmiina seuraavaa myrskyä varten :)
Mikä ihmeen salaisuus se nyt on?
k-raudasta varmaan reilulla kolmella sadalla ja siitä haitari sitten venyykin pitkälti päälle parin-kolmen tonnin, tehosta ja fiksuudesta riippuen.
Tonnilla-parilla saa varmaan jo ihan riittävän varavoimakoneen.
Tero
saa käyttää. Itse ainakin kävin heti ostamassa agregaatin. Mitään ei ehtinyt pilaantumaan ja sähköä riitti lämmitykselle ja jopa telkkarille...
löytyy kaupoista vaan rajallisia määriä.
saa käyttää. Itse ainakin kävin heti ostamassa agregaatin. Mitään ei ehtinyt pilaantumaan ja sähköä riitti lämmitykselle ja jopa telkkarille...
löytyy kaupoista vaan rajallisia määriä.
olivat loppuneet kauppojen auettua seitsemältä, kahdeksaan mennessä. Onneksi sitten kyläpahasesta löytyi 75 euron vrk hintaan vuokralle.
vaikea roikottaa ikkunasta ulos, että säilyisivät. Osan tietysti saa pelastettua.
olla taas ensi viikolla. Tai sitten ei... Osa pakasteista viety mummolaan jossa myös lapset evakossa. Suurin osa lopuista menee pilalle koska sähköä ei ole valmistukseen.
kun seuraavan kerran kritisoitte jonkun hurrikaanin uhreja.
Meilla ainakin saisi lamminta ruokaa kun on kaasuhella.
Muistakaa nyt sitten tama "myrsky" kun
tämän myrskyn myös ensi yönä, kun myrskytuulet iskevät eteläiseen Suomeen.