"Retro"-mammat: Värikästä vauvanvaatetta, "uusretroa", raitaa ja norsuja, Tutta yms -50% alessa!
"Retro"-mammoille ja muillekin jotka tykkäävät pukea lapsensa värikkääisiin vaatteisiin (jos ne iänikuiset valkoinen, baby pink ja baby blue ei vaan säväytä), ostosvinkki teille kaikille:
Tokmanni ketjulla, (mm Tarjoustalo, Vapaa valinta jne) oli puoleen hintaan, eli -50% alessa isot läjät mm Tutta ja muidenkin valmistajien värikkäitä vauvanvaatteita, bodyjä, potkuhousuja ja unihaalareita. Oli ainakin värikkäitä raitoja, kuvioita, eläinprinttejä (värikkäitä norsuja, pöllöjä, apinoita, krokotiilejä yms), oranssia, ruskeaa, keltaista, vihreää, turkoosia jne. Iso valikoima! :) Itse löysin ale-rekiltä 3 eurolla kivan värisen Tutta bodyn.
Huuto.netissä ainakin myydään paljon noita käytettyjä vauvanvaatteita, esim Lindex, H&M, KappAhl aika törkeään hintaan, ottaen huomioon että kyseessä kuitenkin käytetyt vaatteet. Jos hinta on korkea vaan siksi että on joku kivanvärinen "uusretro" printti ja maininta vielä että vaattessa pesunukkaa, tahroja, kulumaa jne. Aika suolaisia hintoja! Mielestäni kierrätyksen ja ekoilun idea on kuitenkin se että tavara kiertää eikä rahasteta liian kalliiksi hinnotelluilla käytetyillä vaatteilla. Itse en käytetystä vauvan bodysta maksaisi 4-5 euroa, jos uudenkin hinta on noin 5-10 euroa.
Kommentit (3)
Siellä oli isot laumat mammoja tonkimassa niitä ale-rekkejä.
Oli siellä tosiaan muutakin kun noita retro-printtejä. Itse kiinnitin vaan niihin huomiota kun oli samanlaista tavaraa kun mitä huuto.netissäkin kalliilla kaupitellaan, mutta tosiaan halvemmalla nuo uudet kuin huutiksen käytetyt!
Lekmer nettikaupassa myös alessa noita värikkäitä vaatteita, merkkejäkin esim Småfolk ja Ej Sikke Lej puoleen hintaan ja miinus 30.
En nyt ole niin suuri retron ystävä, mutta tarvittais pari unihaalaria lisää ja Tutalla on reilut koot.