Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en käsitä miten joku kehtaa tulla kylään vielä klo 21.00!!!!!!! ov

Vierailija
28.12.2011 |

tässä taannoin yks kaveri soitti puol 7 illalla ja kysyi että voiko tulla käymään, sanoin että joo voi, mutta en tajunnut sanoa että mahd pian tietty, tuli sitten klo 21 ja lähti klo 23 ja tällä vielä lapsia niin kun meilläkin, onneks lapsilla loma mut mulla ei ja tykkääisin illalla rauhassa hoitaa kaikki iltatoimet ja ajoissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan hoitaa pakolliset toimet vaikka ois yllätysvieraita paikalla ja keskittyä seurusteluun niiden lomassa. Jokainen yllärivieras tai noin lyhyellä varoitusajalla tuleva ymmärtää kyllä ettei talo pysähdy hänen takiaan.

Meillä lapsi menee ysin maissa nukkumaan. Saa valvoa pidempään jos joku poikkeustilanne, esim harvinainen kummivierailu tms eikä aamulla mitään tavallista arkea kummempaa, menee sitte seuraavana iltana aiemmin unille,

En ite kuitenkaan mene ennen keskiyötä unille ellen oo kovassa kuumeessa tms ja silloin osaan kyllä sanoa vieraille ei. Nykyihmisillä on monella jotenkin lähes sairaalloinen tarve ripustautua aikatauluihin tai iskee kamala ahdistus. Perusrutiinit ja -rytmi päivässä meilläkin, muttei se ole minuuttisidonnainen eikä kukaan ahdistu jos siitä joustetaan. Lapsikin totutettu pienestä pitäen että muutoksia toisinaan tulee eikä niistä sen kummempaa numeroa tehdä.

Vierailija
2/3 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lappaa teinien kavereita tuohon aikaan. Heitän ulos kun menen nukkumaan itse tai saavat olla hiljaa teinien huoneissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi uudenvuoden aattona ja jussina.

Mies lähtee töihin kolmen neljän välillä, yksi lapsista opiskelemaan kuuen jälkeen ja minä nousen vaihtelevasti viien ja seittemän aikoihin.

Eli illalla meitä jo nukuttaa tuohon aikaan.

Pienet taaperot menee nukkuu jo kasilta.

Ei edes viikonloppuna viiti muuttaa rytmiä, aina ollaan miehen kanssa untenmailla jo ennen kymmenen uutisia. Teinit valvovat minkä jaksavat ;-D