Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikavauva syntyi rv 41+2. painoi 3720g. Onko iso?

Vierailija
28.12.2011 |

Liian iso siis. Äitinsä ylipainoinen, niin onko sokerivauva?



Itsellä ei lapsia ja huolestuneena tätinä kyselen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttö synty rv 40+6 ja paino 4066g ja kätilökin oli yllättyny, ku vauva ei tosiaankaan näyttäny nelikiloiselta. :) Mutta olihan se iso, ku vertas kilon pienempään :) Ja sitte kuitenkin niin pieni, ku toi kotiin. :) Eikä kukaan sairaalassa mitenkään taivastellu vauvan kokoa. Siis henkilökunnasta, eikä mulle puhuttu mitään sokerivauvasta, vaikka mulla olikin sokerirasituksessa yks arvo koholla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi