Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mamma luulee olevansa kauhean omaperäinen ja luova sisustaja,

Vierailija
28.12.2011 |

koska hänen kotinsa koostuu yhteen sopimattomista sukulaisilta saaduilta huonekaluista, poistomyyntikamoista ja jysk-henkisestä "lämpimästä ja kodikkaasta" värityksestä.

Hei, sen harmonisen valkovoittoisen sisustuksen vaihtoehto ei ole kirjava roinakasa, jos niin luulit. Kyse on varattomuudesta ja huonosta mausta, ei sen mistään sen hienommasta. Väreillä voi sisustaa tyylikkäästi, mutta sen tekee yleensä joku muu, jossain.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen teoriansa koskee myös häntä itseään. Joku muu, jossain, sisustaa tyylikkäästi av-ap:n vain kuvitellessa olevansa persoonallinen ja taitava sisustaja.

Vierailija
22/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on valkoinen, steriili, persoonaton, matchy matchy ja kaikki on Ikeasta. Tykkään, ja vieraita käy vähän. Emme tarvitse edustuskotia vaan käyttökodin. Näin otaksun, että Jyskissä tai Sotkassa asioivat tuttummekin tekevät, kukaan ei ainakaan pidä sisustusblogia tai tyrkytä kämppäänsä lehtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen teoriansa koskee myös häntä itseään. Joku muu, jossain, sisustaa tyylikkäästi av-ap:n vain kuvitellessa olevansa persoonallinen ja taitava sisustaja.

kuinka persoonallista on sisustaa valkoisella ja pitsillä? Ja ne mukavanhat huonekalut,ne vasta tuokin sitä erikoisuutta ja rouheutta:D

Vierailija
24/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moiseen. On meillä huonekalut, matot lattialla ja verhot ikkunoissa ja vähän mietitään toki, miltä kokonaisuus näyttää. Mulla on kuitenkin muuta mietittävää kuin mitä joku tykkää mun kodista.

Varattomuudesta ei sinänsä ole kyse, mä vaan laitan rahat mieluummin johonkin muuhun. Maku voi olla huono joo, mutta en jaksa siitäkään välittää.

Vierailija
25/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotini on aistikas värikylläisessä iloisuudessaan. Kuoseja on kymmeniä ja sävyjä satoja, minulla on pettämätön värisilmä ha harmoniantaju. Ja kyllä, sisustus on intohimoni, voin asetella tyynyjä eri ryhmiin vaikka tuntikausia. Huomio vielä; valkoinenkaan koti ei ole vain "valkoinen", sillä satoja sävyjä on valkoisessakin - ehkä teidän harjaantumattomat silmänne eivät vain pysty niitä havaitsemaan.

Vierailija
26/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis sisustus ei vaadi isoa rahatukkua,vaan aikaa ja kiinnostusta! Kaikkia ei kiinnosta sisustaminen,riittää kun on se sohva ja verhot,mutta tämä sisustustrendi näkyy ja kuuluu,kiitos netin,ja siksi siihen moni varmaan on kyllästynytkin.

Vierailija
27/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mikä itse luulet olevasi" -aloitus kaikessa provokatiivisuudessaan. Oikeasti ihmetyttää ja ärsyttää lukuisa määrä aloituksia, joissa haukutaan ihmisten ajatuksella ja tunteella sisustettuja koteja. Sellaisia viestejä tuli tähänkin ketjuun. Jotkut jopa päättivät, miltä minun kotonani näyttää. En kerro. En myöskään arvostele toisten koteja, en tätä ennen, enkä tämän jälkeen enkä oikeasti tässäkään. Ihastelen kuvia, jotka minua miellyttävät, itselleni vieraat tyylit sivuutan. Olin piikikäs, anteeksi se ja kiitos purkautumiskanavasta.

ap

Vierailija
28/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotonani ei ole valkoista eikä lastulevyjä tms.¤askaa.

Vierailija
29/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mikä itse luulet olevasi" -aloitus kaikessa provokatiivisuudessaan. Oikeasti ihmetyttää ja ärsyttää lukuisa määrä aloituksia, joissa haukutaan ihmisten ajatuksella ja tunteella sisustettuja koteja. Sellaisia viestejä tuli tähänkin ketjuun. Jotkut jopa päättivät, miltä minun kotonani näyttää. En kerro. En myöskään arvostele toisten koteja, en tätä ennen, enkä tämän jälkeen enkä oikeasti tässäkään. Ihastelen kuvia, jotka minua miellyttävät, itselleni vieraat tyylit sivuutan. Olin piikikäs, anteeksi se ja kiitos purkautumiskanavasta. ap

ei siitä kannata hermostua. Täällä on osa niin negatiivisia riidankylväjiä, että aiheesta kuin aiheesta saadaan kaivettua jotain ikävää.

Minua nyppii enemmän sisustuslehtien hallimaisen valkoisen kivipinnan ihannointi. Ja sen ainoa vaihtoehto tuntuu olevan tuo white-on-white. Kun oma maku on enemmän skandinaaviseksi sovitettua intialaistyylistä värimailmaa, tuntee itsenä vähän yksinäiseksi ;)

Vierailija
30/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

"mikä itse luulet olevasi" -aloitus kaikessa provokatiivisuudessaan. Oikeasti ihmetyttää ja ärsyttää lukuisa määrä aloituksia, joissa haukutaan ihmisten ajatuksella ja tunteella sisustettuja koteja. Sellaisia viestejä tuli tähänkin ketjuun. Jotkut jopa päättivät, miltä minun kotonani näyttää. En kerro. En myöskään arvostele toisten koteja, en tätä ennen, enkä tämän jälkeen enkä oikeasti tässäkään. Ihastelen kuvia, jotka minua miellyttävät, itselleni vieraat tyylit sivuutan. Olin piikikäs, anteeksi se ja kiitos purkautumiskanavasta. ap

ei siitä kannata hermostua. Täällä on osa niin negatiivisia riidankylväjiä, että aiheesta kuin aiheesta saadaan kaivettua jotain ikävää. Minua nyppii enemmän sisustuslehtien hallimaisen valkoisen kivipinnan ihannointi. Ja sen ainoa vaihtoehto tuntuu olevan tuo white-on-white. Kun oma maku on enemmän skandinaaviseksi sovitettua intialaistyylistä värimailmaa, tuntee itsenä vähän yksinäiseksi ;)

Vierailija
31/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hänen kotinsa koostuu yhteen sopimattomista sukulaisilta saaduilta huonekaluista, poistomyyntikamoista ja jysk-henkisestä "lämpimästä ja kodikkaasta" värityksestä.

Hei, sen harmonisen valkovoittoisen sisustuksen vaihtoehto ei ole kirjava roinakasa, jos niin luulit. Kyse on varattomuudesta ja huonosta mausta, ei sen mistään sen hienommasta. Väreillä voi sisustaa tyylikkäästi, mutta sen tekee yleensä joku muu, jossain.

Kuule kun ei sitä värisilmää, värientajua, avaruudellista hahmottamista tai muitakaan sisustamisen työvälineitä rahalla saa, eikä ne aina ns. ammattilaisetkaan osaa ;-D

Pääasia kuitenkin yksityisasunnossa lienee, että se sisustus on asujiensa näköinen ja asukkaat viihtyvät, kaikki muu on epäolennaista.

Vierailija
32/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jatkuva sisustaminen. Mikä naisia vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi