Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mamma luulee olevansa kauhean omaperäinen ja luova sisustaja,

Vierailija
28.12.2011 |

koska hänen kotinsa koostuu yhteen sopimattomista sukulaisilta saaduilta huonekaluista, poistomyyntikamoista ja jysk-henkisestä "lämpimästä ja kodikkaasta" värityksestä.

Hei, sen harmonisen valkovoittoisen sisustuksen vaihtoehto ei ole kirjava roinakasa, jos niin luulit. Kyse on varattomuudesta ja huonosta mausta, ei sen mistään sen hienommasta. Väreillä voi sisustaa tyylikkäästi, mutta sen tekee yleensä joku muu, jossain.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun aio uhrata kirppareilla pyörimiseen seuraavaa vuotta että EHKÄ (10% tod.näköisyydellä) löytäisin sellaisen ehjän, silmää miellyttävän antiikkiversion kohtuuhintaan.

Vierailija
2/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jyskiä ei ole vaan ikeaa. Roinakasaksi tätä varmasti voisi kuvailla. Toisaalta en kyllä ole yrittänytkään sisustaa, koska se ei minua kiinnosta niin paljoa, että laittaisin siihen aikaa ja rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on just niitä sukulaisilta perittyjä huonekaluja, lähinnä täyspuista talonpoikaistyyliä sekä paljon 50-lukua. Jyskiä ei ole, eikä Ikeaa muutamaa kalua lukuunottamatta. Varattomia ollaan, mutta se ei tarkoita sitä, että meillä olisi tyylitöntä.

Meillä on hieno sekametelisoppa. Ei kaikki tietenkään tästä tykkää, esim. sellaiset oikein pelkistetyn ystävät. Mä tykkään aika monesta tyylistä, mutta sellaisen mukavanhan maalaisromanttisen tyylin ystävä en ole. Toki maalaisromanttinenkin sisustus voi olla hieno, jos se on toteutettu oikeasti vanhoilla huonekaluilla ja hyvällä maulla. Mua ei kuitenkaan kiinnosta haukkua toisten ihmisten sisustuksia tai blogien sisältöä, jokainen tekee omat valintansa kotinsa suhteen. Pääasia että itse on tyytyväinen, sisustaa tai ei.

Vierailija
4/32 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mua ei kiinnosta sisustaminen. Tykkään kyllä katsella erilaisia sisustuksia mutten hauku ketään, jos nekään ei minua. :)

Vierailija
5/32 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en "sisusta", ei ole mun juttuni. Meillä on kalusteita, joo, verhotkin löytyy ikkunoista ja mattoja on lattialla. Vähän on myös katsottu, että ovat suunnilleen samaa sävymaailmaa.

Mutta tasan ei sisusteta. Ei mietitä kivaa grafiikkaa seinälle, ei haeta desing-lamppuja, ei tehdä valaistukselle osuunnitelmaa eikä sijoiteta ihkuihin desing-kalusteisiin.

Ei vain kiinnosta.

Niin ja en ole eläissäni lukenut ainuttakaan sistusblogia tai lehteä =)

Vierailija
6/32 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hänen kotinsa koostuu yhteen sopimattomista sukulaisilta saaduilta huonekaluista, poistomyyntikamoista ja jysk-henkisestä "lämpimästä ja kodikkaasta" värityksestä.

Hei, sen harmonisen valkovoittoisen sisustuksen vaihtoehto ei ole kirjava roinakasa, jos niin luulit. Kyse on varattomuudesta ja huonosta mausta, ei sen mistään sen hienommasta. Väreillä voi sisustaa tyylikkäästi, mutta sen tekee yleensä joku muu, jossain.

Mä tykkään mun kodista. Myönnän suoraan, että tämä ei keplaisi sisustuslehteen, mutta en mä sellaista kotia haluaisikaan. Myönnän myös, että olen suhteellisen köyhä, eikä mulla ole varaa uusia sisustusta kaiken aikaa. Myönnän myös, että mulla on sukulaisilta ja omista lapsuuksista perittyjä huonekaluja, mutta niin mä haluankin.

Mutta mitä mun varattomuus ja mauttomuus sua kirvelee? Me kun halutaan tämä just tämmöiseksi...

Vierailija
7/32 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän, että luette myöhemmät viestini aloituksen jälkeen, niin huomaatte, että en ollut tosissani. Aloitukseni oli piikki heille, jotka haukkuvat toisten koteja (yleensä ne ovat tietynlaisia ne haukutut). Olkaa onnellisia kaikenlaisissa kodeissanne ja pysykää lämpiminä!

ap

Vierailija
8/32 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen-pitsikoti on koti, jossa voi olla vain virtuaaliystäviä.Vieraita ei voi käydä-puhumattakaan lapsiperheistä. Mitä on eläminen tämmösessä kodissa??

Vierailija
9/32 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ajatellut että sisustaminen lähtee siitä omasta halusta ja asioista joista pitää, minä ainakin toteutan tätä omassa kodissa, se on kuitenkin se oma koti ja siellä pitää viihtyä, muiden ei sitten tarvitsekkaan kun eivät minun kotona asu.

Vierailija
10/32 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhah tätä ketjua..

Vierailija
11/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutise mitä rutiset, mutta värien kirjo=sekamtelisoppa ja karmea näky!! ja kyllä, vaikka ne värit ns "sopisivatkin yhteen".

Vierailija
12/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en "sisusta", ei ole mun juttuni. Meillä on kalusteita, joo, verhotkin löytyy ikkunoista ja mattoja on lattialla. Vähän on myös katsottu, että ovat suunnilleen samaa sävymaailmaa.

Mutta tasan ei sisusteta. Ei mietitä kivaa grafiikkaa seinälle, ei haeta desing-lamppuja, ei tehdä valaistukselle osuunnitelmaa eikä sijoiteta ihkuihin desing-kalusteisiin.

Vierailija
13/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa ilmoitat oksentavasi aina, kun luet sisustusblogeja ja käyt ystävilläsi kylässä, etkä rehvastele kodillasi? Vai teetkö niin?

Minä en "sisusta", ei ole mun juttuni. Meillä on kalusteita, joo, verhotkin löytyy ikkunoista ja mattoja on lattialla. Vähän on myös katsottu, että ovat suunnilleen samaa sävymaailmaa. Mutta tasan ei sisusteta. Ei mietitä kivaa grafiikkaa seinälle, ei haeta desing-lamppuja, ei tehdä valaistukselle osuunnitelmaa eikä sijoiteta ihkuihin desing-kalusteisiin.

Vierailija
14/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa ilmoitat oksentavasi aina, kun luet sisustusblogeja ja käyt ystävilläsi kylässä, etkä rehvastele kodillasi? Vai teetkö niin?

Minä en "sisusta", ei ole mun juttuni. Meillä on kalusteita, joo, verhotkin löytyy ikkunoista ja mattoja on lattialla. Vähän on myös katsottu, että ovat suunnilleen samaa sävymaailmaa. Mutta tasan ei sisusteta. Ei mietitä kivaa grafiikkaa seinälle, ei haeta desing-lamppuja, ei tehdä valaistukselle osuunnitelmaa eikä sijoiteta ihkuihin desing-kalusteisiin.

Vierailija
15/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän kristallipallosta ap kuvittelee muiden palstalaisten koteihin katselevansa?

Vierailija
16/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Mulle on ihan sama, mitä muut tekevät oman kotinsa kanssa :)

Vierailija
17/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On "kamala" kulmasohva, värimaailma vihreä+lila+ruskea-skeidaa, Sotkan (ei sentään pyökkinen) tv-taso jne. Entäs sitten? Me tykätään!

Vierailija
18/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Mulle on ihan sama, mitä muut tekevät oman kotinsa kanssa :)

Vierailija
19/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta persoonallisuus onkin toinen juttu,ja vaikea toteuttaa jos silmää ei ole.Valkoinen sopii valkoisen kanssa:D

Vierailija
20/32 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekametelisoppa on paljon viehättävämpi ja persoonallisempi kuin näiden Avotakkojen sun muiden mukaan sisustetut leikkaussalihenkiset hirvitykset.

kait ihmisellä sentään mielipiteitä vielä saa olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi