Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilta posti on kadottanut paketin!

Vierailija
16.02.2012 |

Löytyikö paketti vielä myöhemmin, ja jos, niin kuinka paljon myöhemmin - viikko, kuukausi, puoli vuotta,...? Harmittaa kun ostin ihan sikakalliin talvihaalarin lapselle, ja nyt posti on hukannut sen postitoimipaikasta. Lähettivät jo noutoilmoituksenkin, mutta eivät kuitenkaan löydä pakettia. :(

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä saatu muka enää suuntaa vaihdettua. Ihmettelin. Sain rahat takaisin ja korvauksen harmistukseeni asiamiespostilta.

Vierailija
2/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat lähettäneet noutoilmoituksen, jossain vaiheessa paketti on todistettavasti ollut lähipostissasi. Eli Postin vastuulla on se etsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa haalarin sinulle. mutta tottahan on että ei se paketti voi vaan kadota vaan löytyy varmasti lähipäivinä.

Vierailija
4/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitus tullut sieltä postitoimipaikasta? Jos on, niin ei sitä pakettia enää löydy, ei ne "katoa" postista minnekään omin voimin.

Posti on kadottanut ainakin yhden paketin tämän vuoden puolella, en tiedä löytyikö koskaan. Minä en saanut mitään ilmoitusta, kyselin lähettäjältä ja olisi pitänyt jo pari viikkoa sitten olla perillä. Lähettivät uudelleen samat tuotteet ja toisella kerralla tuli perille asti.

Vierailija
5/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat lähettäneet noutoilmoituksen, jossain vaiheessa paketti on todistettavasti ollut lähipostissasi. Eli Postin vastuulla on se etsiä.

Mutta kyseessä ihan pieni asiamiesposti eikä hyllyjä metritolkulla, mutta silti pakettia ei vain löydy. :( Olen itse todistanut kun he ovat käyneet hyllyt sentti sentiltä läpi.

Vierailija
6/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitus tullut sieltä postitoimipaikasta? Jos on, niin ei sitä pakettia enää löydy, ei ne "katoa" postista minnekään omin voimin.

Kyllä, tämän asiamiespostin leima oli siinä saapumisilmoituksessa.

Vierailija
7/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyseessä ihan pieni asiamiesposti eikä hyllyjä metritolkulla, mutta silti pakettia ei vain löydy. :( Olen itse todistanut kun he ovat käyneet hyllyt sentti sentiltä läpi.

antaneet paketin väärälle henkilölle. paketti on siellä ollut sillä siitä irrotetaan osa joka postitetaan sinulle. Sen osan voi irrottaa vain postissa joten ovat sen kadottaneet. Eli nyt vaan vaadit haalarin arvon verran rahaa itsellesi + muut kulut.

Vierailija
8/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tietenkään ei ollut, kaikki muut huutiksesta ostamani vaatteet ovat tulleet ongelmitta.) Tässä summa olisi postikuluineen yli 100 euroa. :(

Vierailija
9/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuussa kun on tuo koodi, mitä lukee postin sivulla kun laitat lähetystunnuksen sinne? jos lukee ettei ole noudettu niin ovat vastuussa, jos lukee että noudettu niin ovat vastuussa että annettu väärälle hlölle. Takaan että ovat vastuussa. työkseni lähetän arvopaketteja.

Vierailija
10/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuussa kun on tuo koodi, mitä lukee postin sivulla kun laitat lähetystunnuksen sinne? jos lukee ettei ole noudettu niin ovat vastuussa, jos lukee että noudettu niin ovat vastuussa että annettu väärälle hlölle. Takaan että ovat vastuussa. työkseni lähetän arvopaketteja.

Lähetyksen seurannassa on kumma juttu se, että siellä näkyy kyllä paketin saapuminen kaupungin lajittelukeskukseen, mutta ei saapuminen noutopaikkaan, josta kuitenkin saapumisilmoitus on lähetetty.

Vierailija
11/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis selvittävät nyt asiaa? postin työ on selvittää ja jos ei löydy niin sinä toimitat huutonet meklarin sähköpostin totetuneista kaupoista kera lähetystunnuksen reklamaationa asiakaspalvelu@itella.fi, voi olla kuluttajille posti.fi. tarkista osoite. Tuohina on onneksi helppo todistaa postikuluineen.

Vierailija
12/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

postin asiakaspalveluun kuin että jauhat täällä asiasta ja saat mutuvastauksia.

Vierailija
13/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttamani postipaketti katosi matkalla.

Itse sain siitä tiedon kun sain maksukehoituksen paketista. Otin yhteyttä laskun lähettäjään ja postiin, mutta pakettia ei koskaan löydetty.

Jouduin maksamaan paketin, sillä en ollut hoksannut lähettää sitä takaisin kirjattuna >:(

Sen jälkeen olen aina lähettänyt mahdolliset palautukset kirjattuina. Joskus postissa sössöttävät vastaan kun eivät viitsisi lappuja kirjoittaa, mutta vaadin laput siitä huolimatta.

Ap:lla ei tämmöistä huolta ole. Jos paketti ei saavu perille, on se lähettäjän tai postin vastuulla. Ota vain yhteyttä paketin lähettäjään jos et saa pakettiasi.

Vierailija
14/45 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalautuksista kannattaa AINA pyytää lähetystodistus. Ei niitä tarvitse kirjattuna lähettää.

Ihmetyttää, jos postin henkilökunta ei "viitsi" lähettää postia kirjattuna, siitähän he maksun saavat.

Vierailija
15/45 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä voisi huonommin asiakkaita palvella

Vierailija
16/45 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhään tulee noille jotka kadottaneet 2012. Mutta joo, on hukanneet. Ja on löytynyt kun uskaltaa tarperksi postin palvelua häiritä. Asiamiesposti ei käy hyllyjään välttämättä lävitse ennen kuin posti käskee.

Mutta useita on muka hukkunut ihan viime metreillä, siksi että joku lyö ne väärillä koodeilla hyllyyn. Ne ovat siellä, mutta löytyvät vasta kun käydään käsin lävitse. Asiamiesposti ei tätä aina tee ennen kuin posti käskee. Vinkuvat vaan että " ne on varmaan tullissa" vaikka vastaanottajalle Oulussa on saapunut saapumisilmoituskin jo. Ja sitähän ei tullista lähetetä.

Vierailija
17/45 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ne laittaa paketin vahingossa palautukseen (ja sen jälkeen suuntaa on mahdoton kääntää, vaikka paketti olisi tietojen mukaan postin käsittelyssä.

Välillä paketti on taas ollut toisessa noutopisteessä, vaikka lapussa on ollut vakionoutopisteeni leima.

Vierailija
18/45 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin kerran hakemaan pakettiani postista kun saapumisilmoitus saapui, ja sehän oli siellä sitten hukassa. Aikansa se työntekijä etsi pakettia mutta ei löytynyt. Sanoin että mä voin tulla avuksi etsimään,  enpä tietenkään päässyt. Sieltä samasta postista paketti lopulta löytyi, oli kuulemma luiskahtanut muiden pakettien taakse. Työntekijä yritti vielä koko operaation alussa, että olisin kuitannut paketin vastaanotetuksi. Mä kuittaan todellakin vasta siinä vaiheen kun paketti on käsissäni.

Vierailija
19/45 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun tällaista pelleilyä nykyään nämä hommat. Ennen oli postikonttorit joista paketti haettiin ja hyvin meni. Nyt on tällasta paskaa!

Vierailija
20/45 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 27.01.2021 eikä toi kelan kirje missä on silmälasi maksusitomuus mitä on lähetetty 19.01.2021 ole tullut perille että varman on posti sen kadottanut ja toi asuin palvelu yksikkön hoitaja voi todista että kirje ei ole tullut perille niin voiko Kelasta pyytä uusi silmälasi maksusitomuus?