Postista tuli kirje osoitteeseeni, osoite oikea mutta nimi väärä. Kirjeessä on sisällä jotain epäilyttävää, eli ei ole kortti vain.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mitä epäilyttävää?!
En tiedä, voi olla pommi? en näe valolla läpi mitä siellä voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita kuoren päälle "jaettu väärin" ja vie takaisin postiin.
Mä olen joskus kirjoittanut "ei tässä osoitteessa". Mietin vaan, että tuo "jaettu väärin" voi tarkoittaa, että kirje on mennyt johonkin muuhun osoitteeseen ja sen vuoksi yrittävät toimittaa sen uudelleen kuoressa olevaan osoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten se estää sen että kortti ei tule uudestaan samaan osoitteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei jaksa? Voiko pyytää postia noutaan sen takasin?
No mitäpä luulet. Viet tietysti postiin ja ilmoitat/kirjoitat että osoite väärin. Vai aattelitko että epäilyksesi antaa sulle oikeudet toimia rikostutkijana??
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin "ei asu tässä osoitteessa". Postinkantaja jakaa postit osoitteen perusteella, joten oikeinhan se oli jaettu.
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä luulet. Viet tietysti postiin ja ilmoitat/kirjoitat että osoite väärin. Vai aattelitko että epäilyksesi antaa sulle oikeudet toimia rikostutkijana??
Jos ei kirjettä näy oikealla omistajalla, niin kotietsintää odotellessa...
Hälytä, NCIS, CIA, FBI, MOSSAD, NSA , ATF ja kaikista tehokkain SUPO.
NASA tekee tutkimukset.
Kerran soittelin maistraattiin muissa yhteyksissä ja se muikkeli kysyi aivan ihmeellisistä asukkaista osoitteessani. Sanoin että ei asu ja hän vastasi että joo sori ei asukaan. Tuli mieleen että ne on tehneet niitä väistösuunnitelmia, eli jostain tulee kämppääni asumaan joku porukka sodan aikana kun minä lähden tetsaamaan.
Erityisen moitittavaa käytöstä edelliseltä asukkaalta koska ei ole ilmoittanut muutostansa maistraatille.
Itse olen kirjoittanut kuoreen "osoite on väärä" tms. ja pudottanut lähimpään postilaatikkoon.(siis postin postilaatikkoon, ei naapurin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei jaksa? Voiko pyytää postia noutaan sen takasin?
Sen voi myös laittaa naapurin postilaatikkoon "vahingossa", jolloin velvollisuus viedä se takaisin postiin siirtyy naapurillesi.
Heitän aina toiselta tulleen postin roskikseen. Jos ei viitsi osoitetta muuttaa niin todennäköisesti kyseinen henkilö ei huolehti muutenkaan asioistaan tein mitä tahansa eli se on ihan sama miten karhukirjeille tekee,
Mulle tuli kerran edellisen asukkaan postia. Vein postiin ja kerroin ettei kyseinen henkilö asu enää tässä osoitteessa.
Vie postiin, on edellisen asukkaan postia. Rikollista avata muiden posteja.