Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostakaa naiset itse autonne, ettei tartte tyytyä " kakkosautoon" !

Vierailija
11.11.2005 |

Niin minäkin tein.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni mulle auton ostaisi. Ostan itse oman autoni, enkä edes *lupaa* siihen kysy. Itselläni on uudempi ja turvallisempi auto kuin miehelläni. Minähän niitä lapsia kuskaan enemmän, joten tarvitsenkin paremman auton.

Vierailija
2/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki tällainen yhteistalous toimii vain järkevän ja perhettään rakastavan miehen kanssa, jonka mielestä on itsestään selvää, että lapsia kuljetetaan vain turvallisella autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin lähes samat tulot, että olishan se vähän hassua jos miehellä uusi volvo ja mulla vanha fiatti?? Ja siihenkin olisi pitänyt pyytää lupa:)

Vierailija
4/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns täysautoetu, joten ajamme sillä kaikki matkat silloin kun mies on kotona. Jos lähden lapsen kanssa johonkin pidemmälle niin otan miehen auton. Itselläni on perheen kakkosauto ts. 12v vanha pikkuauto, joka on toistaiseksi pelannut ihan hyvin. Tällä käymme lapsen kanssa kaupassa ja kerhoissa jne...

Ei tulisi mieleeni vaatia miehen autoa joka päivä käyttöömme, miehen työmatka on 30km/suunta. Samoin katson että tuolla minimaallisella taajama-ajomäärällä, jonka lapsen kanssa liikun ei tarvita vielä uutta eikä parempaa autoa. Liikumme lapsen kanssa noin 10 km/pv.

Vierailija
5/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan pikkuauton. Käytän sitä kerran viikossa viedessäni lapsen terapiaan 20 kilometrin päähän. Muut matkat kävelemme, pyöräilemme tai menemme mieheni kyydissä. Tuota yhtä reissua varten en tarvitse kallista autoa.

Vierailija
6/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuolla *pienellä* matkalla ei tule rattijuoppoa vastaan tai rekka aja pikkuautosi päälle. Ei se matkan pituus ratkaise tarviiko turvallisen auton vai ei, mutta jokainenhan arvioi oman henkensä jonkun arvoiseksi. Itselleni henki on aika kallis ja lasteni henki rahalla mittaamaton.

Vierailija
7/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoa joka säästäisi hengen kaikissa mahdollisissa auto-onnettomuuksissa.

Jos sinulla on iso kallis mersu ja tiellesi osuu liikkeelle lähtenyt rekan perävaunu, et sinä tai sinun lapsesi siitä hengissä selviä.

Minun autoni on uusi, mutta pieni ja edullinen. Ei olisi tullut mieleenikään ostaa isoa ja kallista autoa mahdollisen rattijuopon takia, koska ajan vuodessa vain 1600 kilometriä.

Luoja, että palstalla on sairaita ihmisiä sairaine ajatuksineen. Että ihan toivot, ettei vastaamme satu rattijuoppoa... Miksi tämä kuulosti juuri päinvastaiselta?

Vierailija:

Toivottavasti tuolla *pienellä* matkalla ei tule rattijuoppoa vastaan tai rekka aja pikkuautosi päälle. Ei se matkan pituus ratkaise tarviiko turvallisen auton vai ei, mutta jokainenhan arvioi oman henkensä jonkun arvoiseksi. Itselleni henki on aika kallis ja lasteni henki rahalla mittaamaton.

Vierailija
8/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sun ongelmasi.

Vierailija
9/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ajelen pakolliset ajot. Jos ei ole varaa, niin mitä sitä tuhansia autoon laittamaan.

Vierailija
10/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä tosin rahat ja autot ja kaikki on yhteistä joten emme edes ajattele että " minun" auto ja " sinun" auto, vaikka toista käyttäisinkin enemmän minä ja toista mies.

Vierailija
11/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

selviääkö ihminen kalliissa mersussa tai volvossa hengissä? Minä luulin, että rekka ryttäisi isommankin auton, mutta ei vissiin. Ainakaan kallista. Hmm...

Vierailija
12/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan miehen maksama. Mikä vika on miehen maksamassa kakkosautossa?

En muuten usko, että selviäisin tuollakaan rekan kanssa törmäilystä.

Vierailija
13/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes haluaisi mersua tai volvoa. Ostin itse uuden taloudellisen diesel auton ja turvallisuudesta en tinkinyt yhtään. Kaikki mahdolliset turvatyynyt otin autooni, itseni ja lasteni hengen arvoa ei voi mitata rahassa.

Vierailija
14/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllähän nykyään uusi auto maksaa kymmeniä tuhansia euroja mikä minusta ainakin on kallis.

Vierailija
15/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se kellä on kallein auto on paras äiti ja lastensa henki kallein... :-D

*ojentaa kirkkaimmain kruunun*

Vierailija
16/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edulliseen on tyydyttävä, kun rahat ei muuhun riitä. Oli niitä rattijuoppoja tai rekkoja tai ei. Yksinhuoltajalla ei ole miestä maksamassa eikä sossukaan taida antaa rahaa, vaikka kuinka selittäisin, että kalliimpi on saatava, kun vauvapalstalla sanoivat, että lapsi kuolee ilman kallista autoa.

Vierailija
17/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako siinä tilanteessa enemmän kalliit Emmaljungat vai halvat Carenan vaunut?

Vierailija
18/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, ettei taas älytä, ettei jokaisella vaan yksinkertasesti ole varaa tai halua ostaa sitä kalleinta autoa. Mä en ainakaan halua olla jonkun auton takia korviani myöten veloissa. Ja eipä auto tee äidistä parempaa äitiä. Kyllä siihe ihan muut asiat vaikuttaa.

Vierailija
19/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Edulliseen on tyydyttävä, kun rahat ei muuhun riitä. Oli niitä rattijuoppoja tai rekkoja tai ei. Yksinhuoltajalla ei ole miestä maksamassa eikä sossukaan taida antaa rahaa, vaikka kuinka selittäisin, että kalliimpi on saatava, kun vauvapalstalla sanoivat, että lapsi kuolee ilman kallista autoa.

Sulle ei ilmeisesti lapset ole oikein minkään arvoisia? *vitsi!!!*

heh, kyllä tää kommentti kohta joltain tulee. :-D Kyllä tää vauvapalsta on sitten mukava paikka...

Vierailija
20/42 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvallisella uudella autolla ja ois kirkkain äitikruunu päässä mutta kun ei ole sitä miestä. Ei vaan, hienoa sitten kun saa itse hankittua omilla tienaamillaan rahoilla auton vaikka sitten vähän halvemmankin.