Ostakaa naiset itse autonne, ettei tartte tyytyä " kakkosautoon" !
Kommentit (42)
Olen vieläpä työtön yksinhuoltaja!
Sinun lapsesi eivät selviä millään minkään kanssa törmäilystä, kun et ole kuluttanut rahaa kalliiseen autoon. Joutuvat varmasti turmiolle, kun törmäävät kävellessään katulamppuun.
Vierailija:
Olen vieläpä työtön yksinhuoltaja!
Minä olin itse kolarissa mukana (pienen kotteron kanssa), onneksi meidän perheelle ei tässä isossa rytäkässä käynyt kuinkaan. Sitävastoin uudella autolla ajanut kuski ja matkusta loukkaantuivat aika pahasti.:( Onneksi hengissä selvisivät. Ei suojannut heitä merkkikilpi ja auton hinta.
Eräs tuttu törmäsi mersulla ladaan. Mersusta lähti puskuri irti, ladaan ei tullut mitään....
Teille jotka ostatte " turvallisen" auton. Ottakaa selville millä standardilla törmäystestit on tehty. Jos ostatte vaikka uuden rellun joka on saanut 5 tähteä törmäystestistä niin kyse on 50 km/h tapahtuvasta suoraan edestä tulevasta törmäyksestä. Ei kukaan auton valmistaja takaa auton suojelevan sinua kun törmäät 100km/h sillankaiteeseen tai pahimmillaan toiseen autoon tai siihen rekkaan.
ja on itsestäänselvää että mies ajaa sillä. Minä käytän parempaa, isompaa ja turvallisempaa koska minulla on useimmin lapset kyydissä. Myös siksi vanhempi auto kuuluu miehen käyttöön, koska hän saattaa osata jotain tehdäkin jos auto hajoaa.
Yhtä kalliita ja yhtä halpoja, yhtä turvallisia ja yhtä turvattomia. Miten minun lapsilleni mahtaa käydä?
Miksi te muut suostutte ajamaan huonommalla autolla ?
Sama tilanne täälläkin. En ymmärrä mammoja jotka suostuvat ajamaan kotteroilla, jotka toimivat jos toimivat.
Miksi ette osta molemmille kunnon autoa? Järkyttävää, että toinen joutuu ajamaan autolla, joka toimii jos toimii. Ihan sama kumpi se ajaja on.
Vierailija:
Miksi te muut suostutte ajamaan huonommalla autolla ?
Olen samaa mieltä kuin moni muukin, ettei tosipaikan tullen paljon katsota auton merkkiä. Kunnon kolari tappaa tai vammauttaa pysyvästi oli alla sitten Mersu tai Lada!
ykkösautoon satsataan mutta kakkosauto saa olla mikälie romu? meillä on kaksi uutta, samantasoista autoa.
ajamaan vanhalla kotterolla, kun miehen elättinä on muutenkin. En ymmärrä miksi edes vanhoja kotteroita ostetaan ? Ehkä henkivakuutuskorvausten toivossa ?
Vierailija:
ajamaan vanhalla kotterolla, kun miehen elättinä on muutenkin. En ymmärrä miksi edes vanhoja kotteroita ostetaan ? Ehkä henkivakuutuskorvausten toivossa ?
Ostin sen kolme vuotta sitten uutena, en käytettynä. Miehelläni oli tuolloin vanha ja käytetty auto, kun minulla taas oli uusi. Ilmeisesti tilanne oli silloin optimaalinen palstan mielestä. Viime talvena mieheni osti uuden auton itselleen. Olisiko minun pitänyt sosialisoida se ja antaa omani miehelleni, jotta minulla olisi jälleen perheen uusi auto?
Minä kuljen bussilla mieluummin kuin kulutan bensaa autoillen.
Miehen on pakko käyttää autoa kun tarttee sitä työssään.
Auto on meidän yhteinen.
vissiin. Kyllä moni on ihmetellyt mutta jos ois toistepäin niin ei yhtään ihmeteltäis. No ei se sentäs ukon nimellä ole vaan hän on haltijana mutta niin on moni äiti-ihminenkin haltijana ainakin meidän tuttavista jolle ukko on yhteisistä rahoita auton ostanut.
jos perheessä on kuitenkin myös kunnollinen uudehko turvallinen perheauto. Olen havainnut, että jotkut naiset eivät uskalla ajaa isolla autolla. Itse en uskaltaisi ajaa pienellä autolla lapsi kyydissä.
Vierailija:
Ostin sen kolme vuotta sitten uutena, en käytettynä. Miehelläni oli tuolloin vanha ja käytetty auto, kun minulla taas oli uusi. Ilmeisesti tilanne oli silloin optimaalinen palstan mielestä. Viime talvena mieheni osti uuden auton itselleen. Olisiko minun pitänyt sosialisoida se ja antaa omani miehelleni, jotta minulla olisi jälleen perheen uusi auto?
Voiko noista nyt sun mielestä puhua samana asiana? Sun 3 vuotta vanhasta autosta ja ap:n 400 euroa maksavasta (ehkä tulevasta) autosta???
Jännä, että volvolla ja mersulla selviäisi rekan kanssa törmäilystä, vaikka tuolla Konginkankaalla siitä ei selvinnyt edes helkkarin isolla linja-autolla.