Lue keskustelun säännöt.
Otan punkkua ja pidän joululahjavalvojaiset - muita?
23.12.2011 |
Kohta lähtee paketointitehdas käyntiin kunhan oon ekan lasin punkkua litkinyt :)
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pari glögiä ja punaviinilasia siinä meni:)
Nyt nukkumaan. Hyvää joulua arvon naiset!