Onko 20 v ikäero liian paljon? (nainen siis nuorempi)
Kommentit (4)
kohta viisi vuotta samaa taloutta pyöritetty ja hyvin on toiminu. toki joskus myös ristiriitoja asioista ja esim. mun mies ei aina ymmärrä "nykyajan höpötyksiä" kuten facebook, netissä roikkuminen yms. kun ei itse ole tottunu niin toimimaan.
vähän se mietitytti aluksi kun ikäeeroa näin paljon, mutta toisaalta mitä sitä etukäteen liikaa stressiä ottamaan :)
t. nainen 25v ja mies 45v.
meillä mies minua 4 vuotta nuorempi eikä hänkään ymmärrä naamakirjassa roikkumista. :) Enkä minä ymmärrä miehen musiikin kuunteluun käyttämää aikaa. Mutta onnellisia ollaan, eikä me riidellä noista asioista.
ettei vanhempi ymmärrä nuoremman sukupolven kotkotuksia. Nuorelle on tärkeää olla erilainen ja toimia erilailla kun vanhempansa/vanhemmat ihmiset.
Tuo on aika rankka ikäero mutta ei mahdoton yhtälö. Miten vanhoja olette? Ota huomioon pitkällä tähtäimellä, olettaen että ette aviossa ole, että kun mies on 80, on nainen 60, ja nainen voi elää 20-30 vuotta tuonkin jälkeen, kun siis mies on käytännössä iän puolesta valmis hautaan. Se on pitkä aika elää leskenä mutta toisaalta 60v:llakin on pieni toivo löytää kumppani. Pääasia on että te molemmat tiedostatte että myöhemmin elämässä ko. suhteen nainen voi jäädä yksin pitkäksi aikaa, todennäköisesti loppuelämäkseen, ja se on fakta mikä pitää käsitellä tai kohdata, olettaen että suhteesta aiotaan tehdä elämän loppuun asti kestävä.
kohta viisi vuotta samaa taloutta pyöritetty ja hyvin on toiminu. toki joskus myös ristiriitoja asioista ja esim. mun mies ei aina ymmärrä "nykyajan höpötyksiä" kuten facebook, netissä roikkuminen yms. kun ei itse ole tottunu niin toimimaan.
vähän se mietitytti aluksi kun ikäeeroa näin paljon, mutta toisaalta mitä sitä etukäteen liikaa stressiä ottamaan :)
t. nainen 25v ja mies 45v.