Onko hotelli Presidentti kelvollinen paikka yöpyä Helsingissä?
Mietin vaan kun sivuilla ei ole yhtään esittelykuva huoneista.
Kommentit (10)
Sillä hinnalla en kyllä löytänyt hotellia keskustasta, omenahotellikin oli kalliimpi ja aamupala maksoi erikseen
Itse ollaan yövytty monesti niin normihuoneissa kuin perissa eri sviitissä tyttöporukalla :)
Hotellin omilla sivuila ainakin ennen oli kuvia ainakin on niistä sviiteistä niin johan ne antaa kuvaa millainen on ;)
Sillä hinnalla en kyllä löytänyt hotellia keskustasta, omenahotellikin oli kalliimpi ja aamupala maksoi erikseen
Edullinen hinta, katsoitko Scandicin sivuilta?
Jos Scandicilta ei löydy halvempaa, varaa äkkiä, toi on hyvä hinta. Olen ollut hotelli Presidentissa useita vuosia sitten, ennen remonttia siis... Silloinkin ihan ok-paikka, jos se on rempattu, niin ihan kelvollinen. Ja ennen kaikkea: keskellä!
viime talvena. Ei erikoisemmin kehunut, mutta ei maanrakoon haukkunutkaan. Ehkä vähä miinuspuolella
viime talvena. Ei erikoisemmin kehunut, mutta ei maanrakoon haukkunutkaan. Ehkä vähä miinuspuolella
ei mitään sanottavaa puoleen eikä toiseen. Sijainti on kyllä loistava.
Edullinen hinta, katsoitko Scandicin sivuilta? Jos Scandicilta ei löydy halvempaa, varaa äkkiä, toi on hyvä hinta. Olen ollut hotelli Presidentissa useita vuosia sitten, ennen remonttia siis... Silloinkin ihan ok-paikka, jos se on rempattu, niin ihan kelvollinen. Ja ennen kaikkea: keskellä!
ainakin Simonkenttä oli kalliimpi. Ollaan aiemmin yövytty Vaakunassa ja Albertissa, molemmat ok tosin Albert vähän sivussa.
Varasin jo )
ihan normaalit, siistit huoneet. Ei mitään vanhoja kokolattiamattoja ym. epäilyttävää. Aamupala ok, hyvin tilaa sielläkin. Sijainti hyvä, Kampissa ostoskeskus ja liikenneyhteydet. Ihan mielelläni yövyn lasten kanssa, usein edulliset hinnat.
ei mitään sanottavaa puoleen eikä toiseen. Sijainti on kyllä loistava.
Sijanti on tärkeä kun jalkaisin liikkuu kaupungissa
tai riippuu siitä, mitä hakee. Perussiisti ja hyvä hotelli. Parempiakin voinee saada samalla hinnalla?
Eikö esim. Booking.comissa ole yhtään kuvia?