FB ja keskustelu - siis miten tuo paikalla olo näkyy??
Sivupalkista. Ovatko kaikki nuo tyypit joiden nimet näkyvät loggautuneina Facebookiin? Ja keskusteluvalmiudessa vain ne, joiden nimen vieressä on vihreä pallo tai puhelin? Kun osa noista merkittömistä nimistä tulee ja poistuu.
Voiko olla näin? Oon luullut, ettei kukaan näe kun kirjaudun sisään.
Kommentit (7)
Joo hyvä pointti, en oo ikinä tullut ajatelleeksi. Toisaalta on monia (kuten nyt vaikka ihan oma mies) joka minulla usein näkyy siinä ilman vihreää pallukkaa, mutta joka kuitenkaan ei ole kirjautuneena.
Noloa kun tosiaan vähän väliä siellä oon, nyt kun oon äitiyslomalla. Mutta kun tää kone on tässä...
että ne joille eniten juttelee näkyy siinä sivussa aina, riippumatta onko ne koneella vai ei. Tai niin sen pitäisi mennä, mutta käytännössä ei toimi, koska mäkin esim. juttelen vain kahden ihmisen kanssa, mutta se sivupalkki on täynnä porukkaa aina, eli jos et juttele monelle, ne heittää randomilla siihen porukkaa. Vihree paukura/puhelin tarkottaa että on online
se on aina "poissa" -tilassa, tosin en näe kyllä silloin ketkä muut on paikalla.
Ehkä siinä on vain jokin random-logiikka, vähän niin kuin siinä ketkä kaverit näkyy siinä vasemmalla kaveripalkissa.
en oo ajatellutkaan!