Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni saa lapsen:)

Vierailija
21.12.2011 |

Minut on todettu lapsettomaksi 10 vuotta sitten.

Sanoin miehelleni että ymmärrän jos haluaa erota ja tehdä lapsia jonkun sellaisen kanssa joka voi niitä saada.

Meillä meni hetken aikaa huonosti ja mies kävi vieraissa (nainen tiesi että mies on varattu) Nyt nainen sitten ilmoitti että on raskaana 4. kuulla

Mies ei kuitenkaan halua erota minusta ja itsellä taas on helpottunut olo että mies saa sen minkä halusikin, yhden lapsen. Ja itsekkin olen tottunut ja iloissani äitipuolen roolista ja tunteet miestäni kohtaan nousseet taas pintaan. (Tämä johtunee syvällisistä keskusteleuista erotakko vaiko eikö erota sivusuhteen vuoksi)

Mutta mitä tapahtuikaan, toinen nainen veti herneet nenään kun mies ei eronnutkaan minusta ja uhoaa ettei anna lasta meille. Siinähän pian näkee että ei voi olla antamatta lasta meille koska mieheni on lapsen isä, tästä mennään vaikka oikeuteen.

mielipiteitä?

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla ja miehellä on vakavia parisuhdeongelmia ja ap katkeran vihainen sekä toiselle naiselle että miehellensä. Kosto on suloista, mutta vauva on joutumassa tässä uhrilampaaksi.

Voi kun aikuiset ihmiset hoitaisivat ongelmansa kuntoon.

En minä ole todellakaan kenellekkään katkeran vihainen.. mistä niin päättelit vai keksitkö päästäsi??

Enkä myöskään ole kostamassa kenellekkään millä minä edes kostaisin???

Ja miten niin vauva on joutumassa uhrilampaaksi..????? Siksikö että isä haluaa olla läsnä lapsen elämässä??

Ootko sä ihan täysin pimee ämmä?

ap

Vierailija
22/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitanut naapurin/tuttavan lasta 3 kertaa sehän vasta hirveä pinttymä onkin:DDDD

Niin hirveä että voi jo kutsua lapsen varastajaksi.. huh huh ihan hullua porukkaa täällä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surkean kauhea tilanne, jossa mies joutuu ap:n painostamaksi, vauvan äiti miehen painostamaksi ja siitä seuraa kaikkea epämukavaa ja eniten kärsii lapsi. Ei hyvä.

Vierailija
24/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surkean kauhea tilanne, jossa mies joutuu ap:n painostamaksi, vauvan äiti miehen painostamaksi ja siitä seuraa kaikkea epämukavaa ja eniten kärsii lapsi. Ei hyvä.

Tiedossa on ollut että mies haluaa lapsen ja sen takia meillä menikin huonosti vähän aikaa kun mies ei halunnut minusta erota mtta itse en halunnut nähdä miestä lapsettomana.

Minä en painosta miestäni vaan tuen häntä kaikin tavoin että hän saa tavata lastaan.

En edelleenkään ymmärrä kommentteja siitä että lapsi kärsii?? Miten lapsi voi kärsiä siitä että isä on hänen elämässään läsnä niin paljon kuin mahdollista??

Vierailija
25/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla ja miehellä on vakavia parisuhdeongelmia ja ap katkeran vihainen sekä toiselle naiselle että miehellensä. Kosto on suloista, mutta vauva on joutumassa tässä uhrilampaaksi.

Voi kun aikuiset ihmiset hoitaisivat ongelmansa kuntoon.

mistä repäisit nämä päätelmäsi? ap

Et vissiin osaa enää vastata:) niin arvelinkin

Vierailija
26/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedossa on ollut että mies haluaa lapsen ja sen takia meillä menikin huonosti vähän aikaa kun mies ei halunnut minusta erota mtta itse en halunnut nähdä miestä lapsettomana.

Minä en painosta miestäni vaan tuen häntä kaikin tavoin että hän saa tavata lastaan.

En edelleenkään ymmärrä kommentteja siitä että lapsi kärsii?? Miten lapsi voi kärsiä siitä että isä on hänen elämässään läsnä niin paljon kuin mahdollista??

koska lapsettomuus ja miehesi sekä tämän naisystävän käytös on sinulle selvästikin ollut kova pala - eikä ihme.

Mutta lapsi on koko soppaan täysin syytön. Hän tulisi kärsimään ennen kaikkea sinun läsnäolostasi. Toivottavasti tiilanne ratkeaisi muuten.

Toivottavasti myös sinun ongelmaasi löytyisi oikea ratkaisu.

Vierailija
27/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tekstissä ollut mielestäni mitään provosoivaa tai ärsyttävää. Ärsyttävä tyyppi tässä jutussa on se toinen nainen, joka kuvittelee saavansa kaiken, niin lapsen kuin miehenkin. No lapsen hän saa, mutta tyhmähän se on jollei tajua että tää kaikki on lapsen parhaaksi ja hän saa myös nauttia äitiydestä, kun siinä on joku apuna ja tukena. Raskasta on kasvattaa lapsi kokonaan yksin (tiedän kokemuksesta) Toivon ap:lle kaikkea hyvää ja rutkasti onnea. Koita ystävystyä tämän naisen kanssa, niin se voisi auttaa eteenpäin, eikä tarvittaisi mitään lakimiehiä. Onnea ja hyvää joulua!

Vierailija
28/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi kieltää isäyyden selvittämisen nykyisen lain perusteella, isä ei voi sitä kieltää. Iso puute. Oikeus ratkaisee tapaukset lain puolesta ja siis on mahdollista, että nainen ei isyyttä haluaisi selvittää.

Toisaalta tällöin hän menettää elarit ja lapsi isän. Harva oikeasti alkaisi kieltämään. Tosin huoltajuuden saattaa pitää itsellään isomman lapsilisän takia. Tämä voisi olla teille varsin epäedullista ja sen voikin viedä jo oikeuteen hyvin tuloksin.

Vierailija
29/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapsettomuus ja miehesi sekä tämän naisystävän käytös on sinulle selvästikin ollut kova pala - eikä ihme.

Mutta lapsi on koko soppaan täysin syytön. Hän tulisi kärsimään ennen kaikkea sinun läsnäolostasi. Toivottavasti tiilanne ratkeaisi muuten.

Toivottavasti myös sinun ongelmaasi löytyisi oikea ratkaisu.

Mistä päättelet että minulla on joku ongelma ja kerro nyt minullekkin mikå ongelma se olisi.

Päästäsi keksit myös tuon että lapsettomuus olisi minulle kova pala tai mieheni käytös. Ei pikemminkin olin jossain määrin helpottunut. Miksi ihmeessä keksit jotain tälläistä, pakko päästä haukkumaan?

Miten lapsi kärsisi minun läsnä olostani.. Tosi hyvin tämäkin perusteltu..

Huomaako kukaan muu kaikki yrittää keksiå omia juttuja tähän että pääsis haukkumaan mua yksikään näistå ei ole totta.

Ap

Vierailija
30/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua antaa lastaan ap-sekopään hoitoon. Ja todellakin, äiti voi kieltää isyyden selvittämisen.

Vierailija
31/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan voi äiti kieltää isyyden selvittämistä! Miksi puhut läpiä päähäsi???

aarrgg mitä idiootteja täällä pyörii ja sitten viitti vielä levittää tuota tyhmyyttään.

Äiti voi kieltää isyyden selvittämisen, jos kyseessä on alle 15-vuotias lapsi. Tämän jälkeen lapsi itse voi kieltää isyyden selvittämisen.

Isyyden tunnustamista äiti sen sijaan ei voi estää mutta voi vaikeuttaa sitä hyvin pitkälle. Tällöin mennään käräjille.

Poikkeuksena tilanne jossa äiti on naimisissa lapsen syntyessä. Tällöin aviomies on isä eikä mahdollinen biologinen isä voi asialle yhtään mitään.

Vierailija
32/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä voi silti vaatia isyyden tunnustusta vaikka äiti olis sen kieltänytkin.

Vierailija
33/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kannattaa toimia? Äiti voi vallan mainiosti vaan ilmoittaa lastenvalvojalle, että lapsen isä on tuntematon. Sille ei lapsen oletettu isä mitään voi. Ei hän voi haastaa äitiä oikeuteen tai myöntää vapaaehtoisesti isyyttään. Kaikki on tästä lapsen äidistä kiinni. Ei ole reilua isän kannalta, mutta näin se vaan on.

Jos äiti käynnistää isyyden selvittämisen, niin ensin kannattaa teettää dna-testit. Kun tulokset tulevat, niin sitten isyys vahvistetaan. Sen jälkeen sovitaan elatuksesta ja tehdään mahdollinen tapaamissopimus.

Jos äiti epäilee, että isän ja äitipuolen kanssa tulee ongelmia, niin hänen kannaltaan olisi parasta jättää isyys selvittämättä ja ottaa Kelalta elatustuki. Tämä ei estä sitä, etteikö isä voisi joka tapauksessa tavata lastaan, jos äiti siihen suostuu.

Vierailija
34/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihmettelisin ensimmäisenä ap:n jalomielisyyttä. Haluta hoitaa vieraan naisen lasta, joka on syrjähypyn tulos. Kuitenkin ap tulee huomaamaan, että lapsi ei ole millään lailla hänen, ja se tulee kipeästi koskemaan, että miehellä on jotain niin suurta jonkun toisen naisen kanssa. En voi uskoa, että oikeasti kukaan kykenisi sellaiseen..

Vierailija
35/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt useampi ihminen on käynyt keskustelua kanssasi. Olet avun tarpeessa, mutta tämä ei ole oikea paikka missä kukaan sinua pystyisi auttamaan. Ihmisillä on täällä myötätunto puolellasi mutta et huomaa sitä, olet turhaan aggressiivinen.

Vierailija
36/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä ap mitään muuta ole. Mammat on heti varpaillaan kun ne ajattelee, että joku veisi niiltä vauvat :D

Kyllä mustakin pahalta tuntuisi jos joku ilmoittaisi ottavansa multa mun vauvan, jos asiosta kuitenkin pystytään puhumaan saattaa yhteishuoltajuus kuitenkin olla yh äidille iso voimavara. Haluatte aidosti olla mukana lapsen elämässä ja auttaa myös taloudellisesti ja hankinnoissa, hyvä se vaan on.

Eiköhän se siitä kun tunteet vähän tasaantuu(esim,toisen naisen pettymys ettei saanutkaan miestä/perhettä jota oli toivonut) ja lapsi kasvaa :)

Vierailija
37/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama on hakkunut mahoksi yksi on väittänyt että minusta tulee lapsen varastaja, yksi keksi päästään että olen katkera ja vihainen ja haudon kostoa sekä yksi joka keksi päästään että minulla on ongelma lapsettomuuden kanssa ai niin ja sit oli vielä se yksi joka väitti että mulla on pinttymä muiden lapsiin.. Tääkö on sun mielestä keskustelua, älä naurata. Jos olis tullut jotain oikeita perusteluita niin olis ihan ok, mutta se että omasta päästå jatketaan tarinaa..

Tosi keskustelua ja mähän tässä hoitoa tarviin juu ja oon hirveen agressiivinen.. Huoh teidän kanssanne

Vierailija
38/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukkaa täällä liikkeellä. Taidatte vain haluta purkaa omia ongelmianne, ei teillä mitään viisasta sanottavaa ole. Älä välitä näistä hourupäistä Ap! Toivottavasti asianne järjestyy jotenkin.

Vierailija
39/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama on hakkunut mahoksi yksi on väittänyt että minusta tulee lapsen varastaja, yksi keksi päästään että olen katkera ja vihainen ja haudon kostoa sekä yksi joka keksi päästään että minulla on ongelma lapsettomuuden kanssa ai niin ja sit oli vielä se yksi joka väitti että mulla on pinttymä muiden lapsiin.. Tääkö on sun mielestä keskustelua, älä naurata. Jos olis tullut jotain oikeita perusteluita niin olis ihan ok, mutta se että omasta päästå jatketaan tarinaa..

Tosi keskustelua ja mähän tässä hoitoa tarviin juu ja oon hirveen agressiivinen.. Huoh teidän kanssanne

Vaikka kuinka perustelisi, et ymmärtäisi. Olet ihan sokea omalle käytöksellesi, meuhkaat ja ämmittelet täällä ihmisiä. Olet saanut hyviä neuvoja kaikesta huolimatta.

Lapsi ei ole leikkikalu eikä terapialelu, toivottavasti hän ei sellaiseksi joudu.

Vierailija
40/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä yks ja sama sekopää joka tänne tätä sontaa suoltaa... ei kuulosta kovin aikuisemaiselta. Jos jonkun lasta tässä pitäisi suojella niin se taitaa olla ihan omasi. Ap sensijaan keskusteli ihan asiallisesti ja aikuismaisesti..susta varmasti tulis hyvä äitipuoli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi