Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puhuin työkaverilleni kuinka mukava ele oli että pomot antoivat joululahjan

Vierailija
21.12.2011 |

ja hän vastasi ettei ole saanut..

mä sain ja oletin vähän että jokainen olisi siis saanut. näköjään ei): hävettää! mistä mä olisin tiennyt että kaikki ei saa.

aarg

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joululahjoista ilmoiteta ja tiedoteta yleensä aina kaikille? Vai tarkoitatko että olet saanut palkanlisää?

Vierailija
2/6 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varaa ostaa lahjaa kaikille alaisille. Omasta pussista ne menevät. Siksi annan lahjoja vain muutamalle valitulle, jotka ovat läheisimpiä tai joita haluan erityisesti kiittää menneestä vuodesta. Henkilökohtaisuus toivottavasti tekee paketeista arvokkaampia kuin mikään firman piikkiin kaikille jaettu liikelahja olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varaa ostaa lahjaa kaikille alaisille. Omasta pussista ne menevät. Siksi annan lahjoja vain muutamalle valitulle, jotka ovat läheisimpiä tai joita haluan erityisesti kiittää menneestä vuodesta. Henkilökohtaisuus toivottavasti tekee paketeista arvokkaampia kuin mikään firman piikkiin kaikille jaettu liikelahja olisi.

Henkilökunnan lahjat tulee firmalle miltei ilmaiseksi jos osaa paperiasiat hoitaa kunnolla.

Vierailija
4/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edesauttaakin hyvää yhteishenkeä työyhteisössä. Oot nero...

Vierailija
5/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et taida tietää firman pyörittämisestä mitään

Henkilökunnan lahjat tulee firmalle miltei ilmaiseksi jos osaa paperiasiat hoitaa kunnolla.

Onneksi ei tarvitse ymmärtää firman pyörittämisestä. Niinpä kun haluan muistaa assaria henkilökohtaisesti, en pyydä häntä selvittämään halvinta liikelahjatoimittajaa ja tilaamaan itselleen miltei ilmaista mainostuotetta.

Vierailija
6/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa työnantajaltaan joka joulu lahjan mitä muut työntekijät ei saa. Mies on pienessä firmassa töissä ja toimii työnjohtajana toisessa paikassa ja työnantaja (firman omistaja) toisessa paikassa. Työnantaja tietää että toisella työmaalla ei tapahtuisi yhtään mitään jos mun mies ei olisi siellä käskyttämässä. On sen itse mulle sanonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi