Olen maksanut laskun Zalandolle kahteen kertaan ja he väittävät etten ole maksanut kyseistä laskua lainkaan
Soitin myös pankkiin ja he vahvistivat että maksut on menneet Zalandolle perille. En kyllä ikinä enää tilaa sieltä mitään, hyvän asiakkaan menettivät kun olen sieltä tilannut koko perheelle vaatteita sadoilla euroilla kuussa. Kuluttaja asiamieheenkö otan seuraavaksi yhteyttä?
Kommentit (15)
Kai olet lähettänyt niille kuitin maksusuorituksesta? Miksi maksoit kahdesti? Alat pyytämään ylimääräisestä rahat takaisin.
Olethan maksanut varmasti zalandolle, etkä zalandon nimissä laskun lähettäneelle?
Sama tapahtui minulle. Ensiksi kahdesti vastattiin, etten ole maksanut kahdesti ja etteivät palauta mitään. Kolmannella kerralla meni perille. Lähetin kuvakaappaukset jossa näkyy 2 suoritusta ja niiden arkistointitunnukset.
Oletko laittanut tilausnumeron oikein viestikenttään? Jos on siinä virhe.
Vierailija kirjoitti:
Ootte käyttäneet siis väärää viitenumeroa
Zalandon laskuissa ei ole ollenkaan viitenumeroa.
Kun tilauksen maksaa saman tien, ei maksua varten tarvitse mitään viitenumeroa itse lisätä.
Olet sössinyt jotenkin maksun kanssa. Minun työpaikalla jotkut ovat jostain naftaliinista kaivaneet jonkun ikivanhan tilinumeron ja maksaneet laskuja sinne. Sitten ihmetellään, kun tulee karhuja.
Vierailija kirjoitti:
Olet sössinyt jotenkin maksun kanssa. Minun työpaikalla jotkut ovat jostain naftaliinista kaivaneet jonkun ikivanhan tilinumeron ja maksaneet laskuja sinne. Sitten ihmetellään, kun tulee karhuja.
Ei vaan Zalandolla on vastaamassa viesteihin epäpäteviä ihmisiä.
Laitat sinne asiakaspalveluun kuitit maksuista. Pyydät palauttamaan toisen maksun.