G: MIkä pilaa teidän joulunne?
Minulla se on kiukutteleva anoppi. Stressaa raukka niin paljon, että kaikki olisi täydellistä. Ei ole vieläkään oppinut että asiat ei mene koskaan täysin suunnitelmien mukaan. On helvetin pahalla tuulella koko aaton, jonka vuoksi on hössöttänyt 2kk. Ja mököttää aina lahjojen annon jälkeen.
Mutta onneksi muilla on yleensä hyvät fiilikset.
Kommentit (33)
KANSSA jos anoppi kerran pilaa joulunne????
KANSSA jos anoppi kerran pilaa joulunne????
T. 5
Lasten sukupuolesta vittuileva anoppi (meillä 2 tyttöä)
Änkyräkännit vetävä appi
Mies hermostuu minulle, kun minä naputan hänelle hänen vanhemmistaan, kun ei voi/uskalla/halua puuttua heidän käytökseensä.
V'tun hyvää joulua vaan kaikille tasapuolisesti
Ens jouluna lähen ulkomaille. Mä en enää jaksa tätä "idylliä"
suostutte olemaan tuollaisten vittupäiden seurassa kerta toisena jälkeen? Mikähän taho mahtaa sellaiseen ketään pakottaa? Ei muuta kuin kerta repäisy kunnolla ja alatte elää kuten te tahdotte.
Mikään ei varsinaisesti pilaa meidän perheen joulua, mutta se harmittaa, että en voi pyytää vanhempiani meille jouluna, koska lapset sairastaa.
joulutunnelman pilaa pakollinen sukulaisissa ryntäily ja autossa istuminen. Myös rahanmeno ja loppuvuoden laskut saavat mielen normaalia matalammaksi vaikka eivät ne primäärisyitä joulumielen tuhoamiselle olekaan.
Suurin syy joulutunnelman latistumiseen on psyykkisesti tasapainoton ja alkoholisoitunut isäni (on muuten elävän elämän E. Scrooge Dickensin "Saiturin joulu"sta!), joka v*ttuilee, äksyilee, loukkaa ja jyrää kaikki muut omilla mielipiteillään. Kaikki tehdään tämän vallasta humaltuneen keski-ikäisen m*lkun mielen ja aikataulun mukaan, vaikka porukassa on lapsia, joille joulu merkitsisi paljon enemmän kuin tälle joulua vihaavalle p*skiaiselle.
Hyi hitto kun alkoi taas suututtaa. :(((( Miksei yhtä ihmistä voisi vain pyyhkiä kokonaan pois elämästään siten, ettei suhteet muuhun perheeseen kärsisi millään tavalla?
Tehkää loppu tuommoisesta, jos ei se kerran kenellekään teistä ihanaa ja rentoa mieltä tuo -paitsi nyt ehkä sille kuvailemallenne juopottelevalle anopille/apelle/serkulle/kumminkaverinkaimalle, joka pääsee täyttämään joka jouluisen vittuilukiintiötänsä ja käyttäytymään taas yhden kerran lisää huonosti. Kännissä tai ei.
Siispä hyvää joulua! Se on itseasiassa tosi hyvää siinä vaiheessa kun lakkaa turhanpäiväisen miellyttämisen suuntaan jos toiseenkin oman hyvinvointinsa kustannuksella loputtomasti. Jokaisella on oikeus sanoa ei kiitos.
Ei ole koskaan pitänyt minusta ja yrittää jatkuvasti pelata minut ulos porukasta. Viime vuonna purskahdin itkuun hänen takiaan kun pääsimme lopulta pois joulunvietosta. Menemme siis anoppilaan ja sinne tulevat muutkin miehen sisarukset, joita haluan tavata. Siksi on pakko sietää sitä ilkeilyäkin.
vain tytön perheessä ja ostamme lahjoja vain hänen lapsilleen.
Miniälle ei kelpaa mikään. Ei lahjat, ei meidän seura ja ei meidän jouluperinteet. Jatkuvaa natinaa, että on tylsää ja vain hänen kotonaan on oikea joulu.
Siksi emme enää viitsi sinne edes ostaa mitään, saati sitten käydä jouluna. Poikaamme pidämme salaa yhteyttä miniän selän takana. Hän saa sitten rahana omalle tililleen rahaa joululahjaksi, mistä ei miniälle puhuta mitään.
Jotka ahdistava vieläkin näin aikuisena.
Lisäksi puolison sairaus.
Miniälle ei kelpaa mikään. Ei lahjat, ei meidän seura ja ei meidän jouluperinteet. Jatkuvaa natinaa, että on tylsää ja vain hänen kotonaan on oikea joulu.Siksi emme enää viitsi sinne edes ostaa mitään, saati sitten käydä jouluna. Poikaamme pidämme salaa yhteyttä miniän selän takana. Hän saa sitten rahana omalle tililleen rahaa joululahjaksi, mistä ei miniälle puhuta mitään.
jos perustat suhtautumisesi miniääsi johonkin anonyymiin huuhaanettipalstaan ja kenen tahansa kirjoittamiin juttuihin siellä! Ja heijastat ne vieläpä täysin epäreilusti hänen vioikseen. Just. :/ Että ihan viisas et taida olla, jolloin syy ongelmiisi saattaa olla täysin vain omassa peilissäsi. Poikasi varmaan tykkää susta tosi kovasti ja arvostaa kivaa käytöstäsi. (sarkasmia)
Besserwisser, joka haluaa olla johtotähtenä joka paikassa.
Testamentin olemmekin jo tehneet niin, että miniällä ei ole siihen mitään osuutta avio-oikeuden perusteella. Heidän lapsensa saavat sitten oman osuutensa kyllä, mutta miniä jää ilman.
Tytön ja vävypojan kanssa ei ole ollut onneksi mitään ongelmia.
Miniälle ei kelpaa mikään. Ei lahjat, ei meidän seura ja ei meidän jouluperinteet. Jatkuvaa natinaa, että on tylsää ja vain hänen kotonaan on oikea joulu.Siksi emme enää viitsi sinne edes ostaa mitään, saati sitten käydä jouluna. Poikaamme pidämme salaa yhteyttä miniän selän takana. Hän saa sitten rahana omalle tililleen rahaa joululahjaksi, mistä ei miniälle puhuta mitään.
jos perustat suhtautumisesi miniääsi johonkin anonyymiin huuhaanettipalstaan ja kenen tahansa kirjoittamiin juttuihin siellä! Ja heijastat ne vieläpä täysin epäreilusti hänen vioikseen. Just. :/ Että ihan viisas et taida olla, jolloin syy ongelmiisi saattaa olla täysin vain omassa peilissäsi. Poikasi varmaan tykkää susta tosi kovasti ja arvostaa kivaa käytöstäsi. (sarkasmia)
Lasten sukupuolesta vittuileva anoppi (meillä 2 tyttöä)
Änkyräkännit vetävä appi
Mies hermostuu minulle, kun minä naputan hänelle hänen vanhemmistaan, kun ei voi/uskalla/halua puuttua heidän käytökseensä.
V'tun hyvää joulua vaan kaikille tasapuolisesti
Ens jouluna lähen ulkomaille. Mä en enää jaksa tätä "idylliä"