Onko teistä homojen (kahden äidin tai kahden isän) suhteet ihan oikeasti vääriä?
Tai vääristyneitä?
Minun pieni kummipoikani on kahden äidin lapsi ja erittäin tavallinen perhe on.
Miten voit ajatella vääräksi homoperhettä ja täällä kuitenkin neuvot heteromiehen hakkaamaa äitiä?
Kommentit (87)
Lasta voivat hoitaa, mutta ilman miestä ja naista ei ole lasta mitä hoitaa...
lapset on loppumaisillaan? Itse asiassa niitä kuolee kolmen sekunnin välein nälkään, eikä ne silti lopu, määrä senkun lisääntyy vaan.
lasta, vaikka yrittää! Täällä lässytetään, että "ei kaksi naista voi lisääntyä, ei ole mahdollista" Kyllä on!
Näytä mulle dokumentti missä kaksi naista saa biologisesti yhdessä lapsen, ilman miestä eli isää.
Tunnen useita homoperheitä ja ihania, rakastavia ovat. Osa pitää yhteyttä biologiseen isään, osa ei. Ihan niin kuin vaikka yh-perheessä. Tai vaikka sellaisen äidin lapsi, joka ei edes tiedä isäänsä (eikä äitikään). On myös paljon perheitä, joissa isä tai äitikin ei ole millään tavalla mukana lapsen elämässä.
Lapsi tarvitsee RAKASTAVAN ja TURVALLISEN perheen. Sukupuolella ei väliä. Kyllä niitä "miehen ja naisenmalleja" löytyy yleensä lähipiiristä. Ihan sama heteroilla ja homoilla.
kautta historian kasvattaneet perheissään lapsia, omia ja toisten. Annetaan niille perheille rauha elää omaa elämäänsä, niistä tulee ihan yhtä kelvollisia ja onnellisia/onnettomia lapsia kuin heteroperheistäkin.
Heterparin lapsettomuus on eri asia. Biologisesti se kuitenkin on mahdollista periaatteessa.
siinä auta hokea että me voidaan periaatteessa saada lapsia, tuossa ne periaatelapset nyt mielikuvituksessa istuu. Mitä sanoo yhteiskunta kun asia on todettu? Sanooko että älkää enää harrastako seksiä, älkää menkö naimisiin, älkääkä ainakaan ottako hoitaaksenne lasta, jolla ei muuten ole vanhempia ollenkaan. Tai ehkä sillä lapsellakin sitten olisi mielikuvitusperiaatevanhemmat ja se on parempi kuin oikeat lihaa ja verta olevat (homo/lesbo) vanhemmat.
Sairauksia voidaan hoitaa. Biologisia mahdottomuuksia ei voida korjata.
Minusta on väärin sanoa, että vain yhdellä on ainoa ja oikea. Kaikilla on erilaine, joissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Ja turha sanoa että noi on yleistyksiä, sehän nyt on selvää. Todellisuus on vielä miljoona kertaa monimuotoisempaa.
surkuteltalivista vaihtoehdoista kamalimmat, tyttölapsi homoperheessä ja poikalapsi lesboperheessä. Pakkohan sen on olla pelkkää kurjuutta aamusta iltaan. Jo kaurapuurolla ollaan naama rytyllä että voih, kumpa minulle keittäisi kaurapuuron heterovanhempi!
Ja toki on niin, ettei tyttölapselle voi olla koskaan eikä missään tilanteissa etua siitä, että on kasvanut miesvaltaisessa perheessä. Esim. työelämässä? Tai yksikään poika ei voi saada itselleen mitään hyvää kahden äidin kasvatuksesta. Olishan se kamalaa, jos vaikka aikuisena tulisi parisuhteessa vaimolta kehuja naisen sielunelämän ymmärtämisestä.
Biologisia mahdottomuuksia ei voida korjata.