Onko teistä homojen (kahden äidin tai kahden isän) suhteet ihan oikeasti vääriä?
Tai vääristyneitä?
Minun pieni kummipoikani on kahden äidin lapsi ja erittäin tavallinen perhe on.
Miten voit ajatella vääräksi homoperhettä ja täällä kuitenkin neuvot heteromiehen hakkaamaa äitiä?
Kommentit (87)
Jos olisi tarkoitettu, että samaa sukupuolta olevat saa lapsia keskenään niin nehän saisi. Kyseessä kun ei ole lapsettomuus vaan biologinen mahdottomuus!
johan sen nyt huomaa fyysisestikin.
(ja se, joka tulee tähän selittämään jotain eläinten välisestä homoseksuaalisuudesta, niin verratkoon vaan ihan rauhassa itseään eläimeen...)
Ja siis, ei se, että on kahden samaa sukupuolta olevan suhde tarkoita, etteikö siinäkin voisi olla henkistä tai fyysistä väkivaltaa. Joten sinänsä en ymmärtänyt vertaustasi?
voi adoptoida orvon eläimen. Se nyt ei vaan oikeasti ole luonnotonta. Olette vaan niitä perusteellisimmin aivopestyjä.
Tällaistako?
"9 Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet."
Otsikossa on jo luotu asetelma vastakkain asettelua varten. Kyllä kaksi äitiä voi olla oikein hyvä. Minä en ota kantaa siihen, mitä tekevät, kun lapsi on nukkumassa, kuten tuskin hekään ottavat minun sänkypuuhiini kantaa.
pitää olla suoja, ravitsevaa ruokaa, ystävällistä kohtelua, syli jos tulee paha mieli, rakkautta. Mihinkään näistä ei tarvita sukupuolielimiä.
ja minä perustan oman elämäni raamattuun.
sehän ei sitten tarkoita sitä, etteikö tällaisen perheen lapset voisi olla onnellisia ja tasapainoisia, tai ettenkö voisi olla ystävä tällaisen perheen kanssa.
minulla ei ole myöskään tarvetta jankuttaa omaa mielipidettäni tai vakaumustani asian suhteen, tuon sen julki vasta kysyttäessä. eikä minulla ole mitään tarvetta puuttua toisten valintoihin.
Kaikki toisiaan rakastavien vanhempien suhteet ovat oikeita ja lapsille hyväksi.
Avauksen loppua en ymmärrä. Ainakaan mnä en ole neuvonut ketään hakkaamaan ketään ikinä.
pitää olla suoja, ravitsevaa ruokaa, ystävällistä kohtelua, syli jos tulee paha mieli, rakkautta. Mihinkään näistä ei tarvita sukupuolielimiä.
jos nyt kahden äidin pojasta puhutaan?
Ymmärrän kyllä, että yksinhuoltajiakin voi tulla itsestä riippumattomista syistä, jolloin sitä lapselle samaa sukupuolta olevaa vanhempaa ei ole saatavilla, mutta jos jo lähtökohtaisesti tilanne on se, että on vaan kaks äitiä tai kaks isää, niin se on mun mielestä väärin.
Lapsella on oikeus saada kaksi vanhempaa, äiti ja isä.
sekin sitten ihmisten elmässä ihan okei?
tule yhtään sen onnettomampia tai mielenterveysongelmaisempia kuin heteroiden lapsistakaan. Mutta kai niissä sitten on jotain vikaa joka näkyy vain uksiksille tai muille tiukkapipoille.
Mutta on typerää väittää luonnottomaksi sellaista mikä esiintyy luonnossa.
tule yhtään sen onnettomampia tai mielenterveysongelmaisempia kuin heteroiden lapsistakaan. Mutta kai niissä sitten on jotain vikaa joka näkyy vain uksiksille tai muille tiukkapipoille.
sen perusteella, että "vanhempansa" ovat homoja. Mutta se lapsi jää kuitenkin jostain oleellisesta paitsi. Samalla lailla, kun yksinhuoltajien lapset. Ei sille mitään voi.
t. itsekin yksinhuoltaja
Mutta on typerää väittää luonnottomaksi sellaista mikä esiintyy luonnossa.
saada kahden naisen biologista lasta.
Ja ihmisillä kuitenkin moraalia ja älykkyyttä enempi. Ei pidä olla kuin elukat.
asenteella. Ja kun lähdetään siitä että vain yhdenlainen tapa on se oikea. Mun isä oli etäinen ja vahingoittava ihminen, ja musta olisi sataprosenttisella varmuudella tullut onnellisempi ihminen vaikka sitten sen yksinhuoltajan lapsena, jos muuten olisi asiat olleet kunnossa.
Ja ihmisillä kuitenkin moraalia ja älykkyyttä enempi. Ei pidä olla kuin elukat.
Ensin itketään että jokin on luonnotonta ja sitten kun todetaan että kyllä sitä ihan samaa esiintyy luonnossakin itketään ettei pidä olla kuin elukat :DDDD.
sen perusteella, että "vanhempansa" ovat homoja. Mutta se lapsi jää kuitenkin jostain oleellisesta paitsi. Samalla lailla, kun yksinhuoltajien lapset. Ei sille mitään voi. t. itsekin yksinhuoltaja
Nainen ei voi täyttää isän saappaita vaikka kuinka butch olisikin.
hedelmöityshoidoilla saadut lesbojen lapset pärjää jopa vähän tavallista paremmin, koska vanhemmuus on ollut niin ison harkinnan, vaivan ja rahanmenon takana. Kuka tahansa kammottava vanhempi ei pystykään lisääntymään aina kun mieleen tulee, kuten on heteroilla.
En ole kivittämässä yksinhuoltajaakaan ja uskon että hänen lapsestaan voi tulla ihan tavallinen ja onnellinen ihminen. Saati nyt jos lapsella on kaksi kertaa se äiti tai isä.